niedziela, 4 listopada 2012

Część 28


Tralalala rozdział za który większość ludzi mnie zabije ^^ Mogę wam nawet pożyczyć moją siekierę xd Wstawiając ten rozdział słuchałam tej piosenki *LINK*... Pewna para przychodzi mi na myśl słuchając tej piosenki xd Tralalala zaczynamy!:


Szczęśliwa weszłam do środka i nagle całe moje życie się zawaliło… widziałam mojego chłopaka całującego się na łóżku z Sylwią… Łezka spłynęła mi po policzku i z hukiem zamknęłam drzwi. Biegłam do mojego pokoju ocierając łzy i wpadłam na kogoś. Spojrzałam do góry i był to Carlos.
- Pati co jest? – zapytał patrząc na mnie a ja szybko się do niego przytuliłam i zaczęłam płakać – Pati? – pogłaskał mnie po włosach.
- Oni się całowali… znowu mnie zdradził… - oderwałam się od niego.
- James ?! – otworzył szeroko oczy.
- Tak… właśnie przed chwilą całował się z Sylwia… - jęknęłam załamana. Mój chłopak i najlepsza przyjaciółka… nie miałam już sił aby cokolwiek zrobić. Nie chce już go widzieć na oczy. Znowu mnie zranił.
- Pati! Pati! – usłyszałam Jamsa który zaczął biec w naszym kierunku.
- Nie widziałeś mnie – powiedziałam do Carlosa i wbiegłam do swojego pokoju zamykając się na klucz. Nie chce z nikim na razie gadać.
Z punktu widzenia Jamsa:
Wiem ze to było podłe… no ale do Sylwii poczułem coś więcej. Może to z Pati było tylko zauroczeniem, ale kiedy pierwszy raz zobaczyłem Sylwie poczułem motylki w brzuchu. Nie chciałem żeby to tak wyszło… chociaż z Pati od dawna się już nie dogadywałem. To uczucie tak wygasło. Podszedłem do pokoju i zapukałem kilka razy.
- Czego? – powiedziała oschle.
- Możemy pogadać? – zapytałem a dziewczyna otworzyła mi drzwi. W pokoju było ciemno a ona siedziała na łóżku skulona.
- O czym chcesz pogadać? – otarła łzy i spojrzała na mnie.
- Przepraszam… nie chciałem aby to tak wyszło – zacząłem.
- Rozumiem… po prostu kochasz ją, mną się nie przejmuj. Sama zauważyłam że od dawna się nie dogadywaliśmy… - uśmiechnęła się lekko – jeśli ją kochasz to idź do niej… ja nie mam nic do gadania – machnęła ręką.
- Naprawdę ? – zapytałem niedowierzająca. Zdradziłem ją… zraniłem a ona nie jest zła!...
- Tak. Możemy założyć ze nic się nie stało. Przyjaciele ? – podała mi rękę.
- Najlepsi – zaśmiałem się i ją przytuliłem.
- Pati…? – weszła do pokoju trochę wystraszona Sylwia.
- Cześć Sylwia. Życzę ci szczęścia z nim… - wystawiła jej język.
- Nie gniewasz się? – zapytała zdziwiona.
- Niby o co? Jestem trochę smutna ale to nie ja byłam przeznaczona Jamsowi, tylko ty. Ja znajdę chłopaka :D – uśmiechnęła się. To chyba jedyna dziewczyna jaką znam która zrozumiała to wszystko. 
- Po prostu nie byliśmy sobie pisani. Ale teraz jesteśmy przyjaciółmi – uderzyła mnie lekko w ramię.
- Dzięki Pati – Sylwia przytuliła mocno Pati – czułam się strasznie winna z tego powodu.
- Teraz mi się nie rozczulaj nad sobą. Pocałuj go i koniec – zaśmiała się a Sylwia namiętnie mnie pocałowała. Czułem ze ona jest tą jedyną bez której nie mogę żyć.
Z punktu widzenia Pati:
Kilka dni później leżałam na łóżku i patrzałam jak porąbana w sufit… nie miałam co robić! James, Sylwia, Vai i Noah pojechali na plaże… Ja, Kendall i Logan leczymy złamane serca a Carlos próbuje nas pocieszyć. Dlaczego złamane? Więc u mnie niby mówiłam że nic się nie stało, ale i tak było mi przykro z tego powodu. Nie jestem zła ale trochę jestem smutna. Kendall zerwał z Jo ponieważ ona wyjechała na kilka lat kręcić film. A Logan i Camille rozstali się ponieważ ona go zdradziła… biedak.
- Cześć single – zaśmiałam się wchodząc do kuchni.
- Weź nie witaj się w taki sposób – dostałam z poduszki od Logana.
- Dobra – przewróciłam oczami i wyszłam z kuchni po czym znowu weszłam – cześć łamagi
- To już lepsze -  zaśmiał się Kendall.
- Ja wam znajdę dziewczyny… Logan ty z Karoliną a ty Kendall z Lilką i koniec! – rozłożyłam ręce.
- A ty z kim? – zapytał się Carlos podnosząc brwi.
