wtorek, 26 lutego 2013

Część 53

Zebrałam sie i powstał nowy rozdział! Może trochę nudny jest... nie wiem co mi sie dzieje przez tą chorobę xD Antybiotyki wyżerają mi wszystko co mam w sobie xD
Znacie może Harlem Shake? Wiem ze teraz wszyscy o tym gadają itd... ale serio to wciąga xD Chciałabym zrobić kiedyś coś takiego i wstawić do netu! Taka wielka masowa zwariowana i pojebana impreza!

 Bez dłuższej gadki zapraszam na następny rozdział...!!!

- Jeszcze tam po lewej! – usłyszałam głos nauczyciela który szczęśliwy patrzał na mnie.
- Już, już – warknęłam i zaczęłam wycierać dalej korytarz. Już od tygodnia zasuwam z mopem na drugim piętrze! Co przerwę razem z Karoliną i Lili sprzątamy szkołę w ramach kary. Karolina jest na 1 piętrze a Lili na samej górze. Do tego po lekcjach myjemy każdą klasę i sale gimnastyczne! Oraz musimy chodzić w tym koszmarnym mundurku. To jest koniec, katastrofa! Zapomniałam już jak dziewczyny wyglądają bo nawet razem w ławkach nie siedzimy…
- Za chwile dzwonek. Zanieś mop do sprzątaczek i już nie musicie sprzątać – powiedział nauczyciel idąc do pokoju nauczycielskiego. Nareszcie koniec sprzątania szkoły! Odniosłam tego cholernego mopa i poszłam pod klasę gdzie mamy mieć ostatnią lekcje, spojrzałam i zauważyłam Karolinę i Lili, niby się widziałyśmy ale stęskniłam się.
- Dziewczyny!!! Tęskniłam!!!! – pobiegłam do nich i przytuliłam mocno.
- Gnieciesz żebra – zaśmiała się Lili.
- Nigdy więcej sprzątania szkoły! – wskazała na mnie Karolina – mój tata przesadził!
- I te mundurki… grrrr – warknęła Lili.
- Ważne że jest spoko a jutro wycieczka! – klasnęłam w ręce szczęśliwa. Jutro jedziemy do Poznania… Poznań moje miasto! <3 do galerii Plaza. Pamiętam jak jeszcze z Loganem… stop! Nie myśl o nich i zapomnij wreszcie! Więc jedziemy tam na kręgle, małe zakupy i jakiś film o którym nie słyszałam ale ponoć jest fajny.
Kiedy skończyły się wszystkie lekcje, założyłam słuchawki na uszy i w rytm muzyki szłam powoli do szkoły. Zawsze mam taki dziwny stan że jak słucham z słuchawek to śpiewam… tak samo teraz jak byłam w drodze do domu. Ludzie się już przyzwyczaili ale kilka lat temu gdyby ktoś zauważył że chociaż ruszałam ustami do piosenki to uciekałam. Wstydziłam się i tyle, teraz sobie chodzę krokiem tanecznym. Leciała mi piosenka Hey Monday – How You Love Me Now. Tak dawno tego nie słyszałam a tak bardzo uwielbiam tą piosenkę że szkoda gadać. Rozluźniłam się i zaczęłam sobie śpiewać patrząc na zdziwionych ludzi. Ta piosenka sprawia że zapominam o rzeczywistości i gdzieś uciekam. W trakcie piosenki weszłam na mur ruszają rękami, śpiewają i bujając się jak idiotka. Fajnie tak wracać do domu!
*Z punktu widzenia Lili*
Była godzina 8:20 kiedy siedziałam ubrana już w autobusie razem z Pati. Karolina była trochę dalej ponieważ koleżanka zajęła jej miejsce a my prawie byśmy się na autobus spóźniły. Przed nami siedziała ta pizda z naszej klasy ale nie mamy zamiary psuć sobie humoru… siedzimy na tyłach plepsy! Usiadam się przy oknie po lewej stronie, koło nas siedzieli jacyś pierwszoklasiści a za nami mój kuzynek i jego kolega. Wariaci ciągle coś gadali i kopali nas.
