wtorek, 12 marca 2013

Część 57

Siema ludzie! Kobieta zmienną jest ale ja chyba wszystko przerosłam... raz jestem zła, raz szczęśliwa. Do tego wysiada mi gardło bo śpiewałam cały czas na ising i karaokeparty xD Nagrałam aż 9 piosenek... rozwaliłam system i pewnie ludzie ogłuchli xDDD
Dzisiaj jest wtorek co nie? Jezuuu gadam głupoty ale nie mam z kim rozmawiać :( Nikt mnie nie kocha i sie nie odzywają a jak przyjdzie co do czego to "Patuuuś". Ok koniec jęczenia xD Rozdział neeext! 


- Patrycja wstawaj bo się spóźnisz – szepnęła moja mama kiedy spałam.
- Gdzie się wyłącza ten przeklęty budzik – próbowałam wyłączyć budzik uderzając mamę w głowę.
- Spóźnisz się na zakończenie roku – powiedziała moja rodzicielka.
- Co?! To dzisiaj! – wstałam jak poparzona – dlaczego nic nie mówiłaś!?
- Wczoraj cały dzień chodziłaś i mówiłaś że wreszcie kończysz szkołę – przewróciła oczami – kochanie o której ty poszłaś spać?
- Nie wiem… tak o 4:00 rano – przetarłam oczy i podeszłam do szafy.
- Masz problemy z bezsennością? – stanęła koło mnie.
- Taaa… problem o nazwie „nie śpię po nocach śledzę BTR na twitterze” – oparłam się o szafę – oni coś ukrywają boje się…
- Nie martw się tym chwilowo tylko zmykaj po świadectwo – powiedziała moja mama i wyszła. Moja wina że nie śpię po nocach żeby patrzeć czy czegoś nie dodali? To wina głupiej strefy czasowej nie moja! Jednak dzisiaj nie będę psuć sobie humoru bo kończę szkołę! Wyciągnęłam sukienkę na zakończenie, zabrałam torebkę i okulary przeciwsłoneczne. Dzisiaj jest chyba jeden z najcieplejszych dni w roku! Zeszłam na dół próbując się nie wywalić na szpilkach, zabrałam tost i pognałam w stronę autobusu.
*Z punktu widzenia Karoliny*
- Kończymy dzisiaj szkołę woohoo! Ludzie szaleją, laski wariują a kolesie chodzą w garniturach – poruszałam brwiami. Siedziałam w autobusie z Pati która… spała. Mogła powiedzieć że założy szpilki! Teraz jest wyższa ode mnie, do tego musiałam dać kokardki ^^ Kocham mój zestaw xD
- Pati wstań – szarpnęłam nią a ta z krzykiem prawie zleciała z siedzenia.
- Karolina nie budź mnie! Ja chce spać aby być happy kiedy będę odbierać świadectwo! A jak widzisz mam na twarzy wielkiego smutasa! – warknęła.
-…kutasa? – wybuchłam śmiechem.
- Jak to możliwe że jeszcze cie do psychologa nie wzięli seksoholiku! – oparła się o mnie.
- Ma się to szczęście – uśmiechnęłam się.
- Również nadal nie mogę pojąć że idziesz na seksuologa – spojrzała na mnie.
- Pamiętaj ze jak będziesz potrzebowała pomocy to mów – poklepałam ją po głowie i wyszłam z autobusu. Rozejrzałam się szukając wzrokiem Lili która jeździ zawsze innym autobusem. Po chwili zauważyłam blondynkę w… spodniach. Ta jak zawsze ubierze się nie tak jak trzeba.
