środa, 14 listopada 2012

Ogłoszenie

Nareszcie dostałam się na bloga! Nawet nie wiecie jak ciężko mi idzie przez ostatnie dni... Mam egzaminy itd... ale nie o to chodzi. Muszę niestety zawiesić bloga... Wiem że to głupie ale jestem zmuszona.
Mój komputer się zepsuł, jest teraz w naprawie... został sformatowany. Pisałam na nim rozdziały wcześniejsze które przepadły! Nie mam żadnych filmików, rysunków, opowiadać... NIC!
Niestety nie dało sie nic uratować... no trudno żyje się dalej ^^
Mam dostęp do laptopa siostry ale nie dodam następnego rozdziału aż nie odzyskam komputer. Myślałam nad usunięciem czego nie zrobię bo nie potrafię xddd
Również dziękuje za te wszystkie nominacje! Ale chwilowo nie odpowiem na pytania... przepraszam was.
Spróbuje jakoś to wszystko ogarnąć ale jak to mówiłam wcześniej... blog jest zawieszony.
Dziękuje za uwagę i życzę wam miłego przyszłego weekendu i powodzenia na ostatnim egzaminie!
Pozdrawiam was :***

4 komentarze:

  1. no siemasz mendo :* eeeh głupie komputery, nie mozna na nich polegać xD i pomyśleć że ja też przez to przeszłam, ale wyszło mi na dobre xd jak coś to twoich rzeczy troche mam więc ci prześle ^^ mam nadzieje że ten informatyk nie będzie miał już wymówki że "nie ma czasu" i weżmie się za twojego kompa ;D aaa no i życze ci powodzenia na egzaminach ... przyszla licealistko ;D PZDR :*
    Siorka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że szybko naprawią ci kompa i powodzenia na egzaminach! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh.. Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz.. Już tęsknie :(
    Ps. Jak ci poszły egzaminy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że jednak szybko wrócisz.
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!