sobota, 8 grudnia 2012

Urodziny!

Rozdział - jednorazówka - coś xd stworzona ze względu na bardzo dziwny dzień xd Dokładnie 15 lat temu na świecie pojawiła się pewna osóbka xd No i moja bohaterka która kończy dziś 20 lat! xd A to stara menda... Jak pewne osoby spróbują uczcić ten dzień? Zaraz zobaczymy...
Kochani przyjaciele Pati postanowili urządzić konkurs na najlepszą niespodziankę... czemu? Pewnie znacie taki scenariusz jak impreza urodzinowa itd... W tym roku jednak chcieli sie trochę bardziej postarać. Chce uświadomić że wszystko zostało uwiecznione kamerą... żadna osoba nie została zraniona z wyjątkiem Pati którą... nieźle poturbowali xd Wiec na pierwszy ogień idzie Carlos... zwany inaczej jako Carlos xddd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Niespodzianka Carlosa*
Scena odgrywa sie w sypialni Pati. Jest 8 grudnia dokładnie 9:30... Cisza i spokój... Dziewczyna spała sobie spokojnie gdy nagle do pokoju wszedł Carlos z wielką tacką gdzie była jajecznica, bekon, sok pomarańczowy i kilka różyczek. Powoli podchodził do łóżka.
- Kochanie śniadankooo ^^ - szepną podchodząc bliżej kiedy potkną się o buty, uderzył w nogę od łóżka i upuścił tackę... prosto na śpiącą dziewczynę.
- AAAA gorące!!! - wstała jak poparzona i szybko ściągnęła brudną koszulkę - jestem cała mokra!
- Hehehehe... najlepszego skarbie! - rozstawił ręce i niewinnie sie uśmiechną... jednak Pati zła wyszła z pokoju zostawiając zagubionego Carlosa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Niespodzianka Jamsa, Kendalla i Logana*
- A teraz zawiążemy ci oczy i zaprowadzimy gdzieś - zaśmiał sie Logan zasłaniają brunetce oczy. Dziewczyna trochę zdziwiona zaczęła iść kierowana przez tych debili. Powoli szła przez ogród.
- Zaraz będziemy na miejscu - powiedział James nadal prowadząc dziewczynę.
- No mam nadzieje że mnie nie zabijecie xd - uśmiechnęła się.
- Spodoba ci się ^^ - dodał Kendall kiedy przechodzili koło bramy. Nagle usłyszeli śmiechy i krzyki. Cała 3 taka zdziwiona odwróciła się kiedy zauważyli Sylwie i Vai które pryskały się pistoletami na wodę.
- Wow - zapatrzeni otworzyli szeroko usta.
- Hallo mam sama iść teraz? - powiedział Pati przesuwając się do przodu. Uderzyła w bramę po czym zrobiła kilka kroków do tyłu i... wpadła do basenu xddd
- Zamorduje was! - krzyknęła odwiązując oczy.
- Sorki Pati... - jęknęła cała trójka zagubiona
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Niespodzianka Karoliny i Lili*
- Aby było zabawniej to trzeba się schować w szafie! - pisnęła zadowolona Karolina. 
- Domyśli się że któraś z nas jest w szafie -.-' - jęknęła Lili trzymając wielki prezent. 
- No to oby dwie się schowamy! - Karolina chwyciła Lili za rękę i weszły razem do szafy.
- Możesz mi nie wbijać łokcia w brzuch?! - krzyknęła Lili próbując wyciągnąć telefon. 
- To ja się dusze twoimi...kyh...włosami! - warknęła trzymając prezent. 
- Czekaj zadzwonię do niej... - blondynka szybko zadzwoniła do Pati - cześć... sprawdzisz czy zostawiłam u ciebie w szafie moją bluzkę .. bo nigdzie nie mogę jej znaleźć ... Dzięki paaa - rozłączyła się i zadowolona zaczęła coś nucić. 
- Cicho bo nas nakryje... - szepnęła Karolina patrząc na kamerę - jak to możliwe że gość od kamery też się zmieścił? 
- Cześć jestem Jack - pomachał blondyn nadal trzymając kamerę. 
- Uuuuu ładny ^^ - zaśmiała się Karolina. 
- Ogar! Zaraz przyjdzie! - zasłoniła jej usta blondynka i spojrzała znowu na Jacka - i ona cie jeszcze nie zauważyła? 
- Cały dzień latam za nią z kamerą i nic... 
- Nieogarnięta jest xd - zaśmiały się dziewczyny kiedy do pokoju weszła Pati. Zaczęła się rozglądać po pokoju zastanawiając się gdzie bluzka. Po chwili otworzyła szafę. 