- Sukienki matka nie miała? – założyłam rękę na rękę.
- Weź nie będę paradować w sukience – przewróciła oczami.
- A ja jestem taka hot ze aż zemdleje z gorąca… Jezu ile jest dzisiaj stopni? – uwiesiła się na mnie Pati.
- Z 27C na pewno – wzruszyła ramionami Lili.
- No ale was wali… potrzebuje czegoś do picia… - brunetka podbiegła do automatu, kupiła cole i zaczęła pić warcząc na każdego kto chciał skorzystać z automatu.
- Patitkowi co? – wskazała na nią Lili.
- Spać nie dałam jej w autobusie – zaśmiałam się i pognaliśmy na boisko szkole. Dlatego ze jest strasznie gorąco ustawili ławki na dworze i cała ceremonia będzie na świeżym powietrzu. Nawet dobrze bo jest więcej miejsca.
- Jezuuuu dyrek już 30 min gada – oparła się Lili o krzesło.
- Zaraz się poryczy że odchodzimy – zaśmiałam się.
- Za to niektórzy nauczyciele będą pić z szczęścia… kochani – powiedziała blondynka. Co chwile Pati się o mnie obijała, spojrzałam na nią a ta bujała się patrząc na wszystkich.
- Co ci jest? – szepnęłam do niej.
- Siu siu – skrzywiła się i tak miłosiernie patrzała na Dyrka.
- To idź – powiedziała Lili.
- Zaraz rozdają świadectwa. Nie mogę sobie iść do łazienki bo jeszcze mnie wyczyta i co? – szepnęła zaciskając oczy i się nadal bujając. Wreszcie nadszedł czas na rozdanie świadectw!
*Z punktu widzenia Pati*
- Patrycja Majewska – usłyszałam dyrektora jednak tam mi się chciało do łazienki ze myślałam ze tam zemdleje.
- Pati no idź teraz ty! – szturchnęła mnie Karolina.
- Co? – otrząsnęłam się – aaaa świadectwo – wstałam szybko i poszłam do dyrektora który pogratulował mi zdania.
- Może chcesz coś powiedzieć zanim opuścisz tą szkołę? – zapytał dyrektor.
- No dobra – podeszłam do mikrofonu – bracia i siostry… zebraliśmy się tutaj aby… aaaa siusiu! – pisnęłam i zeszłam z sceny biegnąc do łazienki. No rozumiem że chcieli abym coś powiedziała ale wątpię żeby chcieli aby mi pęcherz eksplodował na scenie xD Wyszłam z tej łazienki i znowu udałam się gdzie dyrek rozdawał resztę świadectw.
- Ulżyło? – zapytała Karolina i wybuchła śmiechem.
- Bardzo śmieszne… to było lepsze jakbym miała – spojrzałam na dziewczyny – albo nie dokończę tego xD
- Domyślamy się o co chodzi – powiedziała blondynka powstrzymując się od śmiechu. Kiedy wreszcie apel się skończył mieliśmy takie spotkanie w szkole. Typu puszczanie muzyki, różne kafejki, konkursy itd. Taki festyn z okazji ukończenia szkoły. Bujałam się do piosenki Simple Plan – Summer Paradise udając tancerkę hula… ta piosenka mnie zawsze tak rozluźnia że aż szkoda gadać.