- Posłuchamy muzyki? – zapytała Pati poprawiając bluzkę i chwytając za słuchawki.
- Pewnie – zabrałam jedna słuchawkę i włożyłam do ucha. Pati puszczała po kolei wszystkie swoje piosenki jakie ma na komórce.
- Daleko jeszcze!? Na piwo idziemy! – krzyknął chłopak za nami. Dokładnie kolega mojego kuzyna czyli Konrad.
- Chyba na dziwki – zaśmiał się mój kuzynek – Kamil.
- Odwala już im – szepnęła Pati czując że Konrad co chwile uderzę w jej siedzenie.
- Przeżyjesz – zaśmiałam się kiedy mój kuzyn puścił z swojej komórki na cały głos piosenkę Big Time Rush – Windows Down. Myślałam ze oszaleje zaraz…
- On ich zna? – Pati podniosła brew – i tą piosenkę?
- Była tyle razy w programach muzycznych ze chyba ją polubił… kocham cie kuzynku ^^ - powiedziałam uśmiechając się.
- Mam ochotę śpiewać tą piosenkę. Woohooo! – podniosła do góry rękę brunetka śmiejąc się. Praktycznie otaczają nas sami pierwszoklasiści wiec można wariować. Po jakiś 15 min w słuchawkach leciała piosenka Elevate! Kocham tą piosenkę, jest świetna! Już długo słuchamy BTR bo lista leci jej alfabetycznie a ma praktycznie ich wszystkie piosenki.
- If you want to party, you want to party! – krzyknęła Pati śpiewając do tego - Elevate a little higher – zaczęła ruszać rękami tak samo jak Kendall na tym jednym filmiku z trasy.
- Really? – spojrzałam na nią i wybuchłyśmy śmiechem. Zachowujemy się dokładnie jak oni.
- Normalnie jak Carlos… Really? – zaśmiała się brunetka patrząc przez okno gdzie jesteśmy.
- Dusisz mnie! – odepchnęłam ją.
- Sarna tam biegła! Antylopa! Wio-wio! – przykleiła się do okna Pati.
- Oooo jakieś samochody – zrobiłam cwaną minę i zaczęłam machać ludziom przez okno.
- Smerfy jadą! – wydarł się Kondzio widząc radiowóz przez okno.
- Możesz ciszej? – zapytała Pati a ten znowu kopnął w jej siedzenie – grrrrr
- Jesteśmy na miejscu, na sam początek idziemy na kręgle – usłyszeliśmy głos nauczycielki a wszyscy powstali jak najszybciej. Jechaliśmy jeszcze kawałek i zaczęliśmy się rzucać na siebie w tym autobusie.
- Konrad nadepnąłeś mnie! – warknęłam na niego.
- Kuzynka spokojnie – zaśmiał się Kamil. Zamorduje kiedyś tych idiotów.
*Z punktu widzenia Karoliny*
Doszłam szybko do dziewczyn kierując się w stronę kręgielni. Nie ma to jak bawić się kulą dla zabawy. Wypożyczyłyśmy buty i zajęłyśmy tor obok chłopaków z naszej klasy. Szybko przebrałyśmy obuwie i stanęłyśmy przy kulach.
- Która pierwsza rzuca? – zapytałam patrząc na nie.
- Nie ja – cofnęła się Lili.
- Też nie chce być pierwsza – usiadła się Pati – albo daj mogę spróbować  – chwyciła za kulę, prawie ją upuściła jednak resztkami sił trzymała ją!
- Ćpnij się i będziemy szczęśliwe – kiwnęła głową Lili. Pati zabrała rozmach i właśnie miała rzucać kiedy jeden z chłopaków ją zatrzymał.
- Już możemy? – zapytał się Daniel patrząc na nas.
- Grrr a tak dobrze mi szło – warknęła Pati cofając się, znowu zabrała rozmach i rzuciła. Jednak nie udało jej się trafić w żadnego.