- Ja z psem – wystawiłam mu język.
- To co dzisiaj robimy ? – spojrzał na mnie Logan.
- Mam pomysł… trochę niegrzeczny ale pomysł – zaśmiałam się złowieszczo.
- Mów dalej ^^ - zaczął przecierać dłonie Kendall.
- Potrzebne będą 2 duże dmuchane baseny, dużooo bitej śmietany i czekolady i kolorowe lampki – zrobiłam cwaną minę.
- Będzie ciekawie – krzyknęli chłopacy i pojechaliśmy do sklepu. Zaparkowaliśmy na podziemnym parkingu.
- Słuchajcie, Ja i Carlos pójdziemy po śmietanie i czekoladę, a wy poszukacie lampek i 2 dużych dmuchanych basenów – popatrzałam na nich.
- Tak jest – zasalutowali mi i rozdzieliliśmy się.
Z punktu widzenia Carlosa:
Weszliśmy do supermarketu z 2 wózkami i zaczęliśmy szukać bitej śmietany w spreju.
- Bita… bita… bita bułka? Nie ma czegoś takiego! – rozłożyła ręce Pati.
- To jest tarta bułka – zaśmiałem się.
- Ale widzę śmietanę ! – podeszła i zaczęła wrzucać do wózka wszystkie puszki.
- Dużo tego – spojrzałem na wózek.
- Trochę… ale za to będzie fajnie ^^ - pisnęła i razem pojechaliśmy szukać czekolady.
- No i jest czekolada – spojrzałem na półkę.
- Toffi też jest… i karmel… - zaczęła się rozglądać Pati – a jakby tak zrobić mieszankę?
- Fajny pomysł – przybiłem z nią piątkę i zaczęliśmy wkładać sosy do wózka, później pojechaliśmy do kasy na co kasjerka spojrzała na nas jak na idiotów i pojechaliśmy wsadzić wszystko do samochodu.
- Mamy jeszcze trochę czasu… idziemy się przejść ? – zapytała dziewczyna.
- Jasne – zaśmiałem się i razem poszliśmy na 2 piętro. Powoli tak przechodziliśmy i przy jednej wystawie dziewczyna się zatrzymała.
- Co jest? – zapytałem się.
- Nie mam bikini… muszę mieć bikini ! – krzyknęła i zaciągnęła mnie do sklepy. Usiadłem na fotelu i przyglądałem się jak dziewczyna biega po sklepie i szuka stroju. Później wbiegła do przebieralni. Po chwili wyszła w zielonym bikini.
- I jak ? – zapytała, obróciłem się i aż mi szczęka opadła. Nagle zaczęły mi się nogi robić jak z waty i zacząłem się pocić. Nie wiedziałem co powiedzieć więc podniosłem kciuk do góry.
- Mi też się podoba! Zwłaszcza ten kolor – zaśmiała się.
- Co to za kolor? –ocknąłem się po chwili.
- Ja mowie na ten kolor oczojebny – zaśmiała się i wbiegła do przebieralni.
Z punktu widzenia Kendalla:
Baseny są już kupione wiec zostały tylko lampki które zawiesimy na drzewach. Weszliśmy do jakiegoś sklepu.
- Coś mi się wydaje Kendall ze tu nie znajdziemy lampek – powiedział Logan.
- Czemu niby? – zapytałem jak niby nigdy nic.
- Bo to ogrodniczy – zrobił facepalm’a
- Ale to ma być na drzewa! A drzewa to rośliny… a rośliny są w ogrodniczym – mruknąłem.
- Ty myślisz ze lampki rosną na drzewach? – spojrzał na mnie załamany.
- Nieeee – pokręciłem głową trochę zagubiony.
- Chodź za mną – powiedział Logan i razem poszliśmy do sklepu elektronicznego.
- No tu też mogą być – rozejrzałem się po sklepie. Kupiliśmy lampki i wróciliśmy do samochodu gdzie czekali na nas już Pati i Carlos. Kiedy pojechaliśmy do domu zostało nam tylko przygotowanie wszystkiego.
- Jest problem – spojrzała na nas Pati – nie ma alkoholu.
- Nie ma problemu – Logan przyniósł skrzynkę piwa, 4 butelki „Jack Daniel’s” i wódkę… Finlandie.
- Skąd masz tą wódkę? – zapytała Pati.
- Z pokoju Vai i Sylwii – postawił %% na stole.
- Nie chce wiedzieć po co im to było… czas zacząć przygotowania – uśmiechnęła się dziewczyna. Razem z Loganem nadmuchaliśmy baseny, w tym momencie Pati i Carlos zaczęli zawieszać lampki. Później nalewaliśmy bitej śmietany do jednego basenu i czekoladę do drugiego.
- Ej! – krzyknęła Pati – nie na mnie
- Sorki – zaśmiałem się.
- Masz za swoje – zabrała garść śmietany i rzuciła, na szczęście zdążyłem się schylić i oberwał Logan i Carlos – przepraszam
- Nie bawcie się bo zostało mało czasu… robi się już ciemno i zaraz pewnie wrócą !!! – zaczął nas poganiać Logan.
- Spokojnie – zaśmiała się Pati.

