środa, 26 grudnia 2012

10.000 + wywiad + filmik = notka specjalna!

Doznałam największego szoku na świecie! 2 sierpnia został opublikowany pierwszy rozdział! Od tej pory przybyło aż 10.000 wejść! Tak ludzie jest tyle wejść!!! Jestem taka szczęśliwa jak nigdy!... Pewnie połowa to jest moja ale to co... bywa! :D 
Z tej o to okazji mam trochę dziwny prezent... Jest to krótki wywiad z bohaterami i 2 filmiki które zrobiłam dawno temu. Dokładnie to jest to część 1 i 2 tego samego bo... no nie chciał mi sie zapisać xD
Właśnie wy wybierzecie najlepszy moment w filmie! Króla i Królową filmiku xD W 1 części są dziewczyny a w 2 chłopacy... wybierzecie kto najlepiej wyszedł w komentarzach! Ale na początek mały wywiadzik xD 


Cześć tu Patrycja czyli twórca tego bloga... dzisiaj będziemy gościć wyjątkowe osoby! Głównych bohaterów!!! Zdania i dialogi na czerwono będą kiedy ktoś jest w poczekalni i oglądają wywiad na telewizorze, wtedy osoba której udzielamy pytań nie słyszy jej... a dialogi i zdania na niebiesko będą w naszym studiu! Widzę ze publiczność się nie cierpliwi... Pytania zadawane będą do każdego! Dotyczące poniekąd sytuacji które miały miejsce poprzez ten czas no i przyszłości. Chciałabym podziękować Lili, Angel i Sylwii za pomoc w wymyślaniu pytań! Jako pierwszy idzie Violette!!! 
Vai: (wchodzi machając do tłumu i siada na kanapie) Siema pipole! Jestem najlepsze bo jako pierwsza! Już normalnie mnie nosiło żeby zobaczyć co chcą o mnie wiedzieć!
Dz: (dziennikarka czyli ja xD) Cześć znowu Vai... dawno sie nie widziałyśmy xD
Vai: ostatnio przy tworzeniu jednorazówki! Mam pistolet a wy nie!!!
Dz: teraz wiem ze błąd zrobiłam... twoje pierwsze pytanie to... czy wiesz co jest w kurczaczkach?
Vai:... mięso, kurki, przyprawy i piórka? Nie wiem nooo! Ważne że są takie dobre że maskara!
Dz: Co używasz że ma takie ADHD?
Vai: mam taki tajemny sposób... trzeba zjeść trochę kurczaków i popić szejkiem, poskakać czy wejść do lodówki aby to sie wymiksowało. Albo będzie sie czuć źle albo genialnie! Chyba że jakieś %% :D
Dz: Vai byłaś karana?
Vai: mam mówić ogólnie czy tylko ten rok? 

Logan: to ona co chwile jest karana?!
Sylwia: mnie sie nie pytaj... '
Kendall: wiesz to twoja siostra xD
Sylwia: to już za dużo...
Pati: (obżera sie popcornem z Jamsem i patrzy na wywiad) za mało soli
James: to podnieś dupę i sobie przynieś
Pati: ale ty śmieszny jesteś -.-
Carlos: spokój mi tu... 

Dz: lepiej żebyś mówiła ogólnie... będzie łatwiej cię nękać przez całe życie
Vai: to spoko! Więc kilka razy za pobicie, za krzyczenie i obrażanie ludzi, włamania też były i jazdy bez prawka...
Dz: Czyli wow i to duże xD Następne... Vai dla czego jesteś taka głupia?
Vai: EJ! Kto to zadał!? Nie jestem głupia!!!! 