- Idziemy na szejki? – zapytała Lili.
- Mogłybyśmy iść. Ale gdzie to było – rozejrzała się Karolina kiedy zobaczyłam taką cukiernie. Ciasta, ciasteczka, pączki. Pobiegłam tam i kupiłam zrobię pączka ciesząc się do niego jak głupia.
- Co ty masz z tym jedzeniem? – zaśmiała się Karolina.
- Mam pączka, mam pączka, mam pączka – zaczęłam skakać szczęśliwa.
- Widzimy, widzimy, widzimy – uspokoiła mnie Lili.
- Pochłaniasz wszystko jak baba w ciąży – powiedziała czerwona.
- Mówi to osoba która mówiła ze za mało jem, zdecydujcie się wreszcie! – rozstawiłam ręce i zaczęłam jeść pączka. Zobaczyłam Łukasza który chodził i robił zdjęcia na pamiątkę do kroniki którą nam wyślą niedługo. Oczywiście musiał zrobić zdjęcie jak obżeram się pączkiem.
- Mfmfmfm! – rzuciłam w niego resztą pączka.
- Piękne zdjęcie… powieszę nad łóżkiem – zaśmiał się Łukasz.
- Nie denerwuj jej jest nie w sosie – przytuliła mnie Lili.
- Mam mu ochotę przywalić – wskazałam na niego.
- Poczekaj aż będziemy w autobusie – zaśmiała się Karolina.
- Nie boje się ciebie – Łukasz założył rękę na rękę. Podeszłam do niego a ten uciekł prawie się wywalając.
- Przed państwem Łukasz! Który nikogo się nie boi! Oklaski – krzyknęła Lili a wszyscy zaczęli klaskać xD
- Pokonałam Łukasza jestem najlepsza – zaczęłam skakać szczęśliwa – matko jak ja humory zmieniam
- Może lepiej jak pójdziemy na dwór? – zapytała Lili.
- Świeże powietrze mi szkodzi – jęknęła Karolina.
- Co? – przekręciłyśmy głowy.
- Tak powiedział nasz Pan od wf’u… mnie się nie pytaj o co chodzi – machnęła ręką i wyszłyśmy na dwór gdzie Arek chodził z mikrofonem i robił wywiady. On to zawsze coś wymyśli xD
- Pokaż cycki! – powiedział do mikrofonu stoją koło Karoliny.
- Tak, tak – czerwona zaczęła śpiewać i spojrzała na szczęśliwego Arka – weź nie pokaże ci zboku!
- Arek nudzi ci się? – zapytałam z śmiechem.
- Robię wywiady z byłymi uczniami… Lili co tam? – przyłożył do Lili ust mikrofon.
- Siema blaszka! – krzyknęła a my wybuchliśmy śmiechem.
- Ja bym chciała coś powiedzieć – zabrałam mikrofon – hallo słychać mnie? Ok… wiec wychowały mnie wilki i dzikie walenie, moje dzieciństwo było okropne ale kiedy miałam 11 lat…
- To zaczęłam takie coś! – powiedziała Lili.
- Zobaczyłem taką pierwszą, ładną dziewczynę! – dodała Karolina.
- Jest śliczna, te piersi, że ma ładny tyłek – zaśmiał się Arek.
- To miał byś mój wywiad! – oddałam mu mikrofon – i kocham was! – uśmiechnęłam się u poszłam kawałek przed siebie. Przyda mi się trochę spokoju od tych wariatów goniących z mikrofonem. Mijałam z śmiechem ludzi kiedy w tłumie zobaczyłam znajomą twarz.
- Carlos...? – szepnęłam do siebie zaskoczona.

