środa, 9 października 2013

"Mój czas już się kończy..."

Jak w tytule... ehhhh stwierdziłam że jednak już jest ta końcówka mojego czasu w blogowaniu. Wiele tutaj przeszłam, były zloty i upadki, prawie 100 rozdziałów... wiem ze to jeszcze nie jest koniec, ale nie okłamujmy się... kiedyś to nastąpi.
Chce dać szanse innym wspaniałym blogom na wybicie się. Zauważyłam że dzięki temu wszystkiemu dużo osób skorzystało na tym. Znajdą się również osoby które ucieszy ten fakt.
Życzę powodzenia wszystkim osobą które będą nadal pisać, jestem z was dumna! Wszystkie jesteście dla mnie wzorem, piszecie niesamowicie i wiele razy nie wiedziałam jak to możliwe że ja tyle osiągnęłam.
Dla osób początkujących, lub tych co chcą pisać mam radę... róbcie to co kochacie dla siebie i starajcie się robić to jak najlepiej. Nie patrzcie na innych tylko skupcie się na swoim celu. Jesteście w stanie osiągnąć wszystko.
Rozdziały, jednorazówki będą... jednak chce się teraz pożegnać, ponieważ pewnego dnia mogę już nie wrócić.
Mój czas już miną... teraz wasza kolej...

10 komentarzy:

  1. Dlaczeeegooo??!! Co ja zrobię bez Twojego bloga? :( mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tu wrócisz i zaskoczysz mnie kolejnym rozdziałem lub jednorazówką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle że twój czas się dopiero zaczął i dopiero się rozkręcasz ;) masz świetnego bloga i kochających fanów którzy zawsze będa z tb! uwielbiam tego bloga i zawsze chętnie go czytam, choć czasem zdażami się komentować po czasie. teraz to przez tą głupią nauke -.-' jednak mam nadzieje że będziesz pisać dalej i zachwycisz nas kolejnych genialnym rozdziałem!! :D PZDR! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. WHY?!?!?!?! Błagam powiedz, że to jakiś prima aprilis :( ehhh.....nie wpłynę na twoją decyzję, ale tylko ty wiesz czy jest ona poprawna....życzę ci więc powodzenia i żebyś kiedyś do nas wróciła i znów pisała :*
    Do.....emmm.....następnej notki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieeeee!!!!!! twój blog jest świetny ! Kocham go czytać! Mam nadzieję,dla że go nie zostawiasz tak szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pati... nie łam mi serca :"( smutno mi teraz... kocham tego bloga i szkoda że już kończysz... zgadzam się z Sylwią! Twój czas się dopiero zaczyna! Mam nadzieję że mimo wszystko nie zrezygnujesz do końca z tego wszystkiego co osiągnęłaś i jeszcze tu wrócisz i dobijesz nawet do 200 rozdziałów ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh Pati, Pati... Twój czas dopiero sie zaczyna :)
    Jeśli robisz to dla siebie to rób to nadal :)
    Jeśli robisz to wbrew sobie to po prostu przemyśl czy warto.
    Twój blog jest wspaniały i wreszcie to zrozum. Bez Ciebie to nie będzie to samo. Może czasem Ci zazdrościłam, ale musiałam pogodzić sie z tym, że masz wielki talent ;*
    Zawsze życzyłam Ci szczęścia. Życzę go nadal.
    Nie poddawaj sie, bo jesteś dla nas wzorem <3

    Stay Strong.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pati kochamy Cię tu wszyscy bardzo, nie wiem czemu mialabys nie wrocic pewnego dnia, ale mam nadzieję, że u Ciebie wszystko gra. Wielka szkoda, że usuwasz, nie mam pojęcia co powiedziec, abyś zmieniła zdanie, bo pewnie komentarze typu : " NIEEE!!! POWALIŁO CIĘ>!>!!> NIE ODCHODŹ MOJE ŻYCIE TRACI SENS :''''( " nic tu nie pomogą, chociaż Twój blog jest dla wielu osób podporą i miłym oderwaniem od nużącej i nieprzyjemnej rzeczywistosci, no i cóż, jest po prostu potzrebny. Tak jak mi :)) Jest wspaniały bardzo Cb i JEgo kocham, ale cóż, wierzę, że podejmiesz słuszną decyzję. Ale dla siebie ;) JEsteśmy z Tobą i żegnamy Cię z ogromną nadzieją, że jednak zostaniesz z nami :)) Papap do następnej notki, bo nie wyobrazam sb zeby było inaczej ;) ;******* Papapap ;***** <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Konata bez profilu na blogspot.10 października 2013 08:39

    Zmieniłabyś ten szablon.. jest wstrętny ;x

    OdpowiedzUsuń
  9. Błagam powiedz że żartujesz nie zostwiaj bloga to jest jeden z moich ulubionych blogów chce żebyś pisała. POZDR JULA.R. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szanowny wszechpotężny Patitku!
    Nie mogę zgodzić się z dziewczynami u góry. To wcae nie jest początek, ty dobrze o tym wiesz. Ale źle zrozumiałaś upływ czasu. To nie początek, ale i nie koniec, twoja kariera jest na etapie pośrednim. Jeszcze wiele przed tobą pisania, na pewno jest wiele pomysłów. Radziłabym zwolnić tempo, rzeczywiście nie dziwię się, że w takim tempie pisania pomysły się kończą, ale weź głęboki oddech, przeżyj coś, przekształć do opowiadania i dajesz! Masz zbyt wielu fanów, by zachować się egoistycznie i ich opuścić, masz na to za wielkie i dobre serduszko :3 Jestem dumna z takich osób, które się nie poddają, mogę być dumna i z ciebie?
    Czekam :**

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!