Wszyscy: phahahahah jasneeee... 
Vai: słychać wasz śmiech nawet tutaj!!!
Dz: nie znasz odpowiedzi na pytanie?
Vai: ale ja nie jestem głupia! Na swój sposób mam takie przebłyski inteligencji... otaczają mnie idioci wiec jak mam żyć?!
Dz: spokojnie xD wiec tak, ile ludzi zabiłaś w tym roku?
Vai: muszę sie pochwalić że jeszcze nikogo nie zabiłam i jestem z tego dumna! W ogóle co to za pytania?
Dz: ja tylko czytam wiec ty mi tutaj nie marudź... Kiedy zostawisz Noah i bd z Logasiem?
Vai: z Loganem? że ja z Loganem?! Serio?!
Dz: głupio sie pytasz... odpowiedz! To własnie wszystkich zastanawia! Ty i Logan to główny temat!
Vai:...ale mnie nic z nim nie łączy... tylko przyjaźń 

Sylwia: jasneeee
Pati: to ja całowałam sie z nim pod jemiołom i gadam o nim przez sen... Gadaj prawdę! (rzuca popcornem w  telewizor)
Logan: czemu ja nic o tym nie wiem?... heh (zarumieniony) 

Dz: Vai czy jesteś transwestytą?
Vai: Nigdy w życiu!!! Jak śmiecie mnie o to oskarżać?!.. a kto to jest? 

Wszyscy: (w śmiech xD) 
Dz: Czy między Tobą a Noah zaszło już coś powarzonego ?
Vai: ostatnio jest dziwnie... nie odbiera moich telefonów ani nic! Bo ponoć na planie jest... jak to oglądasz to odbierz wreszcie! 

Logan: nie odbieraj!!! znaczy... heh...
Carlos: ktoś ma za długi język...
Pati: zostaw biednego Logasia
J/S/K/C: taaaa biednego...
Pati: w końcu Vai go lubi lubi to jest biedny... to jak wyjść za bombę atomową
Logan: mili jesteście -.- 

Dz: gdyby któremuś z członków zespołu groziło śmiertelne niebezpieczeństwo a ty mogłabyś go uratować poprzez założenie skórzanej różowej sukienki w mega wyciętym dekoltem i spodem ledwo zasłaniającym tyłek na wysokich różowych szpilach ..zrobiłabyś to żeby ocalić tego ktośka ?
Vai:... jakby to był Logan to zrobiłabym to! (zasłania sobie usta)... mam chłopaka! 

K/J/C: ej... dzięki -.-
Logan: ha ha ha!!!! 

Dz: dziękuje za wywiad Vai... teraz won bo chce resztę zabrać xD
Vai: dziękuje za wygnanie (idzie do poczekalni)
Dz: przed nami następna osoba którą bardzo dobrze znacie! Kendall!
Kendall: (wchodzi do studia i siada na kanapie) z tymi ludźmi ciężko tam wytrzymać... dostałem z bagietki w głowę.
Dz: Mam kilka pytań od widzów... odpowiadaj szczerze na wszystkie... jak nie to masz w ryj wiec pytanie dla ciebie...
Kendall: jak w ryj ?! O_O
Dz: Kto cię najbardziej wkurza z całej bandy?
Kendall: Łatwizna... oczywiście że Vai! Niektórzy już mieli pomysł żeby ją zamknąć w piwnicy... a z chłopaków to James bo co chwile gada "jestem boski" 

V/J: Ej... jesteśmy fajni!!!
Sylwia: ja sie wole nie odzywać...
Logan: ja sie boje odezwać?
Carlos: już moja kolej?! (odrywa sie od Pati)
Pati: Jeszcze nieeee... ok całuj (całuje go)
Vai: ogar!!! 

Dz: Kendall kogo chciałbyś pozdrowić?
Kendall: dziwne pytania macie... jak ogląda to moja mama to ją! I braci!!! Kocham was jak braci... no bo jesteście moimi braćmi!!!
Dz:... a myślałam ze ty jesteś ten mądry ale dobra... Jakbyś mógł zamienić Vai za jakieś zwierze to jakie?
Kendall: do Vai pasuje mi małpa... tak samo jedzą, mówią, zachowują sie... ale mi sie zdaje że małpy mają wiesze IQ xD

Vai: nie jestem małpą i jestem mądra! (drapie sie po tyłku xD) co to IQ?
Sylwia:... taaaa zero podobieństwa....
James: Ha jestem mądrzejszy!!! 