18 komentarzy:

  1. Co tam kurde Carlos robił?! No co?!!?!?!?!?! Ja się pytam. Rozdział ekstra, a ja chce szybko nexta;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ^^ Carlos ^^ Ale zaraz.. Co on robi ? o___O Nie o to chodzi że go nie chcemy czy coś, ale co on tam robi?! -,- Taaa.. Ładnie to kłamać kurna -,- Hahahaa xdd
    Nie no, ale koniec szkoły to taka smutna sprawa :( Ja tam nie wiem jak wytrzymam bez mojej klasy :( ........ Dobra bo się rozkleje xD Hahhahaha xd
    Czekam na kolejny, cudny rozdział :)

    ~Angel

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa! Pączek :D Mniam,mniam,ale narobiłaś mi na niego ochoty ^^
    Hahaha... to uczucie kiedy tobie się chce sikać, a dyrektor gada... i gada... Kazanie na koniec roku, które się nigdy nie kończy :/ I tak tego nie słucha to po co marnować głos?
    Powietrze młodzieży w tych czasach naprawdę szkodzi. Wszystkim chyba bez wyjątków.
    OMG CARLOS? O.O Co on tu robi? Może to jego sobowtór? Czekam z wielką, wielką niecierpliwością na nn !:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju! Jak ja chcę nie chcąc zakończenia roku xd Chcę bo mnie już szkoła nudzi,a nie bo będę tęskniła za moją klasą :( Ale ten uhuhuhuh ^^ ubieramy się :D Ale ten xd ciekawe masz zajęcia xd śledzenie BTR na Twitterze i szkoły się nie pamięta,że kończy!Jedziemy busem do budy nachlać się wódy xDDD odpierdzieło mi z tą gorączką xDD ja nie chcę do szkoły!!!! Lili butowniczka w spodniach chodzi :D ja też nie lubię kiecek do szkoły xd Świadectwa :D :D :D Co wy macie z siusianiem??? xddd aż mi się zachciało xd zw xd już jestem xd OKej będzie miło bo Pati nie narobiła na scenę xd tak to jest przemówienie godne miszcza :D jejj :D impraaaa ! ^^ jemy,pijemy i ćpiemy :D
    Julek: Acodin!
    Julia: Chciałbyś xd
    Wywiady xd kocham wywiady i grożenie ludziom z napchanymi ustami xd btw wywiady <333 kocham je
    Julia: No to..tak...eee...ee...ee...eee...mleko??
    Julek: Kochasz xd
    Julia: Zestresowałam się!
    Chwila..czy ty powiedziałaś Carlos?????? :D :D CAAAAAAAAAAAAAAAAARlOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS :D :D :D :D no to ja zajarana i podeskcytowana czekam nn :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Carlos????????? Stay długo cię nie było. Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  6. Cccccaaaaarrrrrllliiiiiiitttttttooooooo! Stay stęskniłam się! I taki koniec szkoły to ja rozumiem xD Takie coś tylko z Pati! Hehe xd Czekam nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaa też chceee końca szkołyyyy!!! Tylko za klasą moją dziką bd tęsnić! :'( xD
    No ok do tematu, bo zaczynam sie rozczulać xD
    Drodzy bracia i siostry... sikuuuu! Oznajmiłaś im że siku. Spx też wygłoszę taką przemowę xD No może troche inną...;p
    Dobra bo bredze od rzeczy i sama nwm o co be xd
    Masz ty Patitku momenty na sikanie ;p xd
    Pąąąąąączeeeeeek!! Daaaaj!! <33 ;**
    O! O! Popieram Arka z takim łażeniem! ^^ <333 Najprościej : siema pokaż cycki. Jakbym słyszała pewnego chłopaka z mojej klasy xd. ;pp
    Carlos. Carlos? Carlos?! Carlos!!!!!!!!!!!!!
    Wiedziałam! Wiedizałam! Wiedziałam! Wiedziałam! Już wcześniej coś mi świtało, a jak zobaczyłam, że dodałaś nexta to już wogle byłam pewna że przyjadą!!! No kuźwa wiedziałam!!!! :D ^^ AAAAAAAAA!!!!! Ja prdl!!!!!!!!!! Wiedziaaaaaaałam!!! No i się podjarałam. xD No i jak jeszcze bd reszta, bd chcieli zrobić jej niespodziankę, przyjechali świetować z nią to I'AM WYROCZNIAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xDDDDDDDD
    Podjarałam się ^^ xDD Więc zanim nwm co tu ponapisuje to powiem że ZAWALISTY ROZDZIAŁ!!!! ;** <333
    Zaproszę do siebie tylko się nie pogniewaj ) ;** : big-time-rush-oni-i-ja.blospot.com
    IIIIIIIIII CZEKAMMMMM NA NEXTA PODJRANA DO STOPNIA ORGAZMU!!! XD ;pppppppppppppppppppppppppp

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok to ja już ze swojego kontaaaaa!!! Bo ten anonim to przez przypadek mój!

