sobota, 25 maja 2013

Dreams Can Come True - part 1

Siema ludzie! Wiem wiem, zamiast rozdziału dodaje znowu jakaś jednorazówkę... przepraszam ale motywacji nie mam... przez te ostatnie hejty w ogóle nie mam do tego głowy. Jednak ta jednorazówka nie jest taka normalna... jest to moja pierwsza jednorazówka w której z kimś pisze! Tak, ta jednorazówka została stworzona przeze mnie i Julie. Wyjdzie długa dlatego podzielona będzie na kilka części xD Szykujcie się na parę jednorazówek moich... mam taką wenę na jednorazówki xD
Bez dłuższego gadania zapraszam na nasz dzieło!!! 




- Jesteśmy na miejscu - z uśmiechem podniosłam głowę patrząc na ogromny hotel. Wydaje się zwykłym miejscem jednak wiąże ze sobą wiele wspomnień.
- Minęło już 10 lat... wydaje się jakby to było wczoraj - zaśmiała się blondynka szturchając mnie w ramię - czekają na nas, chodź - chwyciła mnie za rękę i zaciągnęła do środka. Może abyście zrozumieli cofniemy się do czasu zanim przytrafiła się nam dość niesamowita historia...
*10 lat wcześniej*
- Pati obudź się! - usłyszałam głos mojej mamy, nigdy mi nie da pospać - przyszedł do ciebie list - podała mi kopertę. Zaspana podniosłam głowę i po chwili znowu rzuciłam się na poduszkę.
- Mamo nie teraz - szepnęłam zmęczona.
- Doleciał tutaj z Ameryki - pomachała kopertą. Szybko zerwałam się z łóżka chwytając za list. Nie wierze że wreszcie przysłali mi odpowiedz! Ja wraz z Julią zgłosiłyśmy się do konkursu, znaczy... może jeszcze jaśniej wyjaśnię. Jestem sobie dziewczynką, mam 18 lat i mieszkam w Polsce. I magia nagle prysneła, w mianowicie konkurs był tylko dla mieszkańców Stanów Zjednoczonych. Tak kłamałyśmy trochę w formularzach ale było warto, możemy poznać Big Time Rush!!! Nagrywają oni odcinek, teledysk i dwie osoby które wygrają wystąpią z nimi, oraz przez tydzień będą w tym samym hotelu co oni! To niesamowite! Otworzyłam szybko kopertę patrząc na tekst... niestety mój angielski nie jest najlepszy, umiem po tym języku tylko czasami się gubię, z osobami dogadałbym się. Niestety w tym wypadku nie wiedziałam co piszę... muszę poprosić Julie o pomoc, i to natychmiast!
*Z punktu widzenia Julii*
Leżałam sobie na łóżku myśląc nad piosenkami, które zamierzam napisać niestety moje intensywne myślenie przerwał mój brat, który wleciał do pokoju z krzykiem xd
- Co się drzesz? - spytałam patrząc na niego.
- List! List! List z USA!!! Party in the USA!!-wydarł się wskakując na moje łóżko, poczułam jak moje oczy wychodzą z orbit..List przyszedł z USA!
- Oddawaj mi go! - pisnęłam i rzuciłam się na niego zwalając go z łóżka.
- Nie nie nie! - śmiał się unikając mojej ręki, która chciała zabrać list.
- Oddawaj idioto! - warknęłam uderzając go kolanem w bok.
- Uspokójcie się - jęknęła moja mama wchodząc do pokoju.
- On nie chce oddać mojego listu! - powiedziałam patrząc na mamę spod grzywki.
- Tom..Oddaj jej - westchnęła mama, a ten cioł od razu wykonał jej polecenie. Chwyciłam list do ręki i rozdarłam kopertę, wyciągając kopertę, czytałam go z otwartymi ustami, dobrze, że znam angielski ^^. A tak na marginesie to jestem Julia mam 18 lat i mieszkam w Polsce. Treść tego listu mnie zszokowała.
- Zadzwonię do Pati - mruknęłam i wyciągnęłam komórkę, wybierając numer dziewczyny
- Mam list mam list! - piszczała w słuchawce, przymrużyłam oczy unosząc brwi do góry..Tak jej dzikie piski mogą sprawić, że ogłuchniesz xD
- Ja też - odparłam zerkając na list.
- Czego się nie cieszysz? LIST Z USA! - wrzasnęła.
- Pat..My przedostałyśmy się..Oszukując - szepnęłam.
- Oj tam! Co tam jest w tym liście ? - zapytałam z zaciekawieniem w głosie. Wzięłam głęboki wdech i zaczęłam czytać treść:

