sobota, 7 kwietnia 2012

Nie lubie Wielkanocy -.-

teraz jest juz Wielkanoc ... nie lubie bo trzeba poscic i wgl ...wczoraj omal nie zemdlalam w kosciele bo przez 5 godzin nic nie jadlam bo poscilam ... lol xD ale by bylo dopiero :P znowu by mnie wynosili jak kiedys xD pamietam jak zemdlalam w kosciele xD dobrze ze bylam z babcia :P bo by sie zle skonczylo xDD

1D ... 1D ... 1D ... pfff -.- mam ich dosc xD okazalo sie ze pobili konkurencje ... ciekawe czy doslownie :P

na razie w szkole masakra xD z majzy mam 1 .... LOL ... macie jakies dobre ... sciagi??!! xDD

BTR rzadza!!! :DDDD oni sa kochaniii *____* Jamesiiiik :D

a tak z innej beczki to lubicie Wielkanoc? ja bardziej wole Boze Narodzenie i nie dlatego ze dostaje sie prezenty :P ale dlatego ze moge jessssc!!! :D kooocham mieso xD ale tez kocham zwierzeta ale chyba nigdy nie bd wegetarianka :P

ostatnio mialam taki dziwny sen ... xD snilo mi sie ze w moim przedpokoju byli One Direction O___O marzenie kazdej ich fanki xD ale nie mòj -.- poprosilam ich o grafy zeby pochwalic sie nimi kolezankom, ktòre ich lubialy. pobazgrali mi cos po kartce xD LOL niegrzeczni ... xD

ostatnio znalazlam fajnego bloga o BTR http://zakochana-rozmarzona.blog.onet.pl/ troche ona napisala tych postòw (na razie przeczytala pierwszy i ostatni  rozdzial xD) ale zapowiada sie ciekawie :)

za chwile bede ogladac Totalna Porazke Zemsta Wyspy. ogladacie to? ja wole 3 sezon ale ten nawet jest spoko ;)

Aaaa i oczywiscie zdrowych, wesolych i pogodnych swiat Wielkanocnych!! :DD


Sylwietta

2 komentarze:

  1. No wiesz ja tam lubię Wielkanoc :D A zwłaszcza lany poniedziałek xDDD
    TPZW oglądam ale wolę twoją wersje xDDD
    Również ci życzę Wesołych Świat :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem że nigdy nie brałam do siebie tych wszystkich "zasad" świąt jak post itd, ogólnie nie biorę na poważnie świąt religijnych bo z natury jestem ateistką ;]Gdyby nie mama nawet na religię bym nie chodziła, ale ma dobre... argumenty xD
    TPZW nie jest takie złe, choć wydaje mi się że wygląd wszystkich bohaterów jest jakiś taki ... dziwny xD No jest kilka wyjątków ;]
    Dawn baaarddzzzooo przypomina mi pomyloną Lune z HP xD
    Powdowienia ;]

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!