    Jaaa też chceee końca szkołyyyy!!! Tylko za klasą moją dziką bd tęsnić! :'( xD
    No ok do tematu, bo zaczynam sie rozczulać xD
    Drodzy bracia i siostry... sikuuuu! Oznajmiłaś im że siku. Spx też wygłoszę taką przemowę xD No może troche inną...;p
    Dobra bo bredze od rzeczy i sama nwm o co be xd
    Masz ty Patitku momenty na sikanie ;p xd
    Pąąąąąączeeeeeek!! Daaaaj!! <33 ;**
    O! O! Popieram Arka z takim łażeniem! ^^ <333 Najprościej : siema pokaż cycki. Jakbym słyszała pewnego chłopaka z mojej klasy xd. ;pp
    Carlos. Carlos? Carlos?! Carlos!!!!!!!!!!!!!
    Wiedziałam! Wiedizałam! Wiedziałam! Wiedziałam! Już wcześniej coś mi świtało, a jak zobaczyłam, że dodałaś nexta to już wogle byłam pewna że przyjadą!!! No kuźwa wiedziałam!!!! :D ^^ AAAAAAAAA!!!!! Ja prdl!!!!!!!!!! Wiedziaaaaaaałam!!! No i się podjarałam. xD No i jak jeszcze bd reszta, bd chcieli zrobić jej niespodziankę, przyjechali świetować z nią to I'AM WYROCZNIAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xDDDDDDDD
    Podjarałam się ^^ xDD Więc zanim nwm co tu ponapisuje to powiem że ZAWALISTY ROZDZIAŁ!!!! ;** <333
    Zaproszę do siebie tylko się nie pogniewaj ) ;** : big-time-rush-oni-i-ja.blospot.com
    IIIIIIIIII CZEKAMMMMM NA NEXTA PODJRANA DO STOPNIA ORGAZMU!!! XD ;pppppppppppppppppppppppppp

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok to ja już ze swojego konta! Bo chyba dodałam anonimowo taki sam, jak tak to był mój^^


    Jaaa też chceee końca szkołyyyy!!! Tylko za klasą moją dziką bd tęsnić! :'( xD
    No ok do tematu, bo zaczynam sie rozczulać xD
    Drodzy bracia i siostry... sikuuuu! Oznajmiłaś im że siku. Spx też wygłoszę taką przemowę xD No może troche inną...;p
    Dobra bo bredze od rzeczy i sama nwm o co be xd
    Masz ty Patitku momenty na sikanie ;p xd
    Pąąąąąączeeeeeek!! Daaaaj!! <33 ;**
    O! O! Popieram Arka z takim łażeniem! ^^ <333 Najprościej : siema pokaż cycki. Jakbym słyszała pewnego chłopaka z mojej klasy xd. ;pp
    Carlos. Carlos? Carlos?! Carlos!!!!!!!!!!!!!
    Wiedziałam! Wiedizałam! Wiedziałam! Wiedziałam! Już wcześniej coś mi świtało, a jak zobaczyłam, że dodałaś nexta to już wogle byłam pewna że przyjadą!!! No kuźwa wiedziałam!!!! :D ^^ AAAAAAAAA!!!!! Ja prdl!!!!!!!!!! Wiedziaaaaaaałam!!! No i się podjarałam. xD No i jak jeszcze bd reszta, bd chcieli zrobić jej niespodziankę, przyjechali świetować z nią to I'AM WYROCZNIAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xDDDDDDDD
    Podjarałam się ^^ xDD Więc zanim nwm co tu ponapisuje to powiem że ZAWALISTY ROZDZIAŁ!!!! ;** <333
    Zaproszę do siebie tylko się nie pogniewaj ) ;** : big-time-rush-oni-i-ja.blospot.com
    IIIIIIIIII CZEKAMMMMM NA NEXTA PODJRANA DO STOPNIA ORGAZMU!!! XD ;pppppppppppppppppppppppppp