Witam!
Uprzejmie informujemy panią, że przedostała się pani do następnego etapu konkursu, którego główną nagrodą jest spędzenie tygodnia w jednym hotelu z Big Time Rush, a także zagranie z nimi w odcinku ich serialu w Parmout Studio w Los Angeles, a także zagranie z nimi w teledysku do ich najnowszej piosenki Cruise Control. Ostatni etap konkursu polega na tym, że musi pani wraz z osobą, która bierze z panią udział w konkursie, nagrać własny teledysk do wybranej piosenki Big Time Rush. Teledyski należy wstawić na naszą stronę konkursową, a następnie zbierać głosy do dnia 21 czerwca, które zadecydują o wygranej.
Powodzenia!

Skończyłam to czytać, patrząc się w ten list jak głupia.
-Kurde..W co my się wpakowałyśmy - mruknęłam.
-Ej! Nie! Wygramy to! - krzyknęła Pati-Wbijam do ciebie, albo ty do mnie do domu i nagrywamy! Nie ma tak! - dodała
*Z punktu widzenia Pati*

Ok... jutro ma przyjechać Julia. Nadal nie mogę uwierzyć w to, w co my się wpakowałyśmy... mogą nas rozpoznać, w końcu słychać po moim akcencie że nie umiem idealnie po Angielsku. Chyba że udam problem z gardłem... hymmm pomyśli się xD Raczej za oszustwo nasz nie wyrzucą ani zamkną... mam taką nadzieje. W mgnieniu oka uciekłam do łazienki aby się przebrać, zjadłam śniadanie, wybiegłam na dwór siadając przy drzwiach i dumnie czekałam na Julie z listem w rękach.
- Jak długo można jechać... tylko 300 km ma do mnie - mruknęłam na komórkę, minęło 5 min a jej nie ma!
- Jesteś okropnie niecierpliwa - zaśmiał się Michał spoglądając na mnie, był to mój przyjaciel z sąsiedztwa, on pomoże nam nakręcić teledysk.
- Wiesz że będziesz mi potrzebny? Muszę cię wykorzystać - pomajtałam brwiami z śmiechem.
- Już się boje - podszedł do mnie i zabrał list. Po przeczytaniu myślałam że mu oczy wyjdą z orbit.
- Pati... co ja mówiłem? Nie zgłaszaj się! - rzucił mi listem w twarz - udasz że mieszkasz w USA? Ciekawe skąd będziesz mieć kasę...
- Jest dużo lamp w okolicy - zastanowiłam się przez chwile.
- O nie, nie, nie... żadnego puszczania sie! - wskazał na mnie, gorzej niż mama xD
- Chciałam je sprzedać, ale twój pomysł lepszy - pociągnęłam go za rękę aby usiadł koło mnie - teraz czekasz ze mną ^^
- Dobrze - uśmiechną się i razem wpatrywaliśmy się przed siebie. Robiło się powoli ciemno a jej nie było widać, zaczynałam się martwić.
- Jak wy słodko wyglądacie - usłyszałam znajomy głos który wyrwał mnie ze snu, otworzyłam leciutko oczy i zobaczyłam że spałam na schodach razem z Michałem który spadł w kwiatki, przed nami stała Julia!
- Juluś!!! - zerwałam się na równe nogi i przytuliłam mocno przyjaciółkę - co ty tu robisz?!
- Wiesz mówiłam ci wczoraj że masz przyjechać, dzisiaj twoja mama tylko po mnie wyjechała - wzruszyła ramionami.
- Spaliśmy tak cały dzień?! - wtrącił się Michał.
- Nie zjadłam obiadu... włosów nie umyłam! - chwyciłam się przerażona za głowę - jak super cię widzieć!
- To jest słynna posiadłość Majewskich - pomajtała brwiami Julia patrząc na dom.
- Zapraszam do mego królestwa - zabrałam jej bagaże i otworzyłam drzwi do mojego domu.
 *Z punktu widzenia Julii*

