poniedziałek, 10 września 2012

Część 16


Jest już 3.000 wejść!!! Nawet nie wiecie jak się strasznieeee ciesze!!! Jestem taka szczęśliwa ze zaraz oszaleje xd Z tego powodu ten rozdział jest trochę dłuższy... W następnej części (nie chce wam za bardzo wszystkiego zdradzać ale lubię wkurzać ludzi xd) zdarzy się coś i słodkiego i dziwnego i... smutnego... a szkoda xd Mam nadzieje ze doczekacie! Pozdrawiam wszystkie osoby które czytają tego bloga :* Kocham was ludzie Dzięki wam dostaje głupawki ^^ No i ważne ogłoszenie do Sylwii... wiec ta menda społeczna z tego bloga ma dla mnie niespodziankę o której nie chce powiedzieć... No lubię niespodzianki ale zaczyna mnie nosić z ciekawości! Mam nadzieje Sylwia że jak kiedyś się spotkamy (mam nadzieje że jak najszybciej ^^) to pożałujesz... xd No żartuje xd Tez mam coś dla niej! najpierw wymyśle co... xd to miłego czytania :D I jest nowy bohater dodany! zaglądać :D

- Wreszcie przysłali ten list ! – wparował do mojego pokoju szczęśliwy.
- Serio ? Otwieraj go ! – krzyknęłam.
- Mój najbliższy kuzyn mieszka w Poznaniu ul. Dolna Wilda – powiedział.
- To świetnie ! Poznań nie jest tak daleko – zaśmiałam się.
- To możemy tam pojechać jutro – dodał.
- A masz samochód ? – spojrzałam cwano.
- Nie… - pomyślał.
- Spytam się taty to może pożyczy – spojrzał na mnie jakbym żartowała.
Poszliśmy razem to mojego taty który siedział w pokoju obok i oglądał telewizje.
- Tato… Wiesz że cię bardzo kocham… - spojrzałam słodko się uśmiechając.
- Wiec co chcesz ? – zapytał wiedząc że o coś mi chodzi.
- Pożyczysz nam na jutro samochód ? – spojrzał na mnie zdziwiony.
- Ale ty nie masz prawka – powiedział.
- Ale Logi ma – pokazałam na niego.
- Po co wam samochód ? – przełączył kanał.
- Więc, Logan dostał list gdzie znajduje się jego rodzina w Polsce i chcemy pojechać ich poznać. Mieszkają w Poznaniu – uśmiechnęłam się.
- No dobrze. Tylko macie uważać – powiedział trochę głośniej.
- Wiesz może gdzie jest ulica Dolna Wilda ? – zapytałam patrząc na kartkę.
- Na tej ulicy twoja ciocia mieszka – podał mi mapę.
- Serio ?! To dzięki – wyszliśmy z pokoju – masz szczęście że mój tata ci zaufał – szepnęłam.
- Szczerze mówiąc myślałem że na da nam pożyczyć samochodu – zaśmialiśmy się.
Następnego dnia z samego rana wyruszyliśmy w trasę do Poznania. Musieliśmy przejechać 100 km ale daliśmy radę ;D Uwielbiam jeździć do Poznania… Po prostu jest tam pięknie !
- Niedaleko jest Centrum Handlowe Plaza wiec możemy się przejechać tam – spojrzałam na mapę.
- Jak będziemy mieli czas to tak – staną.
- Czemu stoimy ? – wyjrzałam przez okno – roboty drogowe… i mega długi korek.
- To sobie poczekamy – pogłośnił muzykę i z nudów śpiewaliśmy.
- Co powiedział ten kuzyn jak do niego zadzwoniłeś ? – zapytałam nagle.
- Że chętnie mnie pozna. Blisko jego domu mieszka jego mama czyli moja ciocia wiec przyjdzie do jego domu by mnie poznać – odpowiedział i ruszyliśmy kawałek.
- Wiesz jak on ma na imię ? – wyjrzałam znowu przez okno.
- Maciej Frączyk. Tak mi się zdaje – spojrzał na kartkę.
- Gdzieś chyba słyszałam to nazwisko – zaczęłam myśleć.
- Stoimy w tym korku już godzinę a ruszyliśmy się tylko parę metrów – powiedział wkurzony.
- Takie są uroki Polskich dróg – uśmiechnęłam się.
- Nie wiem czy zdążymy do tego Centrum skoro jeszcze pójdziemy do twojej cioci – dodał.
- Najwyżej będziemy nocować u niej. Nie zrezygnuje z tego Centrum. Jeszcze musimy zrobić wycieczkę po Poznaniu – zaśmiałam się.
- Co jest takiego wspaniałego w „Plaza” – spojrzał na mnie.
- Byłam tam tylko 2 razy ale warto tam pojechać. Na serio – dodałam.
Po 2 godz w korku nareszcie ruszyliśmy ! Nie jechaliśmy za szybko bo co chwile policja stała i zatrzymywała. Wreszcie widać było Poznań.
- Masz racje, pięknie tu – powiedział nagle.
- Jeszcze nie wjechaliśmy do Poznania a ty już mówisz że jest piękny. Rynek w Poznaniu jest dopiero piękny – zaśmiałam się.
Stanęliśmy koło jakiegoś bloku. Zadzwoniliśmy i w domofonie odezwał się jakiś chłopak.
- Słucham ? – usłyszeliśmy głos.
- Tu Logan – powiedział i drzwi się otworzyły.
Wszystko ładnie, pięknie tylko czemu musi mieszkać na najwyższym piętrze ! I jeszcze nie ma windy -.- Byłam przyzwyczajona do takich spinacze po schodach bo często odwiedzam rodzinę która mieszka w blokach. A przeważnie mieszkają na najwyższych piętrach xD Kiedy byłam już na górze widziałam Logana który już ledwo wchodził po stopniał i nagle zaczął iść na czworakach i na końcu usiadł się.
Zabrałam go za ręce i zaciągnęłam na ostatnie piętro. Oparł się o ścianę i zaczął głęboko oddychać.
- Popracuj na swoją kondycją – zaśmiałam się.
- Jak to możliwe że ty się nawet nie zmęczyłaś ? – zapytał ledwo stojąc na nogach.