- Niespodzianka!!!! - krzyknęły dziewczyny i Jack wychodząc z szafy a Pati zaczęła krzyczeć i wywaliła się na podłogę rzucając w nich ciuchami. 
- Eeeee to bokserki? - zapytała Karolina ściągając je z twarzy. 
- Oddawaj to! - warknęła Pati zabierając bokserki - eeee to... bezdomnego! - powiedziała i je schowała - teraz mnie tyłek boli! 
- Kochamy cie ♥ - zaśmiały się. 
- A ja was nie -.-' - warknęła zła brunetka. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Niespodzianka Vai i Sylwi* 
- Myślisz że jej się to spodoba? - powiedziała zdenerwowana Sylwia wychodząc z pokoju Pati razem z Vai. 
- No pewnie! Ten prezent jest świetny a ja jestem genialna ze to wymyśliłam... - zaśmiała się niebiesko-włosa. 
- Taaaa wmawiaj sobie xd Idziemy sie schować za tym gościem z kamerą! - krzyknęła Sylwia kiedy było słychać Pati która wchodzi po schodach. 
- Jasne - szepnęła Vai chowając się za chłopakiem  Pati pewna siebie weszła na górę i otworzyła drzwi od pokoju. Wystrój był jak w dżungli... rośliny, odgłosy ptaków, drzewa... na na łóżku leżał tygrys. 
- Czy ja widzę tygrysa? - zapytała zamurowana Pati. 
- Mówiłam że jej sie spodoba - zaśmiała sie Vai zadowolona. 
- Jej wystraszona mina mówi wszystko xd - dodała Sylwia przyglądając sie scenie. 
- Słodki ten tygrys ^^ - zaśmiała sie Pati kiedy on zaczął warczeć i oblizywać sie. Powoli zeszedł z łóżka i zaczął kierować sie w stronę Pati nadal warcząc. 
- Grzeczny kotek... nie zjadaj mnie... nie ma co jeść - szepnęła Pati robiąc kilka kroków do tyłu. 
- Vai mogliśmy go nakarmić zanim go ułożyłyśmy na łóżku - jęknęła Sylwia. 
- Ehhhh niefart - dodała zagubiona Vai nadal patrząc na scenę. Wtedy Pati zrobiła jeszcze kilka kroków to tyłu i spadła z schodów xd Tygrys spojrzał na krzyczącą dziewczynę, zamruczał i poszedł spać do jej pokoju. 
- Boże Pati! - pisnęły dziewczyny i szybko pobiegły na dół. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wszyscy siedzieli w salonie czekając na Pati. Była godzina 20:00 a dziewczyna wylądowała w szpitalu przez to wszystko xd 
- Długo nie wraca... - jęknęła Sylwia. 
- A jak ją wykończyłyśmy? - dodała Vai. 
- Albo my z tym basenem - powiedział James. 
- Ja nawaliłem z śniadaniem... - Carlos załamany rozłożył sie na kanapie. 
- Dziwne że jeszcze żyje xd - zaśmiała sie Karolina. 
- A jeśli nie żyje?! - dodał szybko Logan. 
- Za to mamy fajny filmik na youtube - zaśmiał sie Jack kiedy wszyscy źli spojrzeli na kamerę. 
- To kto wygrał zakład? - zapytała po chwili Vai. 
- No chyba nikt... - dodała Lili. Nagle było słychać trzask drzwi i wszyscy spojrzeli w ich stronę. Do środka weszła Pati trzymając się za głowę którą miała zabandażowawszy. 
- Hahahahah wyglądasz jak debil xddd - zaśmiała sie Karolina z Vai. 
- Miałam lekki wstrząs mózgu... przez te schody - szepnęła Pati siadając na kanapie a Carlos szybko ją przytulił. 
- Za to masz niezapomniane urodziny - zaśmiał sie James. 
- Jaka niespodzianka ci się najbardziej podobała? - zapytał Kendall. 
- Szczerze to każda była bolesna... - jęknęła nadal trzymając sie za głowę. 
- Chcieliśmy dobrze na serio - powiedział Carlos mocno ją przytulając. 
- Wiesz ze cie kochamy! - powiedziały dziewczyny. 
- A nie dało sie zrobić zwykłej imprezy...? - zapytała a wszyscy popatrzeli na siebie. 
-... no to impreza!!! - krzyknęła cała ósemka i zaciągnęli Pati do jakiegoś klubu xd Końcówka jest taka że wszyscy są pijani, bawili sie całą noc, nic nie pamiętają i leczą kaca dokładnie 9 grudnia xd Co tu dużo gadać... za dużo wina a potem sie zaczyna xd To taka dziwna jednorazówka-coś abyście mogli uczcić ten dzień trochę inaczej niż Pati lub ja i dziękować Bogu ze was to nie spotkało xd Mój dzień chwilowo wygląda trochę inaczej ale mam nadzieje ze to sie nie zmieni xd Więc życzę udanego dnia 8 grudnia!!! Czyli naszej kochanej soboty ♥ xd 