    OdpowiedzUsuń
  10. pąąączki! aż nabrałam na nie ochoty! (miałam się odchudzać, ale ciiiiiiii :>)
    Pati zmienia humory jak kobieta w ciąży XDDD
    Carlos wbija po królewsku na zakończenie roku?! *,*
    czekam na następny rozdział! :>
    xoxo M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo...Carlos! Loading...Loading....chwila? Carlos?! CARLOSSSS!!!!!!!!
    Wrócili!!!!
    Chamy jedne!!! Zabije, zamorduje i w zupie ugotuje!!!(jaki rym xD)
    Zostawili ją na praktycznie... ile tam....załóżmy, że 4 miechy!!!Nie odzywali się, nie pisali, tylko debili strugali xD
    Pierdole.....jak mi jeszcze powiesz, że Carlos przyjechał tylko po....nie wiem po co ale coś złego to ZABIJE!!!!
    MASZ PĄCZKA?!?!?!?!? Też chce!!!!!
    Twoja przemowa była piękna....
    Pati: Drodzy bracia i siostry!!!Zebraliśmy się tutaj by uczcić ostatni dzień tej okropnej, brzydkiej, nie fajnej, głupiej i nudnej szkoły i...AAAAA!!!! Siku!!!
    Rozwaliłaś system tak jak kiedyś chłopaki
    *Kendall o zdjęciach półnagiego Jamesa* To nie jest Photoshop, to jest jego prawdziwa klata. *głaska klatę Jamesa* xD
    A teraz buuuuziaczczczczkiiiiiiii <3333

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak chcesz pogadać to mów xD ja bardzo chętnie xD
    Ja też chce koniec szkoły wakacje słońce i woooolne!
    Podziel się pączkiem! Albo nie bo się odchudzam cholera :(
    Carlos robi wejście smoka xD ale coś tak czuje że będzie koncert w Polsce dla Patitulinki :3
    No nic czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Carlos zawsze umie zrobić niespodziankę! Super rozdział jak zawsze!
    Czekam nn.:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniec szkoły, woohoo! Ja też chce! Nienawidzę szkoły! Ale są pozytywy... Przerwy! xD
    Żaneta: A pamiętasz zakończenie szkoły rok temu?
    ja: hmmm... Taaaa, a najbardziej zapamiętałam tego z 3 klasy.. xD
    Żaneta: Mhmmm... mocny był xD . Wszyscy chłopcy w garniturach, a on w dresach, pomarańczowej koszulce i trampkach xD
    ja: Hahaha xD przynajmniej mu gorąco nie było xD a ja musiałam założyć spódnice -,-
    Żaneta: nie narzekaj! wyglądałaś w niej fantastycznie!
    ja: Taaa, jasne... Zakończmy już ten temat...
    Pączki! Jeeeeah! Ja kocham pączki! om om om xD
    Wywiady! Eeee... Arek?
    Żaneta: A co nasza męska przyjaciółka tam robi?
    ja: hahaha xD ale to nie ten Arek... Nasz Aruś ugania się teraz za Ewą xD
    Arek: *pojawia się nie wiadomo skąd* Wcale, że nie!
    ja: Won!
    Arek: *ucieka z wrzaskiem*
    Żaneta: Co on ci zrobił?
    ja: Nie podzielił się pączkiem -,- Buuuu! :(
    Żaneta: Don't worry, be happy!
    ja: haha xD dzięki :)
    Ps. rozdział zajebisty, czekam na nn!
    i pozdrawiam cię serdecznie!
    jaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aha i jeszcze jedno...
    Co tam robił Carlos, do cholery?
    Przyjechał zrobić jej niespodziankę? Awwww, słodko! *o*
    hahaha xD
    czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Woo Hooo! koniec szkoły! Jak ja kocham te momenty ^^ chociaż mi pęcherz nie ma zamiaru explodować. Lili - spodnie są cool ale nie jak na 27C! Nie ma to jak mama-budzik. Tylko mój nie ma przycisku 'wyłącz'. Świadectwo - ujdzie :D Carlos, mordo ty moja :D (łapie go za policzki)