- W porównaniu do was częściej chodzę po schodach niż jeżdżę windą – zapukałam w drzwi.
W drzwiach stanęła jakaś kobieta uśmiechając się szeroko do nas.
- Dzień Dobry. Jestem Logan a to moja przyjaciółka Pati – pokazał na mnie.
- Jesteś strasznie podobny do twojej mamy – powiedziała i uścisnęła go a później mnie i weszliśmy do środka.
- Mamo, przyszli już goście – usłyszeliśmy z innego pokoju głos.
- Tak – odpowiedziała.
W tym momencie przyszedł chłopak, no właściwie mężczyzna, który miał kujonki (okulary).
- Ty jesteś Niekryty Krytyk – powiedziałam z zaskoczeniem.
- Oooo fanka ? – zaśmiał się.
- Tak xD Jestem przyjaciółką twojego kuzyna – powiedziałam.
- Miło mi poznać. Jestem Maciej – podał nam rękę.
U rodzinny Logana miło spędziliśmy czas. Nadal byłam zaskoczona że Niekryty Krytyk to kuzyn Logana !!! Później szybko do mojej rodzinki i na wycieczkę po Poznaniu… Dzień 10 kwiecień. Tego dnia był akurat koncert zespołu „Golec uOrkiestra”. Razem z Loganem postanowiliśmy tam pojechać… Zauważyliśmy z daleka diabelski młyn i różne kolejki.
- Dobra… koncert będzie za 30 min wiec mamy czas na zabawę – zaśmiał się Logan.
- To dobrze. Musimy się przejechać tymi kolejkami – wystawiłam mu język.
- Ty jesteś Logan z Big Time Rush !!! – podeszła do nas grupka dziewczyn.
- Oooo fanki – przekręciłam oczami.
- Kochamy was ! – pisnęły i próbowały rzucić się na Logana. W ostatnim momencie chwyciłam go za rękę i zaczęliśmy biec. Fanki jednak się nie poddawały i nadal nas goniły. Wkurzona szybko kupiłam bilety na diabelski młyn i razem szybko weszliśmy na niego gubiąc przy tym fanki.
- Udało nam się – jęknęłam siadając w kuli.
- Jakie widoki – zaczął się rozglądać Logan.
- No pięknie – spojrzałam na scenę – zaczęli już śpiewać…
- Nie martw się, zaraz wysiądziemy i tam pójdziemy – usiadł koło mnie. Jechaliśmy powoli -.- i to bardzo powoli. Kiedy tylko się zatrzymaliśmy szybko wysiadłam z młynu i razem z Loganem skierowaliśmy się w stronę sceny. Przeciskając się przez tłum próbowałam dostać się jak najbliżej sceny.
- Dalej już nie przejdziemy – stanęłam kilka metrów przed barierkami. Razem zaczęliśmy tańczyć do piosenek. Ja śpiewałam ponieważ dobrze znałam kilka piosenek a Logan przysłuchiwał się uważnie.
- Fajnie śpiewają – powiedział do mnie.
- Wiem. Kuźwa nic nie widzę – stanęło przed nami kilku wysokich facetów. Nagle poczułam że Logan zabrał mnie na barana. Chwyciłam się mocno jego i spojrzałam na scenę.
- Może być ? – zapytał się mnie głośno.
- Dzięki – podniosłam ręce do góry i zaczęłam śpiewać. Po chwili ujrzałam siebie na wielkim monitorze koło sceny. Śmiejąc się pomachałam razem z brunetem. Kilka piosenek później kiedy już byłam na ziemi, Logan postanowił kupić nam piwo xd Idiota chce mnie chyba upić :P Wypiliśmy z dwie puszki piwa… Do ostatniej piosenki „Crazy is my life” chłopak opiął mnie ręką i razem zaczęliśmy śpiewać na cały głos podnosząc ręce. Naprawdę było świetnie !!! Następnego dnia obudził mnie dzwonek komórki. Spojrzałam na ekran i był to sms od Logana abym weszła na skype. Ledwo żyjąc włączyłam komputer i szybko się przebrałam. Zauważyłam że Logan i reszta zrobili rozmowę grupową i mnie zaprosili.
- No co jest ? – włączyłam kamerkę.
- Spójrzcie na to – Kendall wysłał nam link do popularnej Amerykańskiej strony plotkarskiej. Włączyłam link i zobaczyłam tytuł nagłówka „Czy to może być coś więcej?” Pod nagłówkiem znajdował się artykuł „Młoda gwiazda Pati oraz Logan z zespołu Big Time Rush ostatnio zaszaleli na koncercie w Polsce. Nie tylko można było ich razem zauważyć wtedy. Spędzają razem każdą wolną chwilę. Czyżby pomiędzy nimi coś było?” Pod artykułem były zdjęcia moje i Logana z wczorajszego koncertu, jak trzyma mnie na rękach, obejmuje ręką, jak razem pijemy itd…
- Nawet tutaj nas śledzą ?! – spojrzałam zła na monitor.
- Co za bzdury !!! – krzykną po chwili Logan.
- Musicie bardziej uważać… Wszyscy uważają was za parę – dodał Carlos siadając koło Kendalla.
- Ale Logan jest z Camille – jęknęłam nadal wkurzona.
- Ona o niczym chwilowo nie wie… - odpowiedział Kendall.
- Na szczęście – mrukną Logan z ulgą.
- A James ? – smutno powiedziałam.
- On też. Teraz na siebie uważajcie, może ten temat ucichnie – powiedzieli i rozłączyli się. Nie wieże że zrobili nam te zdjęcia ! Podłość !!! Nawet w Polsce nie mam spokoju -.-‘ Kilka dni później postanowiłam iść sama na spacer. Był ładny dzień wiec czemu by nie ;D
- Witam sąsiadkę ! – podbiegł do mnie Kamil.
- Cześć. Dawno się nie widzieliśmy – zaśmiałam się.
- Racja. Może chcesz się przejść ? – zaproponował i razem skierowaliśmy się w stronę lasu.