10 komentarzy:

  1. Najlepszy rozdział świata po prostu jest mega ! Ciekawe co będą robić ? Tyle złamanych serc że mamo... Weź spiknij Carlita i Pati oni do siebie pasują jak bita śmietana i czekolada xD Pozdro i zapraszam na my drugiego bloga gabrielle-colins-i-btr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie mam zamiaru cię zabijać :P

    Co?! Całowali się?! Nie no.. Jak można takie podłości człowiekowi robić -.-
    Żal mi cię palancie.. Jak z Pat to było TYLKO zauroczenie to było jej o tym powiedzieć, a nie łamać jej serca ! Naprawdę chłopcy w tych czasach nie umieją myśleć -.-
    Pat nie jest zła? Jakoś nie mogę w to uwierzyć.. Ja bym go chyba rozszarpała, ale to już inna sprawa xD
    Ojej :( Kendall rozstał się z Jo? :( I Logan z Camille też? To jest takie przykre jak dobre związki się rozpadają.. Jak dobrze, że mają Carlosa, który próbuje ich pocieszyć :) Dobrze że mają takiego przyjaciela :)
    Hmm.. Logan z Kalą ? Kendall z Lilką? To nie jest taki głupi pomysł ^^ I like it ! :D Ale co do tego psa i Pat to się nie zgadzam xD Wolę już żeby Pati była z Carlosem ^^
    Szykuje sie imprezka? ^^ To będzie ciekawie ^^
    Wózek bitej śmietany? em.. Ja się na to nie piszę xD Ale imprezka będzie niezła ^^
    Boże *O* jaki śliczny oczojebny kolorek *OO* też chce takie bikini !
    Hahahaha ale z tego Kendalla i kciuka do góry to się do końca życia będę śmiała xD I lepiej nie pytaj dlaczego xDD
    Mówiłam że oczojebny kolor ^^ Nie tylko ty jesteś miedium xD
    Żeby lampek w ogrodniczym szukać? xD On naprawdę ma pomysły xD
    Ukradł Finlandię!? Nie lubię Finlandii -.- po 2 kieliszkach żygałam jak kot..
    Rzucali się śmietaną? Zawsze spoko xD

    Podsumowanie:
    1. Nie mam nic przeciwko związkowi Lilka + Kendall i Kala + Logan :) Na pewno będzie fajnie..
    2. Za to mam ale co do związku Pati + pies xD Ona pasuje do Carlosa, a on jest po uszy w niej zakochany :)
    3. Sylwia i James.. zaczęłam nienawidzić Jamesa.. Zdania nie zmienię.. AMEN !