Dz: Kendall gdybyś miał moc spidermana przez 1 dzień co byś zrobił?
Kendall: oooo i na takie pytanie czekałem! Chciałbym nim być i to zawsze! Ale raczej ratowałbym kogoś i zobaczył miasto z lotu... zawsze o tym marzyłem *o*
Dz: ale to niemożliwe... współczuje xD Kendall kiedy wydziergasz sb dziewczynę?
Kendall: to nie takie proste... muszę znaleźć tą jedyną a w tych czasach bardzo ciężko jest

James: po prostu nie umie szukać xd
Logan: już sie tak nie chwal xD
Carlos: on chociaż ma laskę... nie jak ty i Kendall
Vai: ooo zajmij sie już sobą Pena! 

Dz: Kendall lubisz lody?
Kendall: pewnie! od dzieciństwa je uwielbiam... 

Vai:... phahahahahhahah!!! (leci do tamtych) nie takie lodziki Kendallku! Takie ciepłe z spermy!!!
Sywlia: cicho siedź Vai!!! (ciągnie ją do poczekalni)
Kendall: O___O serio o takie chodziło?
Dz: a bo ja tam wiem... No to uważasz się za najbardziej rozsądnego gościa z całego grupy ? a Jeśli tak... to ja się pytam jaki rozsądny myślący racjonalnie człowiek wpuściłby tyle wariatów na raz do willi ?
Kendall: jestem rozsądny... a to są moi przyjaciele, nawet jeśli są stuknięci to są jak moja rodzina i muszę jakoś z tym żyć.
Dz: dzięki za wywiad (podaje mu rękę a on wychodzi) Carlos do nogi migiem!!! 

Carlos: już ja!!! (odrywa sie od Pati ale po chwili znowu ją całuje)
Logan: Romeo no idź już (wypycha go do studia) 

Carlos: siema Patrycja twórco mojej słodkiej Patituliny! Dziękuję!!!! (siada)
Dz: nie ma sprawy... ona jest częścią mnie wiec też mi sie podobasz... uważaj jakby co xD
Carlos: wyglądasz podobnie wiec może być!
Pati: (wychyla sie z poczekalni) Carlos ja cię tu słyszę w telewizji!!! Nie podrywaj mojego twórcy!
Carlos:...sorka skarbie...
Dz: cała ona czyli ja, wiec pierwsze pytanie to co myśli o Pati?
Carlos: Dużo by mówić... zaczęła mi sie podobać kiedy spędziła z nami 2 tygodnie w Minesocie 

Vai: phahahahahha Minesota xDDDDD
J/L/K: co w tym śmiesznego?
P/S: (powstrzymują sie od śmiechu) 

Carlos: później zaczęła chodzić z Jamsem no i nie chciałem odbić przyjacielowi dziewczyny .. ale zaczęło coraz bardziej mnie do niej ciągnąc. Te oczy, jak na mnie patrzy sprawia że czuje sie jak w niebie.
Dz: oooooo *__* Dobra bo Pati zemdleje a ja będę tu latać jak debil... Carlos wolisz psa czy Pati?
Carlos: psy bardzo lubię... ale moja Pacia jest o wiele piękniejsza od psa ^^
Dz: będzie sie pewnie cieszyć z tego powodu xD Chciałbyś powtórzyć nockę z imprezy?
Carlos: ... szczerze to bardzo bardzo bardzooo!!! Tylko ze wiesz... ktoś nie chce sie dać macać... 

Pati: bo nie jestem łatwa!!!
J/L/K/S/V: Jasneeee...
P
ati: dziękuje moi przyjaciele! -.- 
Dz: Taaa życzę powodzenia... Carlos ile razy w ciągu dnia napalasz się na Pati?
Carlos: jeśli mam liczyć np. ile sie napalam to 24h ^^
Dz: Jakiś niewyżyty jesteś xD
Carlos: weź sie nie napalaj jak ta specjalnie nosi obcisłe ciuchy i tak seksownie rusza tyłkiem ^^ 

Pati:... że jak? ruszam tyłkiem?
Kendall: nie wspomniał o cyckach!
J/L: właśnie!!!
S/V: ehem ehem... -.- 

Dz: czy uwarzysz że twój seksapil przewyższa ten Jamesa i właśnie dlatego Pat wybrała Cb ?
Carlos: Gdyby niby James był bardziej seksowny to Pati by walczyła ciągle o niego a nie zrywała... 