Z punktu widzenia Logana:
Sprawa z tym koncertem na szczęście ucichła. Siedziałem w pokoju pijąc sok. Wyjrzałem przez okno i zobaczyłem Pati i Kamila który razem idą śmiejąc się. Wiedziałem o tym że Kamil to jej były, przeżyła z nim pierwszy pocałunek i że była to jej pierwsza miłość. Zobaczyłem że James jest dostępny na skype wiec od razu do niego zadzwoniłem.
- Człowieku co ty robisz ?! – krzyknęłam do niego i zaczęłam się śmiać.
- A o co konkretnie chodzi? – zapytał z uśmiechem.
- Siedzisz jak idiota, a dziewczyna twoich snów umawia się z swoim byłym na spacery – przekręciłem oczami.
- Co?! – zapytał otwierając usta. Jego mina bezcenna… hahahaha xd
- No tak… Wiesz że jesteśmy przyjaciółmi ale ktoś ci to musi powiedzieć… Ogarnij się ! – krzyknęłam do niego.
- Powiedz co ja mam niby zrobić – przewrócił oczami.
- To jest banalne… powiedz jej co do niej czujesz ! – spojrzałem na niego jak na totalnego idiotę.
- Tobie łatwo ta mówić. Ona chce się tylko przyjaźnić – spuścił głowę.
- Uwierz mi że nie – pokręciłem głową uśmiechając się.


