sobota, 9 lutego 2013

Część 50

Siema ludzie! Dzisiaj jest 50 rozdział! Tak daleko doszłam że aż płakać mi się chce... to zasługuje na mała imprezę!
 Lubie takie imprezki ^^ Więc chce podziękować Sylwii za tą jednorazówkę przez którą płakałam... biedna przeczytać nie mogłam tego! xD Więc "This is real, this is me"... zebrało mi się na piosenki Demi Lovato ^^ Zapraszam na oto następny rozdział xd


*Z punktu widzenia Lili*
- Czyli dzisiaj na miasto? – zapytała Karolina stojąc koło mnie na przerwie.
- Jasne! – krzyknęłam szczęśliwa – Pati masz zwolnienie? – zapytałam się brunetki która stała oparta o ścianę i pisała sms… robi tak co chwile.
- Co? – spojrzała na nas – oooo jaki kochany – pisnęła i znowu zaczęła pisać.
- Zostaw już Carlosa w spokoju! U nich jest już późno – uderzyła ją w głowę Karolina.
- Ale on pisze że mnie kocha i tęskni – uśmiechnęła się promiennie.
- W ogóle Karolina to wszystkiego naj! – przytuliłam czerwoną. Dzisiaj jest 9 maja i są imieniny naszej wariatki! Trzeba to jakoś uczcić…
- Dzięki! Chociaż ty pamiętałaś – odparła czerwona.
- Przepraszam że się zakochałam no… Tęsknie za nim – Pati spuściła głowę.
- Ty się od niego uzależniłaś! Daj mu trochę żyć bo będzie mieć ciebie dosyć – wzruszyłam ramionami.
- Macie racje – Pati spojrzała na komórkę i ją wyłączyła – jestem teraz w Polsce i mam własne życie… przeżyją beze mnie. Korzystać będę tylko z Polskiego numeru i nie będę się z nimi kontaktować. Obiecuje to wam – kiwnęła głową zadowolona.
- I super! Wiesz mi że na końcu z kijami by cię gonili – zaśmiałam się.
- Ciężko z tobą wytrzymać – powiedziała Karolina i spojrzałyśmy na nią. Ta znowu zaczęła pisać sms! Ile można?!
- PATI! – warknęłyśmy złe.
- Nie chciałam! – schowała komórkę – kocham was?
- Właśnie widzimy – przewróciłam oczami.
- No bo… no ehhh! Ja go kocham i jakoś dziwnie mi jak z nim nie gadam… - jęknęła.
- Dlatego my ci pomożemy się od uzależnić i dzisiaj będziemy się bawić! Trzeba opić moje imieniny – zaśmiała się Karolina.
- Trochę rozrywki mi się przyda, jakaś sztywna ostatnio jestem – powiedziała Pati.
- Trzeba wyciągnąć ten kij z dupy i idziemy! – chwyciłam ją za rękę.
- Mamy teraz EDB… po lekcji możemy iść – zaśmiała się czerwona.
- Po co nam to? Uważaj bo ktoś przejdzie koło nas i zacznie się dusić – wybuchłam śmiechem.
- A jakby nagle nadeszło tsunami… wato wiedzieć co trzeba zrobić – wzruszyła ramionami.
- Morze specjalnie przepłynie całą Polskę aby zalać szkołę i nas – zabrałam torbę widząc że Pan idzie.
- Hihihihi x3 – pisnęła Pati znowu stukając w klawiaturę. Wkurzona chwyciłam za komórkę i wyrzuciłam ją na schody, spadła na sam dół gdzie chodzili inni uczniowie.
- Ej! Stać! Nie deptać Carlosa!!! – krzyknęła i zbiegła na sam dół, wywaliła się i prześlizgnęła prosto do komórki którą przytuliła do siebie – skarbie nigdy mnie nie opuszczaj – zamknęła oczy i leżała tak na środku korytarza.
- Jesteś uzależniona! – powiedziałam stojąc na schodach.
- Bla bla bla! On jest mój! – warknęła i nadal tuliła telefon. Przewróciłam oczami i weszłam do klasy gdzie usiadłam się na swoim miejscu czekając aż zacznie się ta męcząca lekcja. Po chwili do klasy weszła Pati łapiąca się za brzuch z bólu i ciągnąca torbę za sobą.
- Śledziona? – wybuchłam śmiechem.
- Jakiś debil mnie nie zauważył i nadepną! – usiadła koło mnie i położyła głowę na ławce.
- Dzień Dobry – powiedział nasz nauczyciel wchodząc do klasy, jest nawet fajny ale jakiś dziwny… był kiedyś ratownikiem a teraz uczy nas wf i edb – dzisiaj omówimy krwotoki – napisał na tablicy temat.
- Tylko nie o krwi, tylko nie o krwi – szepnęła Pati zakrywając się torbą – niedobrze mi się robi jak gadają o ranach…
- Co w tym strasznego? – podniosłam brew.
- Jak słyszę to mi się słabo robi… jak widzę nie jest tak źle. Najgorsze jak ktoś się tnie – brunetka wyciągnęła zeszyt.
- Hmm.. bierzemy żyletkę i leciutko przesuwamy po nadgarstku, krew zaczyna ci lecieć – szepnęłam udając że się tnę.
