sobota, 16 marca 2013

Rozmowy w toku!

Emaaa ludzie co tam u was? U mnie nocuje dzisiaj Lili xD Więc jest sprawa... w mianowicie nagrałam taki wywiad... czy jak to nazwać, gdzie gadam z Lili... tak to nasze naturalne głosy xD
Będę coś takiego dodawać co rozdział i jednorazówkę i możecie pod każdym rozdziałem zadać pytanie na które odpowiem xD Trochę to długie ale warto posłuchać. Taki dział rozmów w toku gdzie chętnie pogadam albo ja sama albo z Lili xD
Wiec zapraszam na pierwsze filmiki! 

Jeśli się podoba i chcecie więcej to komentujcie i zadawajcie pytania ^^ Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. Jesteście rozwalające xD 1 Pytanie:
    Swoją pozytywną głupotkę macie od urodzenia czy zaraziłyście się?

    czekam na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu xD dobijacie mnie xD i pytanie:
    Co jest najlepsze w byciu Rusherką?
    Czeeekam na odpowiedź :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeee... no koment? Ostatni raz słyszałam taie głosy przy filmie Alvin i Wiewiórki XD Szacun za zdolność bardzo szybkiego mówienia:) Jesteście mega, a moje pytanie brzmi: Wy coś bierzecie? A tak na serio to nie mam pytań :) Mam ndzieje, że będziecie dodawać więcej takich nagrań:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże uśmiałam się do łez hahahhaha xd Jesteście niesamowite xD Weźcie mnie do sieeebieee ! Błagam was xD
    Serio.. Brzuch mnie ze śmiechu boli xD Jak wam się w ogóle chce? xD Hahahahah xD Kocham was <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha... O matko ;) Nic dodać, nic ująć. A teraz takie pytanko: Kiedy się poznałyście i ile się już przyjaźnicie?

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahhahahahhahahahahahahahahahhaha xDDDDDDDDDDDDDDDDD WTF?!?!?! eeej też chce gadać jak wiewiórka!! hahahahaha xD i nie nagrywaj mnie bez mojego pozwolenia xD wiewiórki ^^ hahahahahahahaha xDDDDD jebłam xDD co ja mówie ja nadal jebie xDD hahahahaha xDD czekam na następnee!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hehehehehehe Patuuuś ^^ kocham gadać o wszystkim i o niczym hyhyhhy
    Lili: Ona tu jest i tańczy z Kendaleeeem
    Pati: Czemu z Kendallem ? O__o
    hahahaha xd
    Przyjadę do Cb i robimy kolejną audycje :D
    teraz ide zakuwać na tą chemie ... -,-
    Czekam na rozdział :D
    Lilaczeeeek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ee xdd phahahahaha xdddd uśmiałam się jak głupia xd w stronę słońca nie kurwa księżyca xxdd wiesz mam pytania xdd do bohaterów i do Cb :D
    Pop Star Magazine xd - Vai czujesz coś do Logana??
    James do jakiego fryzjera chodzisz?? Pati jesteś numero uno in Italia :D z byciem zułaąą xd jak to jest taką być?? Carlos czemu kłamiesz z tym że nie ma kontaktów?! Logan lubisz Vai ? ^^ Kendall samotniku kiedy założysz konto na portalu randkowym pożal się boże kocham.enter?? Pati wrócisz do LA??
    Ogólnie do Cb- Piszesz świetnie masz słodki wiewiórczy głos *O* i ty dalej sławna nie jesteś? o.O Co Cię skłoniło do pisania takich świetnych rzeczy?? :D Kiedy jednorazówka??! :D :D to tyle bo na szybko spodnie mam na dole w kolanach i pytam tak z łazienki wróciłam eee nie chwalę się xd

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!