- Dobra ja mogę teraz – zabrałam za kulę, rzuciłam w stronę kręgli. Udało mi się zbić wszystkie za pierwszym razem.
- Ma się ten dar – machnęłam ręką i usiadłam koło brunetki.
- Zobaczymy jak mi pójdzie – wystawiła nam język blondynka zabierając kulę, rzuciła jednak za mocno w prawo i nie udało jej się nic trafić – to wina kuli!
- Jasne – kiwnęłam głową z śmiechem.
*30 min później*
Szczerze bolała mnie już ręka od tych kręgli. Za każdym razem jakoś trafiałam, Lili też a Pati chyba ani razu.
- Uda ci się! – powiedziałam do brunetki która stała z kulą.
- Dajemy czadu – zaśmiała się Pati i rzuciła kulę trafiając na tor chłopaków. W ogóle jak ona to zrobiła?!
- Sorry chłopacy – powiedziała brunetka siadając – nie gram już w to paznokieć sobie złamałam!
- Chcesz iść do łazienki? – zapytałam się patrząc na nią.
- Możemy iść – powiedziała i poszłyśmy razem z Lili przez wielki parkiet gdzie są imprezy do pokoju gier, obok znajdowała się łazienka do której weszliśmy.
- Ooooo muzyczka jest – zaśmiała się Lili oglądając w lusterku. Dla żartów zaczęłam robić im zdjęcia w lustrze.
*Z punktu widzenia Pati*
Siedziałyśmy na fotelach przy parkiecie patrząc na telewizor i czekając aż nauczyciele wyjdą z przezroczystego pudła. Kiedy wreszcie się zebraliśmy poszliśmy w stronę kina na film. Kupiłam dużą Cole bo jak znam życie będę musiała dużo pić. Zajęłyśmy miejsca, koło Karoliny usiadła się Julia – koleżanka z innej klasy która ma dredy, kolczyki w wardze oraz czerwone włosy, i czekaliśmy aż zacznie się film. Siedziałyśmy na samej górze, po prawej miałam Karolinę a po lewej Lili więc będę miała z kim gadać jak coś.
- Długo te reklamy będą trwać? – szepnęła Karolina oglądając już 10 reklamę.
- Ooooo prezerwatywy – dodała Lili patrząc na ekran.
- Znam tą reklamę! Smakija!... – zanuciłam z śmiechem. Kiedy znowu pokazała się reklama Smakiji śpiewałam razem z Karoliną i z śmiechu pizgałyśmy. Kto normalny nazywa jogurt jak smak kija ?
- Wreszcie się zaczyna film – Lili zabrała łyk mojej Coli i zaczęliśmy oglądać.
Historia opowiadała o parze która była ze sobą przez krótki czas, chłopak wyjechał zostawiając dziewczynę całkiem samą z przyjaciółkami i rodziną. Okazało się ze ten chłopak zaczął zdradzać swoją dziewczynę o czym tamta nie wiedziała. Kiedy wszystko wyszło na jaw rozstali się a bohaterka chciała popełnić samobójstwo. Przyznaje się ze niby film nie smutny a zaczęłam płakać jak głupia… Karolina z Julią patrzały się na mnie i śmiały a Lili pytała co jest. Tak patrząc na ten film pomyślałam ze Carlos może znaleźć inną i też mnie zdradzić w trasie!
- Już nie płacz – szepnęła Lili.
- Niech to będzie już koniec… - zabrałam następną chusteczkę ocierając łzy. Na szczęście film skończył się a ja ledwo żywa wyszłam z Sali nadal wycierając łzy.
- Nigdy więcej nie idę do kina – szepnęłam.
- Mamy z 2 godziny na zakupy wiec uśmiechnij się i nie rycz – przytuliła mnie Karolina. Można spróbować… kiedyś trzeba jakoś się pozbierać.