- Przestań! – krzyknęła wystraszona zatykając uszy. Kocham ją denerwować ^^
- Zacznijmy od rodzajów krwotoków… jest zewnętrzny czyli jak rana jest otwarta i…
-…wewnętrzny? – zapytała Pati słuchając nauczyciela.
- Dobrze! – spojrzał na nas – a co się dzieje w wewnętrznym krwotoku?
- Eeee… jestem tylko dzieckiem ja nie wiem – szepnęła Pati wystraszona.
- No gdzie może się wylać ta krew? – rozłożył ręce nauczyciel.
- W nosie? – podniósł rękę Tomek.
- A słyszeliście o czymś takim jak mózg barany? – jękną nauczyciel. On często nie wytrzymuje z nami, ale jak każdy nauczyciel ^^ Ciągle jesteśmy najgorszą klasą… Nasz kochany nauczyciel nazywa nas baranami bo nimi jesteśmy.
- Krwotok z nosa nie może być? – powiedziała Pati opierając się o stół. Ta jak zawsze musiała się o wszystko pytać i wszystko zgadywać… medna xD
- To już jest inna rzecz… Mogą być takie objawy jak szum w uszach, mroczki przed oczami, bladość skóry, zimny pot i utrata przytomności. Jak taki cwaniak ci zemdleje to lepiej bo nie będzie krzyczeć że coś go boli – położył rękę na rękę nauczyciel.
- To jak my mamy tą osobę uratować? – podniosłam brew.
- Przykłada się opatrunek i wzywa lekarza, nic więcej! Jeśli zrobimy jakąś krzywdę poszkodowanemu to może nas do sądu pozwać – odpowiedział.
- Jak żyje to źle jak nie żyje to dobrze? – zapytał się Łukasz.
- On żyje tylko że stracił przytomność! ! Wy udajecie takich idiotów? – załamał się nauczyciel.
- Tańczy dla mnie na rurze – zaczął nucić Arek na co wszyscy wybuchli śmiechem.
- Zaraz taką rurą w łeb dostaniesz – usiadł się na miejscu i zaczął coś pisać w dzienniku. Możliwe że to koniec i nic nas nie nauczyli! Jak na każdej lekcji *O* Kocham to! Usłyszeliśmy dzwonek na przerwę i  wszyscy szybko wyszli z klasy. Nareszcie koniec lekcji i możemy iść na miasto!
- Gdzie ja mam to zwolnienie – zaczęłam szukać indeksu po torbie.
- W ręku… - powiedziała Karolina a ja wybuchłam śmiechem – a Patitek gdzie?
- Zgubiła się? – zaczęłam się rozglądać. Mała zmora znowu gdzieś poszła… grrrr xD
*Z punktu widzenia Pati*
Wyszliśmy z klasy i szybko pobiegłam z indeksem do Pani która „zajmuje się” nami w świetlicy. Cieszę się ze wyskoczymy razem na miasto i później będziemy pić! Mam te 20 lat więc mam prawo xD Stara jakaś jestem… Jeszcze wypadałoby zrobić prawko… nie chce mi się xD Podałam Pani indeks i spojrzałam na komórkę… chciałam napisać ale wszyscy mają racje! Jestem uzależniona!... może chora z miłości? Trzeba się jakoś uspokoić bo wreszcie będzie mieć mnie dość, teraz lepiej zająć się szkołą. Poszłam po płaszcz ponieważ jeszcze jest zimno… w LA takiego problemu nie ma! Chociaż na końcu maja będziemy umierać z ciepła xD Stanęłam koło wyjścia i rozglądałam się za dziewczynami… mogłam chwile poczekać ale jakoś nie miałam weny.
- Buuuu! – krzyknęły a ja podskoczyłam z krzykiem chwytając się za serce. Wystraszyły mnie mendy!
- Chcecie abym wylądowała w grobie?! – warknęłam wkurzona.
- Ja miałam nadzieje że trzymasz komórkę i ją upuścisz – zaśmiała się blondynka.
- Bardzo śmieszne… obiecałam coś? Ja obietnic próbuje dotrzymywać – wystawiłam na nią język.
- To teraz chlanie, jaranie i ruchanie! – klasnęła czerwona w ręce.
- Nie jaram i nie rucham – założyłam rękę na rękę.
- No dobra, dobra – zaśmiała się Karolina i pociągnęła nas za rękę. Chciałyśmy iść jeszcze do pizzerii i później wszystko po kupić. Lubię te nasze wspólne wypady na miasto ^^
- OOo-Oooo-Oo-o-o-o-oooo – zaczęłyśmy śpiewać piosenkę BTR idą chodnikami. To dziwnie wyglądało ale nie moja wina że ta piosenka pasuje do każdej sytuacji.
- When you go… Big Time! – krzyknęła Karolina ciesząc się jak głupia.
- Spokojnie bo smerfy cie jeszcze chwycą – poklepała ją po ramieniu Lili.
- Twoje marzenie od zawsze – powiedziałam kiedy weszłyśmy do jakiegoś sklepu. Wolimy kupować napoje w normalnym sklepie niż w pizzerii… tak zawsze robimy. Ja jak zawsze kupiłam napój energetyzujący „Power be”, reszta kupiła to samo, później się wrócimy po alkohol. Weszłyśmy do pizzerii i zajęłyśmy stolik.