James: jestem seksowniejszy!!!
Pati: zgadzam sie z Carlosem! nie!!!
Vai: kłótnia byłych tylko u nas xD

Dz: ostatnie pytanie i chyba te które mnie strasznie jara... kiedy oświadczysz sie jej! Masz już pierścionek!!!
Carlos: czekam na odpowiedni moment i czas... chciałbym jak najszybciej ^^
Dz: Wiec żegnam sie i życzę szczęścia... aby cie tam nie zjedli (Carlos idzie) wiec teraz jest... Sylwia!
Sylwia: (wbiega do studia) party people wooohooo!!! (siada zadowolona)
Dz: Jaka radość... spokojnie... po tych pytaniach już nie będziesz sie cieszyć xD
Sylwia: jak słyszałam tamte i kto wymyślał to wiedz że sie nie ciesze xD
Dz: to jedziemy! Sylwia chciałaś kiedyś zabić Vai?
Sylwia: myślę o tym co chwile... od kiedy skończyłam 5 lat! W myślach zabiłam ją na milion sposobów...
Dz: tak to jest z siostrami xD Jak bardzo kochasz Jamesa?
Sywlia: BARDZOOOOOOO MOCNOOOO!!!!!
Vai: Zamknij mordę !!!! (wychyla sie)
Logan: spokojnie Vai... spokojnie (prowadzi ją do poczekalni) 

James: oooo jak bardzo mnie kocha ^^ 
Dz: aaaał nie słyszę na prawe ucho!!!... grrrrr Twój ulubiony przedmiot do zabijania ludzi?
Sylwia: Matylda! Czyli moja patelnia!
Dz: to lepsze niź piła czy siekiera xD

V/P: Wcale ze nie! -.- 
Dz: Sylwia gdzie byś pojechała na podróż poślubną ?
Sylwia: mi to obojętnie ale żeby z moim słodziakiem ^^
Vai: do łózka na bara bara! (wychyla sie)
Sylwia: won stad!
Vai: taaa już sie boje :P
Sylwia: to mój wywiad Vai! Miałaś już więc sie nie wtrącaj!
Vai: o jeju.. (wraca)
Dz: bardzo ci współczuje xD Ile razy podkradłaś Jamesowi lakier?

Sylwia: co chwile to robię xD 
James: dlatego mi sie kończy co chwile lakier!
Carlos: każdy o tym wie... 

Dz: Czy gdyby zabrakło czerwonej farby ogoliłabyś się na łyso i zaczęła nosić perułki ?
Sylwia: szkoda mi włosów żeby obcinać.. nigdy! Ale chyba bym wybrała fiolet lub niebieski ^^ 

Vai: niebieski jest mój!
Pati: phahahhah spadaj Vai xD

Dz: kto w waszym związku jest mężczyzną ?
Sylwia; no on ma... ten tego ptaka... wiec raczej James xD

Vai: sprawdzała to wie xD
James: udław sie :P
Vai: twoim sie nie da xD
Pati: dobra to było dobre xD
Vai: nie wiem bo nie próbowałam xD
L/C/K: phahahahhaha xDDD

Dz: spadaj Sylwia bo jeszcze 3 osoby zostały!!! (tamta ucieka szybko) Hymmm hymmm Logan teraz ty!
Logan: (siada) tylko nie zboczone plisss...
Dz: przepraszam ale są takie xD Co tak naprawdę Logan widzi w Vai?
Logan: w Vai? Jest śliczna, ma szalone pomysły, pewna siebie, niesamowite usta i oczy... w ogóle cała jest niesamowita  I taka piękna *_* 

Vai: oooooooooooooooooooooooooo!!!!!!! x3333
P/J/S/C/K: cisza!!! 