    yeah! Czekam nn :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra wreszcie ci skomentuje bo ile można xd wiem czasu nie miałam a przez tą chorobe nawet na kompie siedzieć nie moge xd drą się nawet jak na Duncanie siedze D: no skandal -.- ja bez tekstu jestem więc spróbuje sb wszystko przypomnieć xD hmmm …
    *************
    o już mi jęczą xD a więc a! Koniec szkoły :D jupikajej!! noo to jest chyba najbardziej wyczekiwany dzień w historii każdego ucznia :D mojego też ^^ kocham ten dzień ^^ zwałszcza że zawsze dzień później wyjeżdzam sb na wakacyjeeee :D wohooo kanikuły i coś tam coś tam coś how doyodoyoduuutak jodu jodu xd jodoleiihuuuu jodłujący James hahahahahahaha xD dobra bo zaczynam znowu pizgać o 12 w nocy xD hmm co tam jeszcze było … koniec szkoły bla bla bla … mam słabą pamięć bla bla bla xD … ciepło mi bla bla bla xD
    V- głupia jesteś bla bla bla … xD
    S- won -.-'''!! no pamiętam że Pat miała pełny pęcherz xD … chwila dziadek mnie straszy xD jezu myślałam że idzie xd bo znowu by darł morde xD pełny pęcherz znam ten ból xD to jest masakra xD a potem masz uczucie że cały czas chce ci się sikać xDD
    V- Sylwia już obcykana w tych dziedzinach xD
    S- nieee xD tylko miałam takie zdażenie xD hahaha przemowa pierwsza klasa xD lepsza niż ta na konklawe xD właśnie kiedy kolejna msza pani papież? XD tak można mówić? Pani papież? Kurde znowu wszystko na P xD ty to masz dobrze xD Pani Pati Pena Pluta Papież 1. w skrócie PPPPP xD czeee! :PPPPP oo to już inaczej wygląda xD ja mam SS jak SSmanie niemieccy xD hura super xD
    V- zjedz snickersa bo głodny nie jesteś sobą xD
    S- szczerze to bym coś zjadła xd ja poszcze od dwóch dni więc … xD hmmm co tam było jeszcze …
    V- u u! Arek i jego wywiady!
    S- a no xD i do Karo „ pokaż cycki” xD ja bym mu w morde dała xD
    V- by mu takie cycki nad głową latały zamiast gwiazdek xD litośći jak tu ciepło D:
    S- no chowam się przed dziadkiem nie moja wina xD pamiętam końcówke!!
    V- uu to dużo xD
    S- ii że było ciepło!!
    V- strasznie dużo xD
    S- przestań -.-''
    V- hau xD
    S- ciepło pewnie jak teraz u mnie xd ale pociesze cię: we Włoszech w lipcu jest ponad 40 stopni w cieniu. Takie 27 to nic xD Włosi by raczej w futrach chodzili bo by mówili że im zimno xD
    V- uwierz mi xD było 10 stopni jak portier w czapce zimowej chodził, opatulony puszystką kurtką i rękawiczkami oraz szaliczkiem.
    S- a ja kurteczka i tak na niego patrze jak na idiote xD w Polsce nigdy nie był xDD tyy Carlos O____o a ty co teletransportowałeś się ?!
    V- Dla Pat to możliwe że się nawet sklonował by być i tu i tam xD … ciekawe czy wysłał tu klona czy sb … hmmm …
    S- nie myśl, już ci się mózg przegrzewa xD
    V- -.-'
    S- aa więc milejdi jestem bardzo ciekawa co ser Carlito tam robił! Więc czekam z niecierpliwością na nexxta i jak zwykle supcio rzdz!!! :) PZDR!!
    Fanka ciepła :D ale bez przesady xD
    V- Fanka klonów ;D!
    S- przestań już -.-''

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!