41 komentarzy:

  1. Jeeeeej!!!!! Chleeeeejjjeeeeemmmmy :D muahahahahaha :D 50??? :O o ty ty ty ty :O duuużo :D mi by się nie chciało... Eeeee xD nie No dojdę do 50 i więcej :P hehe ^^ o nie EDB ! :O (przedmiot na którym powstają ciekawe historie xD) o nie krwotoki D: pamiętam Hmmm..... Taką jedną głupią z mojej klasy chcieli rozkroić i zobaczyć krew xD taaaak xD chłopaki z naszej klasy btw, sms do Carlosa?? Awwwwww ^^ (ty list :P ) to nie uzależnienie tylko looooooooooooveeey xp i good :D o imieniny ^^
    Julek: My mamy 27 lipca xD
    Julia: Szaaa !
    Julek: :(
    Julia: Oww No już *tuli go*
    Julek: ^^ Hiiiii x33
    Uuuuuuu ! Nadepnąć?! Na Pati?! No to Carlos zagryzie razem z Sydney xD o pizza ! Heheh ^^ dziś będę miała na obiad :P i loooooooooddyyyyyy *__* nie mówię o mojej osobie,dziś to mało mi śmiesznie :/ Twój brat nie może przyjść do mnie :( głupi ketchup :/ a ja obolała czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pat uzależniona? Gdzieee tammm xD No może troche bardzo xd. Niech se weźmie Carlosa do torby i zabierze ze sobą ^^ , albo walić to, od razu całe BTR i Vai z Sylwią! <3 Jak można nie zauważyć człowieka na ziemi?! O_O I to Pat!!! O.o Co za pedał kurwa mać!! dawno sie nie rugałam..hm... mniejsza. Ahhhh!!! Uwielbiam wypady na miasto!!!! Moja kumpela Wika po energetyku jest niebezpieczna i nieobliczalna może i Pati mogłaby taka być?? ^^ PLEASE!!! Byłoby zajebiscie gdyby zachowywały sie po energ. tak samo ^^ TAK, TAK, TAK! Chlanie, jaranie i ruchanie!!! Karolina - RZĄDZISZ! xD
    BOSKI ROZDZIAŁ!!!! <3333 Czekam na nn!;****** <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha... fajnaa lekcja;) U nas w szkole też nauczyciel od wf -u uczy EDB i tak łazi po szkole w tym stroju sportowym, chociaż nie wiem po co mu skoro i tak nie ćwiczy :) Ale zawsze lubimy sobie kręcić z nim zwały, spoko koleś ;) Pati uzależniłaś się od Carlosa,on na ciebie źle działa! Masz karę :P Czekam na nn :* !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pati na 1000000 % jest uzależniona.. A może po prostu.. Naprawdę zakochana? :) Srał to pies xdd na jedno wyjdzie hahahhaha xdd No, ale ja też byłam uzależniona od komórki ;< aż mi wyłączyli pakiet internetowy i nie mam facebooka -,- pff.. xd
    Czekam z niecierpliwością na kolejny ^^ :D