12 komentarzy:

  1. Tak, tak.. Znów ci życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ! Sylwia w swoje urodziny chciała mnie za to zabić xD Jestem wkurzająca xD
    O boże hahahha już się boję co się tam będzie działo xD Biedne Pati we własne urodziny zostać poturbowanym xD Ok lecę czytać ^^

    Oooo ^^ Jaki słodki Carlos :) Ja też chcę śniadanie do łóżka ^^
    .... albo nie xDDDD Biedna Papitulisia xD Współczuje jej xD Super się dzień zaczyna, nie powiem xD
    Nie dziwię jej się że była zła xD Ja bym go tam zamordowała xD
    Ooo ooo oo oooooo xD Basen też dobra rzecz.. odświeżyła się xD
    Lila.. Kala.. Wariatki hahahaha xD Wystraszą ją na śmierć kiedyś xD
    Vai to ma fajne pomysły, ale nie zawsze dobre xD Dla tego nie warto jej słuchać xD
    Ał.. Musiało boleć jak zleciała ze schodów.. :/
    I imprezka ^^ To co tygryski kochają najbardziej ^^ .... chyba xD

    Pozdrawiam i całuje gorrrrrąco ^^
    Ang ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyskiego naj!!!! Obyś nigdy nie miała takich bolesnych urodzin xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Początek urodzin,nie ukrywam "wspaniały" xDDDD nie no zabiłabym się za takie urodziny xD przypominają mi się imieniny z tego roku jak wpadłam do morza... Długa historia xDD mniejsza rozdziałorazówka fajna ^^ i dobrze,że party people Woo Hoo będzie :D czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łeeeeee pisałam ci już komcio, fajne rymy ci napisałam a tu bam i klikam gdzie indzie -.- i internet explor mi wychodzi -.- wrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! xDDD aaaale napisze jeszcze raz xD to jest raaapp ;D
    Sylwia
    na imie ma Pati i jest brunetką
    mieszka w WLKP gdzieś tam daleko
    dzisiaj jednak jest dzień wyjątkowy
    bo co, bo weekand? bo dzień urodzinowy!
    Vai
    serce ma duże i wszyscy ją kochamy
    i co dzień na skypie serdecznie ją witamy,
    a kiedy Carlosa wysyłamy w jej progi
    bądzcie pewnie że jutro nie wstaną z podłogi xD
    Sylwia
    na twe urodziny składamy ci życzenia
    i niech spełnia ci się wszystkie marzenia
    Vai
    żebyś miała jak najwięcej Carlosa
    wtedy to będzie nooossaa nooosaa xD
    Sylwia & Vai
    i!! bara bara bara, bere bere bere xDD
    dobra pozmieniałam całkowicie ale to mi się bardziej podoba xD a tb? XDD takie see xD a teraz coś na temat rzdz ;D
    hahahaha nie ma to jak poranna gorrrrąca kąpiel w herbacie xD czy co to było xD eeej Carlos niezdaro xD
    chlopaki nie ma się na co patrzeć! to tylko Sylwia i Vai co chlapią się pistolecikami i sa całe mokre i pewnie ze prześwitującymi bluzkami ale spoko! nie ma nic do oglądania! xD zajmijcie się Pat wy cholery xD
    hejj Jaaack :D
    hahahaa skąd Vai wytrzasneła tygrysa? xD bo ja wiem xD ma pewnie znajomości w zoo xD hahahaha xD ja ci Pat współczuje xD chcieli na dobrze a wyszło na żle jak zwykle xD ale wooohooo wiwat dla klubuu :D no i dla kaca xD jaaa kaca mam silnegoooo xD hahahahaha xD tooo jeszcze raaaz hepi bordejj tuuu juuuu!! ;D a no i tanti auguri ;D po włosku xD