Z punktu widzenia Pati:
Robiło się już ciemno… Byłam bardzo zmęczona wiec postanowiłam wcześniej się położyć. Zgasiłam światło i powoli zamykałam oczy. Nagle zauważyłam błysk. Wystraszona aż podskoczyłam na łóżku. Była to burza… właściwie to ja burzy się nie boje, przeciwnie ja ją kocham, tylko że kiedy leże w łóżku i mam iść spać i nagle się błyśnie dostaje zawału. To dziwne ale boje się burzy tylko jak chce zasnąć. Spojrzałam na komórkę, była godzina 22:00, szybko zadzwoniłam do Logana żeby przyszedł u mnie nocować ponieważ nie chce siedzieć sama. Po kilku minutach przyszedł.
- Uszykowałam ci już wszystko do spania – pokazałam na podłogę.
- Mam spać na podłodze ? – zapytał zdziwiony.
- Tak – zaśmiałam się i położyłam na łóżku. Logan wziął głęboki oddech i zgasił światło.
- Aż tak bardzo się boisz ? – zapytał po chwili.
- Nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo – jęknęłam kiedy błysnęło się niesamowicie mocno. Krzyknęłam i szybko schowałam się pod kołdrą. Po chwili chwyciłam za rękę Logana i kazałam mu spać koło siebie.
- Sama nie będę spać ! – krzyknęłam patrząc na niego.
- Dziwnie się czuje śpiąc z dziewczyną w jednym łóżku – podrapał się po głowie.
- Przeżyjesz… Przecież nic nie będziemy robić – zaśmiałam się.
- Gadałem dzisiaj z Jamsem – powiedział po dłuższej chwili.
- Fajnie :D Co tam u niego? – zapytałam jak niby nigdy nic.
- Dlaczego mu w końcu nie powiesz że ci się podoba ?! – uniósł odrobinę głos.
- To nie takie łatwe… - jęknęłam. Wtedy znowu się mocno błysnęło a ja z piskiem przytuliłam się do Logana. Nie chciałam go puścić przez dłuższy czas, na końcu zasnęłam do niego przytulona.


Teraz pewnie wszyscy myślą "jak mogłam spać z Loganem... lalalala xd" wiec... to wolny kraj! mogę sobie z nim spać... nie mam chłopaka! A on tylko leżał koło mnie... nic więcej xd Dobra kończę już xd Sorkaaaa....

21 komentarzy:

  1. Wohoo !! Logiś,a mam takie pytanko ... Cieplutki był jak się do niego tuliłaś ? hahaahahxdd też chcę !! :P
    Świetny rozdział kiedy w końcu będziesz z Carlosiątkiem ? :p buahaha xd Carlosiątkiem jak to słodko brzmi ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wyobrażasz sobie jak było cieplutkooo ^^
      Nie wyjeżdżaj mi tu z Carlosiątkiem chwilowo xd

      Usuń
    2. Ale ja lubię Carlosiątko :D :p hahaaxddd Pati Pena !! :D

      Usuń
    3. Odbija ci już na starość! Bez Penowania mi tuuu! xddd Ale mi odbija już xd nie kłócę sie z tobą -.-'

      Usuń
    4. Hahahahaah, ale ja się nie kłócę :P tylko lubię Cię wkurzać Tyyy mój debiluu
      Muahahah xdd
      Kocham cię Fooooczko :3 ♥♥