22 komentarze:

  1. Carlos? Zdradziłby Pati? No raczej nie !! On taki nie jest przecież ! On ją koochaaa i wgl ! :D Oni to taka para idealna ^^ No słodcy są :)
    Ale na serio.. Jak u ciebie jest tak, jak opisujesz, to zazdroszczę ci popieprzonej klasy hahaha xd No na serio.. Mam podobną, ale nie aż taką xD Pfff jestem zazdrosna xdd Choć.. Wolę nie zazdrościć xd Hahahhaa xD
    Jak zawsze rozdział cudowny <333 Czekam niecierpliwie na kolejny <33

    Twoja Największa Fanka - Angel <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati^^ twoje rozdziały są zawsze zajebiste <3 no jak tak można? Kasy na sprzątaczki im brakło?? Fajny wypad na miasto xd też bym tak chciała... Eh... Carlos nigdy cię nie zdradzi! Czekam nn ;**

    P.S kom byłby dłuższy ale nie mam czasu :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jednak udało ci się napisać rozdział to gratuluję! Bo ja bym chyba nie była w stanie :)
    Uuu... jaka kara, sprzątanie szkoły. O matko! Przecież to można się przez takie coś psychicznie załamać ^.^
    Kręgle! nigdy w nie, nie grałam, ale i tak je lubię :D Podobnosz fajna gra :P Ehh... takie głupie filmy w kinach puszczają, że szok! Ja bym wybiegła z tej sali. Takiego wała nie bedę oglądać :D
    Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!
    Kurwa co to za kara?! biedaaaactwaa! :'(
    Sama w szkole mam mundurki tylko bez spódniczki, znam ten ból! :'((
    Wycieczkaaa! Yeeeaaa! <33 ;** Loffam!! ;**
    Kręgle, kino i zakuuuuuuupy ^^ ;** Giiiit! <33 ;**
    Pati ten film to o was... oprócz zakończenia. Carlos w życiu by ci tego nie zrobił. Tak jak ty go on cie kocha! ;** Ale na twoim miejscu, mimo wszystko, wsiadłabym w najbliższy samolot i poleciała do niego! ;** Zrób tak! <333 ;**
    Zajebisty rozdział!! <33 ;**
    Czekam na nexta! ;** <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie piszesz, masz świetny styl ;) jeśli masz ochotę coś przeczytac to zapraszam Cię do siebie http://dreamswithoutboundaries.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój sposób pisania jest bardzo dobry, piszesz niczym profesjonalistka, starannie dobierasz słowa, co sprawia, że nie czytanie nie jest nudne i monotonne. Samo opowiadanie zaczęło się interesująco.
    Pozdrawiam.:)
    Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wycieczka do Poznania ? Extra ! Nie ma nic lepszego niż wyjazd z walniętą klasą... Też chce taką xd
    Śpiewanie Elevate jak wtedy przy drodze xd Samochody sobie jadą a my krzyczymy xd Bezcenny widok a jak xd
    -Malina :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabyś mi podać imię i nazwisko tej dziewczyny bo chciałabym ją dodać jako Ciebie do mojej histori (którą aktualnie piszę)?Super rozdział nie ma to jak śpiewać w busie Elevate^^
    -Moonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      -Moonia

      Usuń
    2. Hahaha udało się jednak nie jestem taka głupia XD
      zapraszam do sb :3
      http://moonia-and-voice-generation-story.blogspot.com/2013/02/heeejo.html