    Całuski Ang ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.. szkoda trochę Pati i Jamesa.. na ale trudno ale Carlito jest wolny..hmm.. tak oni muszą być razem..! Nie no z tej "piątki" to nie mogłam..haha.. śmiałam się jak idiotka :) Czekam na nn :* U mnie też nowy rozdział:
    http://asialovebtr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę szkoda Pati i Jamesa no ale trudno.. Przynajmniej teraz Pati może być z Carlitem:) Się imprezka szykuje..!!
    A ta "piątka" to mnie rozwaliła śmiałam się jak głupia do monitora..hahah.. U mnie też nowy rozdział :
    http://asialovebtr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeee... Whyy James i Sylwia???Przecież ona miała być z Jamesem i mieć małe Maslowiątka, a jak chcesz ją z Carlosem to zrób trójkącik :p Prosze nakombinuj żeby była z Jamesem. Bo po pocałunku z Sylwią zaczynam go nienawidzić xd

    Pozdro MartynaMaslower...

    OdpowiedzUsuń
  6. ee .... yy ... jestem .... Honorata i bd komentowac twój rozdział ... (ukrywam się żeby mnie nie znienawidzili xDD) a więc .... zacnie ^^ Sylwia jest eeahm nooo ... troche wredna a James jeszcze bardziej ... no bo ... yy. .. nie robi się tak xD ... dobra zdejmuje kaptur xD jestem Sylwia i całowałam się z chłopakiem Pati xD bam xD ... tylko nie po twarzy D: ona to wymyśliła!! ona ona ona!! xD dobra ... no to ... ee xDD
    V- phahahahahahaha dobra moja kolej xD jak ty się młoda damo zachowujesz co??
    S- ty ... bądz cicho xDD
    V- hahaha Sylwia przestraszona xD zacny widok ^^ a Pati tu nagle z Suzi wyskakuje " ty jedna ******************** James jest móóójj!! xD"
    S- ... idz do łązienki!! -.- awawawawa baseny i bita śmietana z czekoladąąą *O* Monteee ide po ciebieee!!! (leci do lodówki)
    V- muhahahaha ^^ (zamyka ją w kuchni) to teraz jaaa przejmuje stery ^^ KAro i Logan? serio?serioserioserio?
    s- (z kuchni) serio sieroto!! :P
    V- (wywraca oczami) kocham baseny x3 no i jaki pies Pat!! chyba że chodziło ci o Carlita xD ooo oczojebnyy!! to ty tak mówisz? czyli nie ma takiego koloru? O___o
    S- (bije głową o drzwi xD)
    V- no cooo xD hooney hoooneey daaaay xD hmm dobra ... daleeej ;D Kendall ogar!! lampki przeciez rosną razemz drzewami! nie widziałes przecieć drzew lampkowych? rosną w północnej Arizonie!! ty nigdy w Egipcie nie byłeś!!
    S- (z kuchni gdzie Arizona a gdzie Egipt -.-'''
    V- w Europie xD
    S- oh gisus xD
    S-V- no jasne alkoholiczki jesteśmy jak ta lala -.-'''
    S- Vai tylko dużo pije!! ja nie!! :P
    V- no eeej! najlepiej zwalić na mnie :P
    V- hahaha jaki Logan xD szybciej szybciej! andale andale arriva arrivaaaa!!! spidi gonzaleeez!!!!! ihaaa!!
    S- ... nigdy więcej już kawy nie pijesz xD
    V- zostawcie mi Maldonadaa!!!!!!
    S- ona jeszcze przeżywa te emocje Formułowe xDD hahaha PZDR ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział jest genialny!!!!
    Mam nadzieję, że Pati wkrótce będzie z Carlosem! :D
    Kendall z Lilką, a Logan z Karoliną! Oł jea!! ;D
    Czekam na następny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ;(;(;( Nigdyyy więcej nie oglądam 5 smutnych filmów w jednym dniu. NO ludzie dlaczego w każdym z tych filmów pod koniec umiera chłopak albo dziewczyna ? (jednego z nich grał Jesse MacCartney rozumiecie ?!? ) :(
    Okeeej! Czas założyć radosną maskę do komentarza !! :D
    Sylwia zmoro ... :D hyhyhy James i Sylwia pięknie się ;P potoczyło... No szkoda mi Cb Patuś .. :( aleeee...i tak się między wami nic nie układało od dłuższego czasu i praktycznie nic do siebie takiego wyjątkowego nie czuliście...po co by to dalej ciągnąć ... no iiiiiiiii masz Carlita !! :D miłość jest piękna !! *__* :D kocham życieee !! (spada jej maska z twarzy) albo nie -,-(zakłada ją szybciorem)
    Sorki !! Zycie jest piękne !! :D
    Ja też chcę impreze w bitej śmietanie i czekoladzie !! :D Pamiętam tą ostatnio i to jak Vai chciała żeby mnie pies pożarł a ja spitoliłam na górę i nie wychodziłam prze 2 godz. z pokoju hahaxd
    Kendall bieedak ... no szkoda mi go... i Looogiś :(:( Alleee mam pomysła !! :D
    Lukas: Masz pożyczyć 10 zł ?
    Lili: Na co ?
    Lukas: Ale masz ?
    Lili: nie (rzuca w niego poduszką)
    Eee no więc co ja to zanim mi ten ciołek przerwał ?
    Aaaa! no więc (zaciera ręce) Wiecie ile jest możliwości ? ^^ Tyle dziewczyn się do was klei, że łojejku weźcie sobie ze 2 może 3 ewentualnie 7 ... naa.... każdego z was :D hyhyhy Dobra nie słuchajcie mnie :P
    Lepiej sobie kupić gorącą czekolade 2 kubki 3 ewentualnie 10 :D
    Albo nie !! Jeszcze wam w dupe pójdzie !! hahaah xd wiem podłą jestem...
    OK podałam wam dwa wyjścia z sytuacji ... Jeśli wolicie to pierwsze nie dziwie sie :P Ale ja bym wolała to 2 wyjście no może dlatego że jestem dziewczyną a nie chłopakiem i ... Eeee chwila o czym ja gadam !!?
    Lukas: ( stoi w drzwiach i takie "wtf ?!" )
    Lili: a co ty tutaj jeszcze robisz?
    Lukas: ... (nadal mina wtf)
    Lili: masz piwo !!? :D ^^
    Lukas: jaaaasne (ciągnie do pokoju całą skrzynkę LECHA
    Lili: *__* gdzie byliście całe moje życie ?! (tuli skrzynkę)
    Dla jasności nie mam problemu z alkoholem xd :P
    Kendall jesteś taki wspaniałomyślny. Lampki są na drzewach,a drzewa są w sklepie ogrodniczym
    To tak jakby ktoś szukał dziwki.
    One mają tapete na ryju... "tapeta na ryju" to inaczej przesadne użycie kosmetyków, a kosmetyki są w drogerii !! *O* No co to ma sens, ale żeby nie było Ja nie szukam dziwki ! :P
    Pati serio z psem ? Ale chwilka Gustavo mówi do chłopców "Pieski" aaa wśród tych piesków jest Carlos !! :D
    hahaha zaczęłam myśleć sposobem Kendalla :D
    Ja też chcę się ćpać bitą śmietaną !!
    Nie wiem dlaczego ale przypomniała mi się akcja przed lekcją biologi jak to Przemek (Olek) nasz klasowy strażak odpalił gaśnice i cały korytarz był biały :D
    No właśnie jutro biologia !! Tzn że jutro klasówka z biologi ! Ludzieee ratuj się kto możeeee !!!
    Lukas: łap (rzuca się długopisem)
    Lili: No iii ? Mam już długopis -,-"