    Twoja Fanka <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger!!! Więcej na moim blogu www.feel-the-power-alex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I również dziękuje za nominacje ;)

      Usuń
  6. joł, joł!
    ludzie depczą po Pati na schodach ;____;, ale przynajmniej telefon żyje!
    tak, tak, do pizzerii się idzie? chwila i bym uwierzyła :D
    (dodaję tego bloga do polecanych :* )
    xoxo M.

    OdpowiedzUsuń
  7. No dziewczyny... Dajcie spokój Pati... Od Carlosa tak łatwo da się uzależnić no! To jego wina że jest taki jaki jest i tak działa na dziewczyny a nie Pati! Party people woo hoo! Impra roku! Czekam nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. V- Ona tu jest ona tu jest!
    S- szpieguje mnie szpieguje mnie! D:
    V- a po co cię a po co cię?
    S- a bo ja wiem a bo ja wiem!
    V- to cicho siedz to cicho siedz!
    S- jak ja cię zaraz ucisze … !! buu w oczach mi się mieni i wgl taki przymuł xD mam 37.4 ale dla mnie to nie gorączka xD ja zawsze chyba tyle mam xD widzisz jaka jestem gorrrrąca ^^
    V- pij nie pierdol xD
    S- ale co?
    V- herbate! XD
    S- jak można pierdolić herbate? XD
    V- chodziło mi o picie xDD
    S- aaaaa … król disco!!!!! ciekawe czy pamiętam jeszcze ten kawałek na gitarze xD
    V- jestem królem disco zrobie wszystko co chceesz xD
    S- bokserki w dół!
    V- yyy zrobie prawie wszystko co chcesz xD
    S- -.-'''' buuuu!!! xDD łeb mi napierdala i to tak ładnie xD mienią mi się już litery i chyba lakier jest przeterminowany xD
    V- do włosów?
    S- nieee do paznokci xD bo mi nie chce schnąć xD kurde za bardzo ściełam z jednej strony włosy D:
    V- congratulation xD wygryłaś statuetke głupoty xD eej Pat dodaj tą nagrode do rozdania nagród xD
    S- -.-''' Pat uzależniona od Carlosa jak Vai od kurczaczków xD
    V- ja nie dzwonie do nich co chwile!
    S- ale dzwonisz do dostawcy xD rozdeptaliby ją a ona by nawet nie zauważyła bo cały czas by w klawiature komurki tylko klepała xD tyy jaki mam pomysł!! xD hahaahha xD dobra wracając na ziemie … Lila zabierz jej ta komurke będzie spokój xD
    V- jezu Lila nie marudz xD będziesz wiedziała jak to jest jak się zakochasz xD będziesz chciała ciągle się z ukochaną osobą słyszeć x333 awwww x333
    S- ale ja tak nie robie xD
    V- … wcaleee xD
    S- te wasze lekcje są na prawde interesujące xD też chce takie xD na serio xD
    V- ja teeeż!!! na pewno ciekawsze od naszych xD
    S- ja zawsze na lekcjach rzdz pisze albo rysuje xD albo marze xD
    V- i potem dziwota że się napala na lekcjach xD jak myśli o takich rzeczach … xD
    S- aaa idz! Ja jestem gzecna ^^
    V- chyba tylko kiedy śpisz xD i wtedy nie zawsze … taaak oblewamy imieniny Karoliny!! zrymowało się xd wooohooo!! kasa bar piwo laski ale bez cioci xD
    S- tylko z wujkiem xD
    V- … może i lepiej xD hmm ciekawe co oni sb tam piszą … :