Dz: czyli wszystko widzisz xD Kiedy Logan powiesz Violette co czujesz ?
Logan: znaczy ja... ja nic... ani trochę... (drapie sie po głowie czerwony)
Dz: zgaduje że po zabiciu Noah xD Logan chciałbyś zostać ginekologiem?
Logan: myślałem nad normalnym lekarzem... chociaż ginekolog trochę mnie brzydzi... 

Vai: idz jako ginekolog!!! (wali w telewizor)
Sylwia: jak zepsujesz to płacisz... 

Dz: Czy  jesteś zadowolony z stosunków z Vai ?^^  Jaką masz frajdę ? aha...a jak się masturbujesz to o czym myślisz ? Boże co to jest? xD
Logan: O___O no właśnie! Jeśli mam odpowiadać szczerze to dobrze idzie, ciężko wybrać jaką i tego nie robię ale jeśli bym robił to o pewniej dziewczynie... 

K/S/J/C/P: oooo Vai!!!
Vai: co ja?! xDDD

Dz: Wystarczy bo już mi sie słabo robi... idz idz już xD (Logan zdziwiony i czerwony idzie) Matko James ty głupi lalusiu zostałeś jeszcze!
James: taaaa dziękuje... (siada) witam publikę... jestem boski! (zarzuca grzywą i pisk)
Dz: taaaa James ile razy bzykałeś sylwie?
James:... jeszcze ani razu...
Dz: ludzie mają szok! jak ja xd James dlaczego jesteś takim lalusiem?
James: Jeśli ma sie taki wyg;lad jak ja to trzeba go doskonalić! A jestem mega seksualny... bardziej od Carlosa! 

Carlos: no wcale że nie!
Sylwia: taaaak xDD

Dz: James, stoisz przed wielką dziurą z lawą a nad nią wisi Sylwia i grzebyczek. Kogo byś uratował?
James: eeeee trudne trudne... grzebień mogę kupić inny ale zamiast Sylwii może jakaś lalkę kupię... wybieram Sylwie bo ją za mocno kocham! 

Sylwia:... masz szczęście Maslow
Vai: spokojnie siostra spokojnie xD
Kendall: ona nie umie na spokojnie xD

Dz: Kiedy zaciągniesz Sylwie do łóżka?
James:... mógłbym z nią iść nawet teraz! W każdej chwili mogę iść!!!! Na serio!!! 

Pati: jaki napalony...
Logan: Sylwia lepiej nie wracaj do domu xD 

Dz: ochłoń czy coś xD No więc czy uprawianie seksu z własnym klonem to masturbacja ? i czy próbowałeś już z swoim odbiciem ?
James: Próbowałem i nie da sie... a z klonem lepiej nie bo za dużo seksulanosci będzie... 

Wszyscy: O______O 
Dz: Idz już zboczeńcu bo tracę wiarę w człowiekaaa (James wychodzi) została nareszcie ostatnia osoba! Główna bohaterka!! Stworzyłam ja na swój wzór jak Bóg normalnie... oto Pati!
Pati: na na na naaaaa (wychodzi) emaaaa! (siada radosna)
Dz: dziwnie gadać z sobą xD Pierwsze pytanie brzmiii... Pat jak wytrzymujesz fizycznie i psychicznie z napalonym chłopakiem i psychopatycznymi lokatorami?
Pati: nawet nie wiesz jak trudno... Suzi sie przydaje ale sama stałam sie taka zboczona przez to towarzystwo... 

L/K/J/S/C: nie jesteśmy zboczeni!
Carlos: zwłaszcza ja!
Vai:.. chwila co?
Sylwia; jaki nieogar dzisiaj xD

Dz: Kiedy będziesz miała dzidziusiaaa ?
Pati: he he he.. mnie sie nie pytać tylko tego mojego napalonego chłoptasia... zależy kiedy będę gotowa... 