W końcu byłam u Pati! Jej! Pierwszy raz ją widzę, czuję się cudnie w jej domu, jak u siebie.
- Chodź do pokoju - powiedziała brunetka chichocząc.. Pewnie moja mina ją rozbawiła xD
- Idę - pisnęłam i wleciałam z nią na górę, dopadłyśmy dużych drzwi, wlatując do jej pokoju. Matko! Obłęd! Duży, drewniany, z balonami na szafie..Tu ja mogę mieszkać :D
- Rozgość się, ja się pójdę myć - powiedziała Pati biorąc piżamę i ręcznik do ręki.
- Spoko - uśmiechnęłam się szeroko i usiadłam na krześle, brunetka poszła do łazienki zostawiając mnie samą. Ze względu na to, że miałam tylko plecak i nie dużą torbę, to praktycznie tylko wypakowałam moją podusię z Kendallem i piżamę, przeszłam się po pokoju i znowu usiadłam na krześle.
- O no to idź teraz ty pod prysznic - powiedziała dziewczyna uśmiechając się.
- Spoko - wyszczerzyłam się i poleciałam do łazienki. Szybko się umyłam i wróciłam do pokoju, swoje rzeczy schowałam do plecaka i usiadłam na łóżku obok Pati, która miała zeszyt na kolanach.
- No to piszemy pomysł na teledysk - uśmiechnęłam się i zaczęłam myśleć.
- OKej do jakiej piosenki? - spytała, spojrzałam na nią i padłam na łóżko jak długa.
- Nie martw się - powiedziała klepiąc mnie po kolanie.. Westchnęłam i zaczęłam nucić.
- Lalala - krzyknęła brunetka i zaczęła skakać po łóżku.
- Co ty robisz? - pisnęłam śmiejąc się rzucając ją poduszką.
- Bitwa! - krzyknęła i chwyciła za poduszkę, wstałam i skakałam z nią bijąc się poduszkami xD
- ELEVATE A LITTLE HIGHER!! - krzyknęłyśmy śmiejąc się głośno, nagle zatrzymałyśmy się patrząc się na siebie z wytrzeszczonymi oczami - ELEVATE!! – pisnęłyśmy - Tak! Zróbmy teledysk do Elevate! - krzyknęła Pati skacząc po pokoju.
*Z punktu widzenia Pati*