    P- kocham cię Carlos!
    C- też cię kocham Pati i tęsknie!
    P- awwww x33 też tęsknie skarbie!
    C- nie moge się doczekać jak się znów spotkamy ^^
    P- świnio myślisz tylko o jednym -.-
    C- … ale ja cię kocham!!
    P- ja ciebie też i tęsknie!!
    C- dlatego nie moge się doczekać jak się spotkamy ^^
    P- przestań myśleć o ruchaniu!
    C- ale ja nie myśle o tym!
    V- taa jasne, a tu mi czołg jedzie xD
    S- … włąsnie przejechał kota.
    V- eee lol? XD
    S- bez sensu są moje komentarze xD
    V- jak większość twoich słów xD
    S- -.-'' tooo czekam na kolejny rzdz baardzo niecierpliwie ^^ PZDR :** Fanka uzalożnionej Pati ;D
    V- fanka czołgów rozjeżdzających koty xD
    S- … idz się spal Goldie! -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę na pizze !! Pati idziemy w środę na pizze !!! ^^ Wohooo !! i ... o-o-oo-oooouu... hahaa kocham ten kawałek ! ^^ muszę go se na tel pobrać i ustawić na dzwonek i będzie Lili gada gada gada na lekcji tymczasem !! o-o-oo-oooo...
    Lucas: odbija ci...
    Lili: no wiem !! ^^

    Lucas: Dlaczego ja ?!
    wsztscy: a dlaczego nie ?! :D
    Lili: Truuuuuuuuuuuudne spraaaaaaaaaaaawyyyyy... ^^
    Pati zostaw ten telefon !! Ty się uzależniłaś !! Poziom zaawansowany masz! :P
    Pati: pffsz... -,-
    Kocham cię denerwować ! ^^ tak tak tak opijamy imieninki homarexa !! chlanie ćpanie i ruchanie ! Party People Woohoo !!
    hehehe... i dobrze zrobiłam ! Mógł się ten telefon rozczaskać mogli podeptać Carlosa ! Dobrze mu tak ! Karolina szykujemy ||| wojnę światową ! No niech on się odwalą od Patki ! -,- grr...
    hehe ok ... ja może kończę ...
    Lucas: okres ci się zbliża ?
    Lili: nie jestem po.. i spadaj !
    Czekam nn ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje 50 rozdziału :) świetnie piszesz , wspaniały rozdział czekam na nn *_* :) ps. u mnie tez nowy rozdział zapraszam http://zpunktuwidzeniamyheroislogan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały rozdział liczę na rewanżyk Zapraszam do mnie na nowy rozdział http://marzenie-sie-spelniaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczynko kto ci uwierzy w takie kłamstwa. Chodzę do szkoły i wiem jak naprawdę wygląda na lekcjach, do tego nikt normalny tak się nie zachowuje idąc na pizze. Macie Adhd czy coś ? Męczysz nas już 50 rozdziałem i może wreszcie byś skończyła ? Każdy by się cieszył -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może.. skomentuje to tak:
      Jak ci się nie podoba, to nikt nie każę ci przecież tego czytać.. Boże.. Naprawdę.. Masz jakieś ale? Idź sie wypłakać psychiatrze.. Pożytek dla społeczeństwa zrobisz..

      xoxo L

      Usuń
    2. ojeeeju a ty znowu tutaj? ooch -.- ile mamy cię jeszcze znosić co? to że tb nie pasuje blog to twoja sprawa, poza tym ee weż się odwal może co? nie podoba się? won! nikt cię tu na smyczy nie trzyma!