    PZDR jubilatko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh :)
    po pierwsze: genialna jednorazówka!
    po drugie: Wszystkiego najlepszego!!! Happy birthday to you, happy birthday to you, Happy birthday tooo yoouuuuu!!!! :D
    po trzecie: Biedna Pati :/ współczuje jej...
    po czwarte: Kochammm tygryski! :) Też bym chciała tygryska! Ale maskotkę xD bo z takim duuużym, żywym to bym sobie nieporadziła.... Zapomniałabym go nakarmić i nie dałabym się zjeść, więc biedaczek zdechłby z głodu -,-'
    po piąte: czekam na nn! :)
    iiii... Życze udanych i niebolesnych urodzin!!! xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Jestem redaktorem w pewnym wydawnictwie. Obserwuję Pani blooga od pewnego czasu. Uważam, że jest Pani wyjątkowo zdolną, młodą osobą. Zastanawiam się czy byłaby Pani zainteresowana pewną ofertą. Proszę o odpowiedź, a następnie uzgodnimy dalsze postępowania, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. Jednak najpierw jeszcze będę musiał przedyskutować to z pewnymi osobami więc to nie jest pewne, ponieważ nie wszycy są skłonni do zmian, a współpraca z Panią byłaby miłą oczywiście odmianą. Cieszę się, że ta propozycja ucieszyła Panią jednak jeszcze raz mówię, że to NIESTETY jeszcze nie jest pewne. A jeśli zdarzy się tak że pomysł nie zostanie zaakceptowany to proszę się tym nie przejmować, ponieważ na.prawdę jest Pani wyjątkowo zdolna, a w razie czego na pewno poinformuje jeszcze kogos o Pani stronie, więc możliwe że ktos jeszcze złozy Pani podobną propozycję. Dziękuje, jeśli sie nie uda to przepraszam najmocniej i proszę nie przestawać pisać, ponieważ na.prawdę ma Pani do tego talent. Odezwę się czy propozycja zostanie zakceptowana. Dziękuję i powodzenia w pisaniu. :)

      Usuń
    2. A można wiedzieć co to za redakcja jest?

      Usuń
  7. Pamiętam jak Karoline tak nastraszyłam z tą szafą i się bidulka wywaliła ze strachu a potem ją tyłek bolał :P:D
    Kocham straszyć ludzi :D
    hahaah xdd
    Świetna jednorazówka
    czekam na new rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hah . najlepszegoo : 33
    faajne to xD

    zapraszam na imaginy http://looking-for-a-life-melodies.blogspot.com/2013/02/my-destiny-is-you-cz1.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello there I am so glad I found your webpage, I really found you
    by mistake, while I was browsing on Bing for something else,
    Nonetheless I am here now and would just like to say kudos for a tremendous post and a all
    round interesting blog (I also love the theme/design), I don't have time to read it all at the moment but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds,
    so when I have time I will be back to read more, Please do keep
    up the great job.

    Check out my page :: CT limo

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!