Następnego dnia zrobiłyśmy spotkanie w salonie na temat gdzie i jak mamy zrobić nasz teledysk. Był z nami Michał który wszystko nakręci i zmontuje, jeszcze musimy nagrać jakiś czysty wokal… za dużo roboty xD
- Co byście powiedziały jakbyście siedziały w jakieś jaskini lub podziemiach – zaczął Michał.
- Gdzie ty nas tam wysyłasz? – podniosłam zdziwiona brew.
- To ma byś szybki kawałek a nie ballada w podziemiach – zaśmiała się Julia.
- Możecie siedzieć w domu i nagram wasze twarze – chłopak wyciągną kamerkę kaperując nasze twarze.
- Joł joł zapodaje ten bit… tralala – kiwnęłam kilka razy głową udając zioma.
- Jesteśmy tak piękne że trzeba nas nagrać – Julia zrobiła pozę jak modelka i wybuchłyśmy śmiechem.
- A szkoła? – zaczął Michał… ej całkiem dobry pomysł. Udało nam się obgadać to wszystko, teledysk będzie w mojej szkole! Materiał będzie wyglądać następująco:
„Jest zwyczajna klasa, nauczycielka zapisuje temat na tablicy, wszyscy się nudzą. Julia spojrzała z cwaną miną na Pati i wyciągnęły z torby okulary przeciwsłoneczne. Dziewczyny miały na sobie stroje podobne kolorystycznie jak chłopacy na występach. W tle było słychać ich corver. Nauczycielka groźnie na nie popatrzała i po chwili znowu się odwróciła do tablicy. Reszta uczniów również ściągała ubrania pod którymi mieli czerwono-czarne stroje i zabrali okulary. Wszyscy wybiegliśmy z klasy trzymając puszki z farbą w rękach. Nauczycielka dała porwać się w rytm i napisała na tablicy wielkimi literami „elevate”. Z klas wyszli wszyscy uczniowie, dziewczyny zaczęły śpiewać i tańczyć w rytm muzyki razem z tłumem. Wszyscy uczniowie pisali po ścianach czerwoną farbą „elevate”, biegali po szkole, rozwieszali serpentyny. Blondynka pociągnęła za rękę brunetkę ciągnąc ją na dach szkoły, wtedy rozwiesiły na długości całej ściany ogromny plakat z napisem „elevate”. Następnie akcja jest na boisku gdzie wszyscy tańczą, śmieją się, śpiewają… wtedy muzyka trochę ucichła i widać dyrektora który właśnie przyszedł z złą miną. Dziewczyny spojrzały na siebie i później niewinnie na mężczyznę”
- I jak montaż? – zapytałam Michała który od ponad 3 godzin nieustannie patrzał w monitor.
- Nie rozpraszaj mnie… - warknął zły.
- Pati ten teledysk będzie genialny! – Julia zaczęła skakać z szczęścia.
- Mam całe ręce od tej farby… - spojrzałam na dłonie smutna – będzie genialnie!
- Gotowi ludzie na imprezę?! – wskazał na mnie Julia. Już miałyśmy zacząć od nowa śpiewać Elevate kiedy oberwałyśmy z poduszki od Michała.
- Miły jesteś wiesz? – podniosłam zła brew.
- Trzymajcie – podał nam po chwili płytę – teraz wystarczy ją wysłać do USA
- Damy radę! – przytuliła się do mnie blondynka i razem pobiegłyśmy na pocztę.
*Z punktu widzenia Julii*

Razem z Pati wleciałyśmy na pocztę. Czułam dreszcze przechodzące przez moje ciało, bałam się
- Dzień dobry można znaczek do USA? - spytałam podchodząc z brunetką do okienka, kobieta siedząca na stanowisku numer 4 spojrzała na nas spod wielkich okularów.
- Ma być priorytetowy? - zachrypiała marszcząc brwi.
- Tak poprosimy - uśmiechnęłam się wyciągając portfel z kieszeni.
- 5 złotych się należy - powiedziała i podała nam znaczek i naklejkę na kopertę, szybko nakleiłyśmy na kopertę z płytą znaczek i naklejkę i dałam pani 5 zł.
- Dobra to teraz wysłać - wyszczerzyła się Pati patrząc na mnie - Może pani to dać do jakiś bezpiecznych szybkich wysyłek? - dodała, kobieta wskazała na listonosza przed budynkiem poczty
- Proszę pana!!! - krzyknęłyśmy i wyleciałyśmy do listonosza.
- Może pan wziąć tą kopertę? Prosimy to jest bardzo ważne! - pisnęłam podskakując w miejscu.
- Dziewczynki to do USA? Dobrze się zgadza, bo biorę wysyłki zagraniczne - uśmiechnął się mężczyzna zabierając od nas kopertę wkładając ją do torby.
- Dziękujemy! - pomachałyśmy mu z uśmiechem, pan odjechał, a my spojrzałyśmy się na siebie i zaczęłyśmy piszczeć tuląc się do siebie.
- Musimy wygrać! - powiedziała Pati uśmiechając się.
- Ale jak?! - spytałam gdy zaczęłyśmy wracać powoli do jej domu.
- Będziemy tak spamować do wszystkich, że będą mieli nas dosyć i będą głosować - podskoczyła brunetka klaszcząc w ręce.
- Oh tak! - wyszczerzyłam się i przybiłyśmy piątkę, w końcu doszłyśmy do domu dziewczyny
- I jak? - spytał Michał zakładając rękę na rękę.
- Udało się, i ty będziesz nas jeszcze przepraszał - powiedziała Pati pokazując na niego palcem.
- Chciałbym to zobaczyć-prychnął kręcąc głową.
- No to patrz - uśmiechnęłam się i wyciągnęłam telefon z kieszeni i zaczęłam do niego śpiewać "Famous", chwilę później Pati dołączyła do mnie.
- Okej wierzę wam-mruknął i pomachał nam.
- A ty gdzie? - pisnęła brunetka rozkładając ręce.
- Do domu! - odparł chłopak.
- Oj tam! - warknęłyśmy i podeszłyśmy do niego biorąc Michała pod ręce ciągnąc go do domu.
- A my gdzie? - spytał patrząc na nas podejrzliwie.
- Impreza! - odparłyśmy uśmiechając się do niego.

