sobota, 21 kwietnia 2012

Dziwna noc...

Siema wszystkim ;D

Od tygodnia mam szlaban więc za bardzo nie mogłam pisać xD 
Kilka noci temu Sylwia dała link do jakiegoś bloga, wiec postanowiłam go przeczytać... Jeśli ktoś lubi zboczone opowiadania to musicie to przeczytać xDDD Od tego czasu mam zniszczoną psychikę xD
Dzisiaj nocują u mnie koleżanki, wpiłyśmy trochę i teraz nam odbija...
Karolina i Lilka zawsze były walnięte.Chciały wam coś napisać :D
Lilka: Pozdrawiam wszystkich ludzi walniętych psychicznie którzy nie umieją ozywać mózgu do nie wiem rzeczy.
Karolina: Masz wieprza w dupie a twoja stara to h*j xDDD
Ciężko z nimi  wytrzymać ale daje rade... Właśnie Karolina (homarek) leży w łóżku a Lilka (lili) się przebiera i sie kłuć z homarem xD

Kiedyś kolega z klasy napisał do mojej koleżanki z klasy (mówią na nią kuna) liścik. Postanowiłam napisać go wam:

"Kuna to kobieta, których wszystkich podnieca, bo ona na skrzypcach gra tra la la la. Kuna i jej włosy, aż papajowi włosy się jeżą. Kuna nie wie jak to robi, ale pewnie jest to, że zawsze mówi, że ma zajebisty tyłek. Kuna wie wszystko o wszystkim i wszystkich, gdyż jest wszystkojajka. Kuna lubi podgryźć uszko, uh ah jakie to seksi…"

Dziwne co nie xDDD Ogólnie całe dni moje są dziwne ale da sie przyzwyczaić.
Zaraz pewnie pójdę spać wiec żegnam sie z wami :D Dobranoc :*
Do następnej noci ^^

PS. Jeśli będziecie czytać te rozdziały to możecie mieć zniszczoną psychikę xDDD

1 komentarz:

  1. Taa.. liścik dość dziwny xd
    Bu, to nie fair, że ty miałaś takie luzy kiedy ja do egzaminów kułam ! -.-
    Pozdrów Lilkę i Homara ;]

    OdpowiedzUsuń

Everyday i'm Shufflin!!