Carlos: ja chce być tatusieeem!!!
Sylwia: ja chce jeszcze słyszeć!
Vai: a ja chce Logana! (zasłania usta)
Logan: a co tam... (tuli ją) 

Dz: Jak myślisz czy gdybyś miała pamiętać swój pierwszy raz z Carlosem zabiłabyś go za wykorzystanie sytuacji czy udusiła ze szczęścia za to że ci dobrze zrobił?

Pati: dziwne pytanie to jest... raczej jakby mi sie podobało to bym sie zgodziła... często sie zastanawiam czy znowu nie spróbować ale... no boje sie! 
Carlos: ale ja ci skarbie krzywdy nie zrobię! Będę delikatny! (wali w telewizor)
Kendall: ja sie go boje...
James: bardziej napalony ode mnie xD
S/V: a to możliwe? 

Dz: wybrałabyś pomidory czy Carlosa?
Pati:... najtrudniejsze pytanie jakie słyszałam xD Ale szczerze to trochę mnie bardziej do pomidorów ciągnie xD

Carlos: że jak?!?!?!?
Vai: pomidory cie nie wyruchają!
Sywia: skończ już Vai z tym xD

Dz: serio chyba mam problem z pomidorami... To już koniec! Wywiad trochę długi ale dał radę! Teraz będzie kłótnia między nimi więc... wow xD 

Zobaczycie co będzie w przyszłości i następnych rozdziałach które na 100% będę pisać! Mam nadzieje ze wywiad ujdzie i mniej więcej pośmialiście sie z nich xD 
Ostatni etap tej notki to te 2 filmiki!: 

Właśnie wy wynieście kto najbardziej wam się podobał! Wybieracie w komentarzach Królową i Króla tego bloga... no i jeśli macie jakieś pytania do postaci to piszcie! Mam nadzieje że odpowiedzą xD
Dziękuje jeszcze raz za czytanie bloga i klikanie w niego ponad 10.000 razy! Za te 438 komentarzy!!! Nie myślałam ze ten blog tak daleko dojedzie... dziękuje wszystkim którzy czytają i komentują. Kocham was najbardziej na świecie :*** ♥♥♥
PS. filmiki nie są skopiowane ani nic tylko moje xD Jeśli macie podobny to tak dużo nas łączy bo podobnie myślimy ^^

13 komentarzy:

  1. Hahahhaha o boże xD Co to w ogóle jest xD Dobijasz mnie człowieku, ale w dobrym znaczeniu ^^ Dzidziuś *__* Masturbacja xD Bzykanie sie z własnym klonem? xD To musiało być dziwne xDD Zakładam że to Lilaczek wymyślił xDD Jaki napalony Carlos xD Hahhahahaha i jeszcze te pomidory na samym końców normalnie masakra xD Hahahha xD
    I pewnie filmiki fajne zrobiłaś, ale mi nie chodzą :( Nie moja wina noo.. Nie bij :(
    Król James ^^ Królowa Pati ^^ Na pewno ^^
    My ciebie też kochamy ^^ Baldzio, baldzio ^^ I niigdy cię nie opuścimy ;***