CDN...

11 komentarzy:

  1. Hahahaha :D Nie nooo ^^ Też bym tak chciała *.* Taka zazdrość, że szok xD
    Czekam na kolejną część <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa!!!! Mogę powiedzieć że to było boskie?! Jasne że moge! :-D naprawdę świetna jednorazówka. A teraz tak: one wygrają, spedza tydzień z btr, oni się dowiedzą że to są polki ale tak je polubia że nie zrobią i one będą co roku spotykać sie z nimi w tym samym hotelu? Tak sobie pomyślałam, że moze tak byc. Znając ciebie to bedzie zupełnię inaczei więc muszę się przygotować na szok :-D
    Co do teledysku: jest genialny!!! Ciekawe czy nie wyzucili by mnie ze szkoly jagbym cos takiego ze znajomymi zrobiła??? Haha może pod konieć roku szkolnego bo już nie będę chodziła do tej porabanek budy :-D
    Jednorazówka genialna. Czekam nn;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe czekam na następną nn i zapraszam do siebie http://victoriamarks1997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny rozdział czekam na następną nocie i zapraszam do siebie http://victoriamarks1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, nie no pomysł na jednorazówkę boski! Ja do takiej rzeczy bym się już nie posunęła. Chociaż nagroda jest bezcenna, więc jeszcze bym się zastanowiła ;)
    Wygrają! Wygrają! Na pewno wygrają. Mają wygrać!
    A tamci się na pewno nie zorientują, że nie są amerykankami, niektórzy ludzie są tępi ;P
    Czekam na kolejną część! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooooooooooooo.......też tak chce! xd
    jasne, że wygrają koniec kropka! ^^
    teledysk jest GE-NIAL-NY!!!
    Elevate a little higer!!!
    Ja tu czekam na nn i to szybko, bo ostatnio zupełnie nie mam co robić xd
    No to czekam i zapraszam :D gabrielle-colins-i-btr.blogspot.com
    p.s. Chyba nie mówiłam: JEDNORAZÓWKA JEST BOSKA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooooooooooo.......też tak chce! xd
    jasne, że wygrają koniec kropka! ^^
    teledysk jest GE-NIAL-NY!!!
    Elevate a little higer!!!
    Ja tu czekam na nn i to szybko, bo ostatnio zupełnie nie mam co robić xd
    No to czekam i zapraszam :D gabrielle-colins-i-btr.blogspot.com
    p.s. Chyba nie mówiłam: JEDNORAZÓWKA JEST BOSKA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej! Jednorazówka! Wooohooo! ^^
    Jadą do hotelu... Ale kto? co? jak? co? dobra, nieważne... Cofamy się w czasie? Woooow! Ale jak? czym? jakimś wehikułem? a może z pomocą kosmitów? albo....
    Cass: Za dużo pytań -,- Za dużo gadasz -,-
    Viv: Oj tam, oj tam xd
    Jess: Zabiłaś jednorożca!
    Viv: hahahahahahah xd
    Uuuuuuuuu! Oszustwo? Nieładnie, oj nieładnie...
    Ale taka nagroda ^^ ja tez bym oszukiwała xd
    Bardzo dobrze Julia! zwal go z łóżka, kopnij, ugryź i zabierz mu list! i czytaaaaaaaj! xd
    Doooo boooju! Chwila, to nie wojna...
    Oj tam! Dziewczyny! Jazda nagrywać teledysk i wygrać!
    A potem do hotelu z BIG TIME RUSH!!! Woohooo! xD
    Julia przyjechała! Woohoo! Bitwa na poduchyyyy! And... Elevate a little higher! Let's throw a party in the sky and celebrate!!!
    I robimy party! Party hard! Party people woohooo! hahah xd jak będziecie robić imprezkę to ja chętnie wpadnę ^^
    Jess: Nie zaproszą cię -,-
    Viv: To co! Wpadnę bez zaproszenia xd
    Cass: A potem do domu przywiezie cię policja -,-
    Viv: Ojej... tylko raz mi się to zdarzyło xd
    Jeeeeej! Teledysk! xD Ale genialny! Jak one to zrobiły? Cicho! Cicho! Nie podpowiadać mi! Ja wiem!
    Magiaaaaaaaaaa!
    Taka jak w Harrym Potterze ^^
    Nagranie wysłane! A teraz czas na imprę ^^
    Michał? Masz dość dziewczyn? hahah xd
    Nie dadzą ci spokoju...
    Facet nie chce iść? Pod ręce go i siłą do domu! xd
    i znowu impreeeeeza! hahah xD ^^
    Jednorazówka zajebista, czekam na następną część ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. A więc...
    Konkurs? Big Time Rush? To nie są jaja?
    Można jeszcze zgłaszać uczestników *o* ?
    Teledysk jest zajebisty... na pewno wygrają ^^ Jak coś to dajcie mnie do współautorów ^^