      Usuń
  2. No to pięknie! Rozdział boski!!!
    Już się nie mogę doczekać kiedy James wyzna Pati, że ją kocha!
    Czekam na następny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział cudowny, a Pati ma być w końcu z Jamesem! U mnie już prolog, ale krótki, bo ojciec zaraz z długiego wyjazdu wruca, ale tym już Cie nie zanudzam. Czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, oj, Pati, Logan ma na cb zły wpływ! Najpierw piwo, teraz wspólne spanie...tak wiem, to ty tego chciałaś... No ale to i tak jego wina! *szczerzy się, zawsze biorąc stronę dziewczyn* ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można stwierdzić że to moja winaaa... Mogłam zabrać równie dobrze jakiegoś pluszowego misia i bym też się nie bałam... Ale wolałam coś co żyje i by mnie tuliło ^^

      Usuń
    2. coś żywego?.. BYŁO SOBIE KAMILA WZIĄĆ ! :P

      Usuń
    3. Kamil nie chciał przyjść... pewnie moich słodkich piesków się boi -.-' Muszę kupić dmuchaną lalkę czy coś... xd

      Usuń
    4. dmuchaną lalkę? phahahhahahah weź mnie nie dobijaj co? xD

      Usuń
    5. A czy ja cie dobijam? ależ oczywiście ze nieee xd Tylko ci mówię że kupie xd albo od kogoś pożyczę! Karolina mi da na chwilę xd

      Usuń
    6. Karolina ma dmuchaną lalkę O__o nic mi nie powiedziała ...
      Małpa !! :D HAHAAHXDD

      Usuń
  5. Zajeeebiosa xD I nie ważne że z nim spała.Bleep Blap Bloop xD. Czekam na nn .. no i ona i James mają być razem. Bo inaczej szału dostane. A z Niekrytym to dowaliłaś. Genialne xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chce żeby Niekryty Krytyk był moim kuzynem!Logan podziel się!Moja genialna osoba twierdzi że ona powinna być z Jamesem ona walnięta a on będzie ją czesał jak zniszczy sobie fryzurę :Dale i tak go kocham bo skubaniec ma ładne oczy.Chciała bym spać w jednym łóżku z Loganem albo z którym kolwiek z nich :P Czekam na rozdział w którym ona w końcu z NIM BĘDZIE! Kobieto błagam bo ja padaczki dostaje przez to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce żebyś dostała padaczki... ej... nie padaczkaj sie jeszcze xd A to z czesaniem to fajny pomysł xd Nie chce mi sie co chwile włosów układać xd Ty fajnie gadać xd Ja też tak zacząć bo to ciekawe xd Ej! wychodzić mii ^^ uuuuu brawa dla mojej osoby! :D Następny rozdział dodam albo dzisiaj albo jutro... jak zawsze wieczorem xd

      Usuń
    2. Lubie padaczkać bo mi wtedy śmieszne miny wychodzą jak tak mam jak się rozczochram to mnie mój chłopak czesze:P. Lubie to bo ma miękki grzebień i mi się włosy elektryzują :P.I mam nadzieję że dodasz rozdział bo się przyłącze do angeliki!Lubie żelki<3

      Usuń
  7. Phahahhhahah xD Ja nic takiego nie pomyślałam.. Obiecuję ! :D Ale żeby Logaś chciał cię upić? Nie możliwe.. Nie uwierzę w to.. No, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz
    A Pati ma powiedzieć Jamesowi co do niego czuje, bo jak nie.. to wysępie od Sylwii twój adres, pojadę do Ciebie i zabije, uduszę, ukatrupię !!!! Nie no.. żartuje.. Taka zła to ja nie jestem.. za bardzo cię kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo możesz przyjechać ^^ Zaprowadzę cię na tą wysepkę gdzie chłopaków xd A tam tak ładnieee... pokaże ci gdzie Logan mieszkał, mój boski pokój który wygląda jak normalny pokój xd i piwnice której nie mam! xd Wybuduje sie xd A Logan by mnie nie upił... taaaa jednym piwem xd Nie da rady xd

      Usuń
  8. No niekrytego się nie spodziewałam... Miłe zaskoczenie, naprawdę miłe ;]
    Lece dalej.. jeszcze mam sporrooo do czytania XD

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!