      Usuń
  9. Nie ma to jak sprzątanie śmierdzącej szkoły w śmierdzącym mundurku! Nie znoszę kar! Ugh..Ja już bym wolała zamknąć się w nie wiem..Klasztorze niż szkołę sprzątać!
    Julek: Ghahahhaha xDDDD Ty i klasztor
    Julia: Ghahahhaha xDDDD Ty i mózg??
    Julek: To nie było miłe :((
    Julia: Wieeem :PP
    Co??!! Ja bym nie wytrzymała bez gadania lub siedzenia z moimi koleżankami!Język by mi uschł! No bo w końcu bez gadania nie ma..
    Julek: Ruchania xDD
    Julia: Biegania ty zboczony cwelu!!
    Julek: Ja cwel?? Nigdy!
    Julia: Gdyby twoja matka wiedziała,że będziesz takim idiotą to by cię dawno w wodach płodowych utopiła!
    Julek: Milczę!!
    No i good :D no tak :D słuchamy muzyki wracając do domu :D dom is great,music is cool we love you :D O tak :D Nie ma to jak wycieczka do Poznania w autobusie gdy za tobą kopią cię! Wiem miałam tak samo :OO Zawsze tak mam :( nawet w taksówce :(
    Darcie się ELEVATE i WINDOWS DOWN w autobusie ! :DDD co z tego,że się ludzie phahahahahją lub WyTyFują cię,bo ty Feel The Rush..Big Time Rush :D Kręgleee *__________* kocham kręgle *___* zabierz mnie tam :DD te Pati ;DD dobry manewr z łapaniem kuli przy rzucie heheheh :DDD
    Julek: A garncarstwo?? :(
    Julia: Nie ma ! Zboczony glucie !
    No OKej to teraz do kina :D o nie :(( rekalmy i smutne filmy,które mają dziwną fabułę nigdy nie są dobre :''''''(( nie lubię smutnych filmów.
    Carlos: Nie ! Pacia ja Cię nie zdradzę
    Julia: Widzisz?! :O
    Julek: Taaa jasne :P
    Julka się nie słuchajmy..On kocha cię Pati.Dobra w kiblu :D jeeej ^^ w kiblu zawsze fajne zdjęcia się robi :D :D
    No widzicie! Zakupy i OKej :D no to czekam nn :D i na jednorazówkę :D :D bo są ekstra :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha mam pojebanego kuzyna ! Na serio a wczoraj skakał jak debil i się chwalił wszystkim że umie dotknąć nogą na wysokość drzwi...mały szczegół że skacząc się wyjebał i zaliczył spotkanie z ziemią ! buahahahaha
    A tak na serio.... Aaaaaaaaaaaaaa!! On puścił Windows Down... mam zajebistego kuzyna bo słucha dobrej muzy ! Wiedziałam !! Ma to po mnie ! Kocham cię kuzyn !
    Kamil: wtf ?
    Lili: ^^
    Kamil: ee...ale ja mam dziewczynę
    Lili: nie w tym sensie...i wiem że nie masz dziewczyny...!
    Kamil: pffsz -,-
    Patuś nie martw się...Ja trafiłam tylko jedn jedyny raz...i ogółem łapka mnie bolała od rzucania...bo jak to nasi kochani koledzy z klasy...zamiast zabrać te cięższe brali te lżejsza a cięższe pozostawiali nam !słabousze !pffsz...
    i...Kondzio jak możesz mnie deptać...w tym autobusie to się ćpałeś jak zwierze i jeszcze młotkiem mnie chciałeś potraktować ! No wielkie dzięki...
    Konrad: nie ma za co ! :D
    Lili: ugh... ciesz się że jesteś daleko...
    Konrad: i tak mi nic nie zrobisz dziewczynko..
    Lili: wiem gdzie mieszkasz...
    Konrad: może i wiesz w jakiej miejscowości ale gdzie dokładnie nie ! :P
    Lili: hmm... Analizując fakty...mam kuzyna...Ty kumplujesz się z tym kuzynem...kuzyn ma na imię Kamil...mieszka w tej okolicy co Ty i gwarantuję ci że mi wszystko wyśpiewa !
    Konrad: eee...
    Ogółem rozdział wyszedł świetnie ! ^^i nie martw się Pati... ja ci mówię że to z tymi kulami było coś nie tego ! ;)
    Czekam nn :*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra wreszcie się wziełam w garśc i napisze ci tego komcia xd zbieram się od 2 dni ale ... no dobra nie chciało mi się xd bd szczera xd a teraz let's gooo!! :D Luigi :D
    Luigi- oh yeah :D
    S- luigi znał waszą piosenke zanim jeszcze istniała xD ok a więc ... oo znam ten zawód xd u nas w szkole we Włoszech tak było xd przeskrobałeś coś? wioo do mioteł i szorować całe 2 piętra xD to nie jest takie me he he xd
    jeszcze tam plamke zostawiłaś Pat! wróć się ... w prawo ... nie w lewo! bardziej w prawo lewo z przodu tam z tyłu po bokach na przodzie xD hahaha zabiłybyście mnie xD
    mundurek D: wiem jak to jest bo miałam go przez całą podstawówke xD okropne to jest xd jeśli miałaś inną bluzke to normalnie by cię zakatowali przez to xd a raczej siostry xd
    nie ma to jak wracac i densować xd miałam tak raz jak wracałam ze śpiewu ... szkoda że sąsiada nie widziałam xd póżniej było takie "yy dzieńdobry" i czmych do domu xd
    jeee kocham autobusy :D tak się słucha muzyki a mózg ci sam odpływa ^^ ale nie jak ktoś cię kopie z tyłu xd takie rytmowe łup łup łup xD ja bym mu przyfasoliła z siedzenia xd ty a rozkładają się w taki autobusie\? xd bo u nas przyn ajmniej tak xd to tak go zdzielić siedzeniem wooohooo xD ooo Bokserki w dół:D boże jakby to ktoś znał z mojej klasy to bym mu padła u stóp xD bo oni sa super i koniec kropka, punto xd fiat punto xd ... jestem punto ... fiat punto xD hahaha sorka xD odwala mi xd bo jak mówiłąś to koniec miesiąca :D kręgleeeeeeeeeeee :D mam ochote na kręgle ^^ chociaz ostatnio byłam ostatnia xd taaa ciekawe co nie? xd nie umiem zbytnio grac ale ok xd jak Pat zdzieliła te na drugim torze to mi się przypomniał ten odc Nie ma to jak hotel co London tak rzuciła xd i było "jeeeej straciłam wszystkie :D" na co ta wredna baba z piepszykiem "taa szkoda że to nasz tor" tylko takie r ala francuziki xD
    Pat ty już nigdy więcej nie idziesz do kina xd no i gdzie by cię Carlos zdradził? niby po co? xd na co? xd on cię loffciaa ^^ mrrr :D nikt nie jest taki gorrrący jak ty xd hahahaha xd oprócz mnie gdy siedze we wannie xD ale to inna sprawa bo wtedy to woda jest goraca xd
    dobra ja lece na śpiewu śpiewu xd musimy śpiewac Any kind of guys bo ich ukatrupie! oh! xD toooo czekam na nexxta ;D
    PZDR fanka kręgli ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka ;** Nominowałam Cię do The Versatile Blogger. Więcej info u mnie --> http://big-time-rush-epic-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. My brother suggested I might like this blog. He was totally right.
    This publish actually made my day. You cann't consider just how so much time I had spent for this information! Thank you!