    Pozdrawiam
    Justine :**

    OdpowiedzUsuń
  11. V- patrz kto znowu ożył xD taak to my i nasze komentarze xD
    S- trza teraz wszystko nadrobić zanim zgine w tych zaległościach xD
    V- bato fato Gentelmen!! xD
    S- trolololo xD
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    S- wiem Pat że lubisz wężyki ^^ heheheh :D
    V- aa więc … dawno tego nie czytałam xD
    S- trza było komentować od razu xD
    V- … właśnie! :P
    S- hahaha PAt i jej stare rzdz rozwalają xD
    V- woooohooo xD dobra co ciekawego było w tej jedn … a no! Julia i Pat :D coś tam jakiś konkurs taneczny … coś tam że przeszli dalej … coś tam że wysłali wideo … coś tam że dobrze tańczą …
    S- coś tam że Pati i Julia xD
    V- dokładnie xD tyy Cruise Control! :D … chwila to Cover jest xD to lepiej już do teledysku Love me Love mee *OOOOO*
    S- awwwww x33 to by było przeesłit x3 ale w sumie do tego też może być xd ja tam wybredna nie jestem xD … Michaaaał!!! … dlaczego mi to robiiisz … xD
    V- ojoj ojoj xD nie marudz i cicho siedz xD
    S- ej jaki miły xd ona mu daje list cała zjarana a ten jeb jej go w twarz xD sou słit xD
    V- dokładnie xD no no śpi się z Michałkiem na polu jak żule xD
    S- sypiam na dworcu xD
    V- tyy!! oglądniemy to znów plis xD
    S- ok xD Juliaa :D
    V- łaaa xD czeee … aaa!!! to one mają zrobić teledysk do jednej piosenki xd czyli Elevate xD
    S- … ogarniasz szybko xD
    V- jest 1 w nocy xd ciesz się że pisze jeszcze na netbooku a nie zamieniłam go z kotem xD
    S- iii teraz czekać na odpowiedz :D dobra PAt teraz wale krótkie bo do nadrobienia mam dużo a końca nie widze xd toooo trzym się i gratki za tyle wejść!! :D :*

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!