      Usuń
    3. Zgadzam się z Darią, ten blog, te postacie, ta autorka i te opowieści są dziecinne i okropne. BTR to dno w porównaniu z 1D. Ten cały James to pedał, Logan jest idiotą, Kendall beznadziejny i już nie mówię o ulubieńcu autorki. Carlos największe pośmiewisko, debil do kwadratu. Jak wam się nie podoba ten komentarz to macie problem bo mam zamiar komentować tutaj tak długo aż ten blog nie zniknie.

      Usuń
    4. eahm nie rozumiem co wy chcecie? nie macie życia towarzyskiego? oo no i widze że fanka 1D. ładnie ładnie a potem niedajboże jak rusherzy jada po 1D to o na Boga! wezcie życia towarzyskiego nie macie że obsmarowujecie inne blogi? to też ludzie tylko że mają uczucia nie to co wy.

      Usuń
    5. No weźcie ludzie ! Blog to miejsce, gdzie człowiek może wymyślić sobie co chce ! I was to gówno powinno interesować !

      xoxo L

      Usuń
    6. Już tak nie przeżywajcie, gadam z wami ? Więc się nie odzywajcie. Komentarze są po to aby wyrażać swoją opinie. W końcu blog jest tak beznadziejny że 2 letnie dziecko napisałoby lepiej. Zamknij bloga zanim to zrobi ktoś inny. Przykro mi ale został już zgłoszony :]

      Usuń
    7. Ło ho ho ho ! Zastopować te ferrari i mordy w kubeł. Ełan Dajrekszon?? Lepsze od BTR?? Że niby te Europejskie Kartofle lepsze od BTR?! Ciebie to śledziona poskręcała przy porodzie?! James pedał???!!! Logan idiota???!! KENDALL BEZNADZIEJNY???!?!??!?!??!?!?!?!?!?!?!?!? Carlos debilem??!??!?!?!? No chyba Cię dziecino porąbało siekierą. Wiesz co??? Dziecinadę to wy we dwie Anonimowi odgrywacie. Co?? Takie odważne w necie?? Uhuhuhuhuhuhuuuu już się boję..Co?? Kozak w necie pizda w świecie?? Woow ! Woow! Nie no gratuluję! No i znowu..KUŹWA PIERDZIELONA W DUPĘ MAĆ! Nie podoba się to wypierdzielać z czerwonym krzyżykiem pod kursorem. Instrukcje obsługi napisać jak nie wchodzić na czyjegoś bloga jak się nie podoba?? Bo mnie to już wkurwia ! Odpierdzielcie się od Pati! Jak macie proba to zapraszam do siebie ! O proszę to link ===>>>> http://try-be-yourself.blogspot.com/ <<<<==== zapraszam! posłucham! a od tego bloga i autorki się odpierdzielić -.-

      Usuń
    8. Wiecie.. Może sami zacznijcie pisać coś porządnego zamiast krytykować innych..

      xoxo L

      Usuń
    9. słuchaj czy ty masz coś nie tak z głową? człowiek tu po prostu pisze to co ma w swojej wyobrazni a wiem że ona ma wielka i niezastąpioną. kurde jak się dowiem kim jesteś to normalnie jest po tobie. czy cb to bawi takie nekanie innych? idz ponękac kogoś w psychiatryku na twoim poziomie i mi się tu nie pokazuj więcej!

      Usuń
    10. Nie rozumiem jednej rzeczy.. po co wgl wchodzić na bloga jak sie komuś nie podoba? boże.. ludzie.. dajcie se siana..