    Całuski Ang ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to ja mam wytypowana parę ^^
    hyhyhyhyh James to dzięki mnie tak daleko zaszłeś ...tak to pytanie z klonem jest mua ^^ haahaha i za tą odpowiedź doataniesz 1000 pkt koleś bo normalnie pizgałam waląc głową w biurko xDD haahah xDD ok kolejna laska to Vai bo tak słodko się wymigiwała że nie kocha eee "lubi, lubi" Logana a teraz spadam bo jak kompa nie wyłączę to będą baty O__o pa !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. No eeej! Filmiki nie chcę się odpalić:( Dla mnie królową bloga jest Pati, a królem Carlos. Wywiad genialny. Ja mam pytani do Carlosa i Jamesa: CZEMU JESTEŚCIE TACY NAPALENI??!! To już wszystko Czekam nn. Papatki;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdole Pati! Kto Ci pomógł wymyślać te teksty? Zwolniłaś kogoś z psychiatryka?
    Cały dzień miałam doła. Przeczytałam notkę i od razu humor się poprawił. Wptawdzie jest już 1 w nocy, ale jutro może się humor utrzyma...
    Wiem jedno. Moje sny będą mega zboczone i będę obściskiwać się z poduszką, ale to szczegół ^•^
    Gratuluję Ci tak wielu wyświetleń i komci :-)
    Filmiki przyznam szcerze meha czadowe.
    Król: Kendall <3333333
    Królowa: zdecydowanie Pati
    Pomidory i masturbacja rozwalają xD
    I będę miała z czego rżeć na lekcjach z Werą xDDD
    A Elwis się nie skapnie
    Kurwa po co ja Ci to piszę?
    Już mi odwala xD
    James, Carlos i Vai:
    Nie wiem co braliście, ale bierzcie tego mniej lub zmieńcie dilera xD
    Dobra mykam spać, bo i tak przez moją siostrę Pati XD się nie wyśpie :(
    Ma 5 lat, a wredne to to T.T
    Buźaki i trzymaj się pa <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak do marca będziemy z tego rżeć. :P A James, Carlos i Vai niech niczego nie przestają brać! Są świetni i zwariowani i za to ich kocham ^^. A w sumie to niech biorą tego więcej^^. Boskie <333.

      Usuń
    2. Tak tak będziemy rżeć ^^. Ej ej a to niby czemu James, Carlos i Vai mają przestać brać?! Powaliło?! Niech nie przestają a nawet więcej!!!! Są świetni i zwariowani i za to ich kochamy ^^. B O S K I EEE!! <333