    http://chce.to/content/anika/big.17269.2227207B-2A3A-4707-A383-70D88A086313.jpg
    Lukas: to długopis ściąga...
    Lili: *O* aww jaki zaje... (zaczyna się nim bawić jak dzecko) wzzziuuu... samolot
    Lukas: ej ogar...
    Lili: :D DZIĘKI ! (zaczyna coś tam pisać ) dostanę 6 dostanę 6 ^^
    Lukas: jedyne w twoim życiu
    Lili: to nie prawda !! Ja się dobrze uczę !!
    Lukas : hahahahahaaha xd haahah xd taa jasne...
    Lili; -,-"
    Rozdział świetny oby tak dalej :D !!
    Czeekam na nexta :D ;**
    Lilka :***






    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahah... Ten piesek Pati to czasem nie wabi się Carlos?? Oni muszą być razem!! Aaaa... Bita śmietana i CzekoladA !!! Też tak chce!! Zamawiam sobie basen z czekoladą!!!
    Hymmm... Jestem Nina. Mam 13 lat i jestem czekoladoholiczką. Przyszłam na to spotkanie gdyż nie umiem się opanować gdy ją widze.... Hah... Kendall! Jedynym drzewem na którym lampki rosną jest CHOINKA!! A tą najprędzej w OBI albo Castoramie dostaniesz!!! Logan jaki... To ja już wiem co on robi jak zostaje jak Kevin, sam w domu.... Alkocholu szuka!! Super rozdział. Czekam nn :)

    Ps Czekolada Rządzi!!! XD

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!