      Usuń
    11. Sylwio nie wolno nastraszać ludzi, wiesz że to jest karalne ? Każdy komentarz i "obrona" twoich przyjaciółeczek zostanie zebrana przeciwko Ciebie. Zobaczysz że twój blog zostanie zniszczony, będzie o wiele lepiej.
      Julia ty się ogarnij bo takie dziecko nie powinno się odzywać do starszych. Twojego bloga też mam zgłosić ? Poczekaj aż rozprawie się z tym.
      Zamiast się nimi bronić pokazałabyś trochę godności, nie zależy ci ? Trudno, możesz sie zegnać z blogiem.

      Usuń
    12. Mówisz że groźby są karalne.. A niszczenie kogoś w sieci to myślisz, że nie? Naprawdę.. idź pognębić inne blogi.. Lepiej ci to zrobi..

      Usuń
    13. Jesteście chore ! Nic więcej.. może wam umówić wizytę u psychologa?

      xoxo L

      Usuń
    14. Ej no ludzie błagam was przestańcie mi napastować Pati... Powiem wam tylko że u nas takie lekcje to normalka... i tak jest w rzeczywistości ...nagrać wam to żebyście uwierzyli ?
      Mnie się podoba blog Pati i zawsze jak czytam to mi się humor poprawia...
      A tak wgl. to drogie anonimki może byście zaczęły pisać z własnych kont co ? Widać że to was przerasta... nie macie odwagi, aby ujawnić swoją tożsamość bo zdradzicie swoje oblicza ...
      Tyle wam powiem xd

      Usuń
    15. słuchaj młoda. przestań mi tu wszystkich nastraszac zgłoszeniami. musze jakoś bronić skoro komuś się nudzi i tylko wpiepsza się w nie swoje sprawy. my ją bronimy bo kochamy tego bloga a skoro cb do niego nie ciągnie to wgl o co ci chodzi? czemu chcesz spiepszyć komuś życie co? wystarczająco ma już problemów bez cb wiesz? więc dałabyś sb już siana i poszła sb zrobić herbatki co? daj jej i nam już spokój. już dośc przeszłyśmy ostatnimi dniami ...

      Usuń
    16. Tsaa...Po pierwsze po imieniu mówią mi osoby N-O-R-M-A-L-N-E po drugie..Ups..Twoje nie mądre wypociny są w odpowiednich rękach,i nie dziecko.Znasz mnie?? Wiesz kim jestem?? Nie?? Ups..Masz problem a i jedna sprawa...Starsza/-szy to ty nie jesteś. No proszę ?? Mądry/-ra to powiedz ile masz latek. Powiem ci ostatnią rzecz. Skończ w końcu kłapać tą mordą bo nie ręczę za siebie!

      Usuń
    17. Skończmy już tą kłótnie, bo ona do niczego nie prowadzi..

      xoxo L

      Usuń
    18. Możemy skończyć tą niepotrzebną "kłótnie" ale ja się nie poddam. Zobaczycie że jutro ten blog nie będzie istnieć. Moje koleżanki również się o to postarają.

      Usuń
    19. Jeśli chcecie zniszczyć komuś życie to zapraszam ====> www.adussangelika.blogspot.com :)

      Usuń
  13. opłaca wam się gnębienie ludzi? no chyba nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty Pat ale z drugiej strony paczaj ile się komentarzy nabierało ^^
    Szykuj Alaske :P
    Zaraz będę :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa stronka i mega dużo fajnych rzeczy.
    Serdecznie gratuluję i pozdrawiam autorów.

    my web page; marketing internetowy

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna strona, zapraszam do mnie

    Review my webpage; moderowany katalog stron

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze zrobiona stronka. Powodzenia! :)

    Feel free to surf to my webpage :: promuj strone

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujace informacje sa na tej stronie, wszystkiego
    naj...

    My web page - marketing internetowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozdrowienia dla prowadzących stronkę. Bardzo fajna strona.
    Godna polecenia. Pozdrawiam!

    my page - marketing internetowy

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję, znalazłem u państwa na stronie masę interesujących
    mnie informacji. Oby tak dalej! Pozdrawiam

    Also visit my webpage ... marketing internetowy

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!