    my website; kliknij

    OdpowiedzUsuń
  14. Sometimes, more pressure is applied in order to ensure
    that there are no air pockets or uneven contours on the component.
    Along With hedging the particular degree, also there.
    The moving parts in the pump are generating friction which creates heat that
    may be transmitted to the water flow in bypass.


    Take a look at my web page ... valves

    OdpowiedzUsuń
  15. Also installing a PVC check valve to a PVC pipe is ideal.

    Your responsibility therefore will be limited to programme the time according your
    homes usage patterns. Obviously, the polyethylene units represent the lower end of the price
    spectrum.

    Stop by my web-site - valves

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello, Neat post. There is a problem along with your site in web explorer, may test this?
    IE still is the marketplace leader and a good component of folks will omit
    your wonderful writing due to this problem.

    Also visit my website - urząd skarbowy w kaliszu

    OdpowiedzUsuń
  17. My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the expenses.
    But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on several
    websites for about a year and am concerned about switching to another platform.
    I have heard very good things about blogengine.net. Is
    there a way I can transfer all my wordpress posts into it?
    Any kind of help would be really appreciated!

    my web site; smog check - auto repair questions free oxnard

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi there are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the blog world
    but I'm trying to get started and create my own. Do you need any html coding expertise to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

    My blog - CT limo

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!