      Usuń
  5. To jest niesamowite !!! Ten wywiad i filmik jest najlepszy na świecie !!!
    Prosze o trochę poczucia humoru i wymyślaniu takich zajebistych tekstów jak ty ! Też tak chce no !!!
    Gratuluje 10.000 i mam nadzieje że jak będzie 20.000 to dasz coś podobnego ! Na pewno ci sie uda :D
    Pisz wiecej takich wywiadów i rób filmiki bo są boskie ^.^
    Król to Logan a Królowa Pati ! Jak strasznie cie kocham xD
    Życzę szczęścia w pisaniu nowych rzeczy i mają być najlepsze ! Zawsze są najlepsze xD
    Kocham cie <3
    - Malina :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAJEBISTEEEE!!!
    Dlaczego ja tak nie umiem? Ja też tak chce!
    Gratuluję 10.000 wejść xD i mam nadzieję, że bedzie ich jeszcze więcej :D
    Wywiad mnie po prostu rozwalił... xD
    Tak się głośno śmiałam, że rodzice myśleli, że mi odbiło xD w sumie to często mi odbija i mam głupawkę, ale takiej daaawnooo nie miałam :D
    Masturbacja! Pomidory! I seks z własnym klonem! O Matko!
    A filmki też są zajebisteeee!
    Król: Logan
    Królowa: Pati
    To wszystko jest ZAJEBISTEEEEE!!!!
    a ja z niecierpliwością czekam na nn ;)
    ps. zapraszam do siebie
    http://btr-is-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. yooł yoł yooł :D doobra czytałam to wczoraj i dusiłam się ze śmiechu żeby przypadkiem dziadków nie obudzić xd wgl wczoraj jak ninja siedziałam xd dobra musze się streszczac bo kuzynki przyjdą a ja musze ogarnąć mój chlew xDD
    haha Vaaai xd ja rzucałam kostką :D szczerze? wziełam karty i wyciągałam je i patrzyłam który numer wyszedł xd nie mogłam kostki znależć xd
    phahahaha jakie pytaniaa xdd i tak pamiętam co dziewczyny pisały i co chwile nam przeszkadzały xd mojee!! mojee!! xdd ale widze tam kilka moich!! xdd ii found youuu nanananana xddd dobra biore gryza mięsa i jedziewa dalej xdd przestań się śmiac pat z mojego horroru!!! xDDD ja tu się sama bałam jak to pisałam a ty się śmiejesz xddd
    uuu grubo idzieee xdd ile razy karana? eee już nie licze xddd hahahaha xd Vai masz za długi język xddd widac z każdej strony że lecisz na niego :D nie dosłownie bo teraz siedzisz ale za chwile będziesz leciała xdd do niego xDD hahahah xD boże co za wariatke stworzyłam xdd
    phahahahahaha sorka ale teraz ryje z tego co napisała ang o tych parówkach xdd omało się nie udusiłam xddd
    Kendaaall :D boże Carlos jaki ogar xdd nie miziać się w miejscu publicznym!!! nie wolnoo!! Kendall to było moje pytanie!!1 i wcale nie jest głupie xdd sam jesteś bencwale xddd no i oczywiście Vai sie musi wpiepszyć wszedzie xdd lodyy lodyy dla ochłodyy :D mogą być ciepłe moga być zimnee ale lepsze gorrrącee xdd eej są takie w sklepach xd sama jadłam xdd
    Minnesotaaa xd no nic śmiesznego xddddddddd nieee wcaleeee xd hahahaahah xDD no własnie Carlos ona nie jest łatwa!! nawet nic nie mów Vai xdd
    V- hee? xd
    S- dobra xdd party peopleee wooohoooo :D mam coś po Vai xd
    V- hehe śmieszna historia ... jesteśmy siostrami -.-
    Vai: sprawdzała to wie xD
    James: udław sie :P
    Vai: twoim sie nie da xD
    Pati: dobra to było dobre xD
    Vai: nie wiem bo nie próbowałam xD
    L/C/K: phahahahhaha xDDD
    pooowaliłaś mnie tym phahahahaha xDDD i za to kocham Vai xddd
    V- idz na ginekologaaa!!!
    S- serio Vai? ... serio? xDD nie tylko cb będzie leczyć pamiętaj xdd
    V- ... nie idz!!!! xDD Sylwiaaa!1 uważaj na napalonego lalusiaa!!
    S- te pytania mnie przerażają xDD hahahahah bożeee xd ja bym nie mogła na takie odpowiadac xDD jezus orgia normalnie jest tam xD wszyscy napaleni xD wezcie ich do zimnej wody wrzućcie czy coś XD i zostawcie ten biedny telewizooor!!! xddd
    doobra too było przemega mocnee :D kochammm :D aa co do filmików tooo ... krół no oczywiście że James a królawaaa hmm Patitulinaa :D ta piosenka za bardzo do cb pasujeee xddd hahahah dobra bo mi babcia ględzi nad uchem xDD PZDR ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha... cudowny rozdział :) Wszędzie, wszędzie byli, są będą wariaci xd Hmmm... myśle, że Krółem powienien zostać Carlos, a krówlową Pati :) Czekam na nn :* i zapraszam do mnie http://czy-milosc-zawsze-wygra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra serio nie wiem co powiedzieć!!!!!!!!!!! Najlepsze na świecie!!!!!!!!!!!! W pełni zasłużyłaś na te 10.000 wejść!!!!!! <333 Pytania: zajebiste!! Odpowiedzi też^^. Zwłaszcza James z tym grzebieniem, a Pati z pomidorami.
    I to oni powinni zostać królem i królową!!! :) BOSKIE!!!!!!!!!!!!!<333333 no aż nie da sie opisać! kuźwa teraz nie zasne!!! loffciam twojego bloga czekam na nn;**********

    OdpowiedzUsuń
  10. HahH... Wywiad boski!!! Myślałam że nie wyrobie ze śmiechu!! Gratuljje tylu wejść i świetnych filmików! Królowa :bezkonkurencyjnie Pati ^^
    Król: Kendall i Carlos podzielcie się nagrodą!!
    Haha.. Super notka. Pozdrawiam i czekam nn :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny był ten wywiad ale na serio to sie uśmiałam xD Boskie hahah. Pisz tak często haha nie nie wyrabiam. Czekam już nn:*

    PS. U mnie nowy rozdział http://btrkahenderson.blogspot.com/ i zapraszam cie na mój nowy blog o BTR http://btrkapoland.blogspot.com/ Warto wpaść ^^

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!